• Oké, ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar ik heb gevraagd aan men beste vriend of ik hem eens mocht kussen omdat ik dat nog nooit had gedaan. Dus we waren bij mij thuis en ik ging op hem zitten en kuste hem, maar op één of andere manier had hij dan zin in meer. Wat ik dus eigenlijk niet wilde. Maar hij zei dan alsmaar van, ja ik heb hier nu niks aan gehad, en dan heb je je eerste keer gehad enz. Maar ik wilde het eigenlijk niet, en ik heb dat dan ook gezegd, eerst drong hij nog wat aan, maar ik wilde niet en dan uiteindelijk hebben we gewoon verder tv gekeken.

    Maar hij wilde dus seks en ik niet, maar ik vond het eigenlijk wel eng om zo nuja, ik had dat eigenlijk wel niet verwacht en voelde me echt ongemakkelijk ö en eigenlijk ook wel schuldig ...


    En dit moest even van men hart want ik kan het anders aan niemand kwijt :( want ik mocht het aan niemand vertellen

    Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, je hoeft niets te doen wat je niet wilt en hebt van tevoren alleen gezegd dat je wilde zoenen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    schuldig? Ik denk dat hij zich eerder schuldig zou moeten voelen. Hij zit zichzelf een beetje op te dringen terwijl jij dat niet wil. Girl, ik vind hem een beetje een vaag gastje, waarom mag je het aan niemand vertellen?


    BAM!

    Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, je hoeft niets te doen wat je niet wilt en hebt van tevoren alleen gezegd dat je wilde zoenen.
    Jah, maar ik had zo iets van, ik heb hier nu wel wat aan gehad, omdat ik nu toch al één keer gezoend heb en nu niet zo onzeker ga zijn, maar hij had er niks aan. En omdat ik op hem zat was hij zo opgewonden, maar ik dus totaal niet ö

    Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, je hoeft niets te doen wat je niet wilt en hebt van tevoren alleen gezegd dat je wilde zoenen.


    Je steelt m'n woordjes.


    You Touch My Tralalaa xD

    schuldig? Ik denk dat hij zich eerder schuldig zou moeten voelen. Hij zit zichