• De verhaallijn:

    Met een groep jongeren zit je in Dark Side. Geen van allen ben je blij dat je hier zit. De leiding is gewelddadig en wil met alle macht de touwtjes in handen houden. De verhaallijn is soepel en dus kun je het volledig naar wens buigen. Willen ze ontsnappen? Komen ze in opstand? Blijven ze in het weeshuis en zetten ze de boel op stelten? Who knows...

    het verpleeghuis:
    van buitenaf:


    eetzaal:


    slaapzaal:



    De jongens en meiden hebben aparte slaapzalen en aparte badkamers.

    intro

    Welkom bij Dark Side pleeghuis voor jongeren. Wij vangen jongeren op in de leeftijd van 14 tot 21 die om welke reden dan ook niet meer thuis kunnen wonen. Ontsnappen ia niet mogelijk vanwege onze locatie in een kilometers groot bos en onze nieuwste technieken.

    Vanwege de moeilijke leeftijden hebben we wel enkele regels:

    1. Om tien uur savonds gaat het licht uit en mag er niet meer op de gangen worden rondgedwaald of worden gesproken.
    2. Jongens en meisjes slapen op aparte afdelingen.
    3. Een seksuele of romantische relatie tussen jongeren in het weeshuis is streng verboden.
    4. Tussen zeven en acht uur word het ontbijt aangeboden. Ben je te laat dan heb je geen ontbijt.
    5. Roken en drinken zijn ten strengste verboden.
    6. Om 5 uur wordt het diner aangeboden. Hiervoor Geld hetzelfde als bij het ontbijt. Te laat is geen eten.
    7. Opstandig gedrag wordt niet getolereerd.
    8. Schooluniformen moeten ten alle tijden tijdens schooltijden worden gedragen!
    9. Van 9 tot 3 is er school, met pauze's van 10:00 tot 10:15 en van 12:00 tot 12:45.
    10. Klusjes worden gedaan in je vrije tijd, na het avondeten.
    11. electronica mogen één keer in de week worden gebruikt, op zaterdag in het weekend van 11 tot 12.
    12. Er wordt geen contact gezocht met mensen buiten het pleeghuis.
    13. Van 7 tot 8 is het stiltetijd, er word dan niet gesproken.
    14. Op zondag is er van 12 tot 3 een groepsactiviteit waaraan alle jongeren verplicht deelnemen.

    Wanneer iemand zich niet aan de regels houd, zullen er consequenties volgen. De leiding mag zelf deze consequenties opstellen, naargelang van de overtreding


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Waarom hier:
    Foto/uiterlijk:
    Nieuw/ hoelang hier:
    extra

    regels:

    1. Schrijven in de eerste persoon
    2. Stukken schrijven van minimaal 5 regels. Af en toe een kort antwoord kan, maar probeer lange stukken met gevoelens etc. te schrijven zodat anderen er goed op kunnen reageren
    3. ervaring hoeft niet, maar is wel handig ;)
    4. Drama is prima, net als 16+,maar houdt het beperkt!
    5. Geen eendagsRPG!
    6. En probeer je personage zo gedetailleerd mogelijk te maken, geen perfecte personages please!
    7. Have fun :P



    Girls: VOOR NU VOL
    Ayalynn Denola - Rawiyah
    Nova McCarter - DevIce
    Nicole Brendalynn "Brandy" Martin. - Kayal
    Jolene Heather Cain - Meraki
    Maison Grase McLoid - weak
    Jane Bennet -LittleNinja
    Jules Charlotte Hastings- dumbledore
    Giselle Cémentine des Barres

    Boys:
    Ryder Finn Valentiné Montgomery - dumbledore
    ]Thomas Daniel Smiths. - bootin
    Raven Henderson - Lovelost
    Chase Aiden Walker -Meraki
    Christyan Raeder - DevIce

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:58 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    mag ik een meisje?


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Meraki schreef:
    Naam: Jolene Heather Cain
    Leeftijd: 17
    Waarom hier: De altijd onzekere ... groeide op in een streng Rooms-Katholiek gezin. Zelf was zij te kritisch en geloofde niet, dit leverde thuis dan ook veel problemen op. Ze voelde zich eenzaam en een buitenstaander in het gezin tot ze haar zeven jaar oudere vriendje Aaron ontmoette. Jolene, totaal verbaasd dat deze jongeman interesse in haar toonde, raakte direct verliefd. Niet wetende dat ze recht in zijn web vol leugens, drank en drugs liep. Denk aan een soort loverboy circuit, maar dan zonder de gedwongen seks. Aaron zorgde wel degelijk goed voor Jolene, zolang zij maar deed wat hij wilde. Uiteindelijk belandde Jolene in elk geval op het pad der verslaafden. Haar ouders vonden haar onhandelbaar en besloten haar uit huis te plaatsen.
    Innerlijk: Jolene bijt van zich af, maar doet dit enkel om haarzelf te beschermen. Ze probeert er altijd ouder uit te zien dan dat ze werkelijk is en doet zich zo ook voor. Dit alles stroomt in feite eigenlijk voort uit onzekerheid. Voor vrienden gaat ze door het vuur, maar het duurt wel enige tijd voor je haar tot haar vriendengroep mag rekenen. Ze is kieskeurig, niet alleen bij haar vrienden, maar ook in het dagelijkse leven. Daarnaast is ze ook een vreselijke perfectioniste. Je zult Jolene nooit zien huilen, mocht dit toch gebeuren, dan is ze echt de wanhoop nabij.
    Foto/uiterlijk:


    Nieuw/ hoelang hier: Ze zit hier nu twee maanden en begint langzaamaan te wennen aan de gang van zaken.
    Extra: Jolene zal nooit in het zwembad te vinden zijn (weet niet eens of dat er is, mais bon), ze heeft namelijk een vreselijke fobie voor water. Allicht durft zij wel te douchen, handen te wassen etc., maar zwemmen doet ze niet.

    Naam: Chase Aiden
    Leeftijd: 19
    Waarom hier: Chase werd veroordeeld wegens aanranding, poging tot moord en doodslag. Zijn rijke vader regelde echter een goede advocaat die de jury ervan kon overtuigen dat Chase niet schuldig kon worden bevonden, omdat hij niet wist dat hij deed. Hij zou psychisch niet in orde zijn. De jury trapte erin, vandaar dat hij een dikke strafvermindering kreeg en 'enkel' naar deze inrichting hoefde.
    Innerlijk: Zoek in het woordenboek het woord sadisme op en het eerste wat je ziet is een plaatje van Chase. Hij is een charmeur en weet iedereen om zijn vinger te winden, maar gebruikt dit voor het slechte. Vrienden zijn onzin, zegt hij, die heb je niet nodig. Hij gaat dan ook enkel met mensen om als hij ze nodig heeft, maar laat hen geloven dat ze vrienden zijn. Chase vindt het heerlijk om mensen belachelijk te maken, hij denkt dan dat hij grappig is en heeft oprecht niet door dat hij mensen beledigt. Dit komt omdat Chase geen enkele sympathische gevoelens heeft, meeleven kan hij dus niet. Je moet echter vooral niet proberen om hem belachelijk te maken, want dan ben je dood. Mits je het gelukt hebt dat er een begeleider is die je helpt. Chase kan totaal niet omgaan met autoriteit en spreekt vloeiend sarcasme.
    Foto/uiterlijk:


    Nieuw/ hoelang hier: Chase zit er inmiddels anderhalf jaar en aangezien zijn gedrag niet verbeterd, zal hij er ook nog wel enige tijd zitten.
    Extra: Chase heeft een voorliefde voor het bespelen van de akoestische gitaar en de piano. Ook schilderen brengt hem tot rust, dit weet echter niemand van hem op de enige begeleider na die hij vertrouwt.


    Raven valt spontaan voor Jolene :o


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zijn er Aparte douches of badkamers?
    zijn de meisjes en jongens gescheiden in zeg maar links en rechts met slapen( ik zeg maar wat)?
    Dag indeling ( ook weekend)?
    Moeten er klusjes worden gedaan?
    Krijgen ze ook vrije tijd?

    Voorlopig weet ik even niks, anders drop ik het wel hier


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Weak schreef:
    mag ik een meisje?

    suree!


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Raven Henderson


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Zijn er Aparte douches of badkamers?
    zijn de meisjes en jongens gescheiden in zeg maar links en rechts met slapen( ik zeg maar wat)?
    Dag indeling ( ook weekend)?
    Moeten er klusjes worden gedaan?
    Krijgen ze ook vrije tijd?

    Voorlopig weet ik even niks, anders drop ik het wel hier


    Nope, één badkamer voor de meiden, één voor de jongens
    meisjes en jongens hebben een aparte badkamer
    dagindeling, van 9 tot 3 school met pauze van 10 tot 10:15 en 12:00 tot 12:45, en voor de rest vooral creatief zijn.
    klusjes moeten er worden gedaan maar ik ga geen hele lijst maken, ook dat zien we vanzelf wel
    de tijden die niet zijn ingedeeld zijn vrije tijd, dus tussen ochtendeten en school, de pauze's en de tijd tussen avondeten en school en dan van avondeten tot slaap.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    (...)

    Nope, één badkamer voor de meiden, één voor de jongens
    meisjes en jongens hebben een aparte badkamer
    dagindeling, van 9 tot 3 school met pauze van 10 tot 10:15 en 12:00 tot 12:45, en voor de rest vooral creatief zijn.
    klusjes moeten er worden gedaan maar ik ga geen hele lijst maken, ook dat zien we vanzelf wel
    de tijden die niet zijn ingedeeld zijn vrije tijd, dus tussen ochtendeten en school, de pauze's en de tijd tussen avondeten en school en dan van avondeten tot slaap.


    Het lijkt me wel even slim om een schema te maken van tijden

    oja zijn mobiele telefoons en mp3s en computers verboden of wat?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Het lijkt me wel even slim om een schema te maken van tijden

    oja zijn mobiele telefoons en mp3s en computers verboden of wat?


    Ik heb een schema van schooltijden en pauze's voor de rest kun je zelf je vrije tijd indelen. En nee, niet verboden :p.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    (...)

    Ik heb een schema van schooltijden en pauze's voor de rest kun je zelf je vrije tijd indelen. En nee, niet verboden :p.


    Wauw... dat valt me mee xD
    dat van electronica dan XD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Muhh.. Ik kan geen goed uiterlijk vinden D;
    Weet iemand een faceclaim? Het liefst van donkerharig meisje dat een beetje bij mijn karakter past.


    El Diablo.

    O poep, Aiden is de middelste naam van Chase, niet zijn achternaam. Die ben ik er vergeten bij te zetten haha: Walker. Chase Aiden Walker


    everything, in time

    In welke tijd speelt het?

    Is het niet een beetje on-streng? :x


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kayal schreef:
    Muhh.. Ik kan geen goed uiterlijk vinden D;
    Weet iemand een faceclaim? Het liefst van donkerharig meisje dat een beetje bij mijn karakter past.


    Hm, misschien Shay Mitchell? Voor de rest, weet ik er niet veel eigenlijk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Meraki schreef:
    O poep, Aiden is de middelste naam van Chase, niet zijn achternaam. Die ben ik er vergeten bij te zetten haha: Walker. Chase Aiden Walker

    Jonge, ga eens naar bed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rawiyah schreef:
    In welke tijd speelt het?

    Is het niet een beetje on-streng? :x


    suggesties zijn altijd welkom ;). Anders stuur je ff pb!


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.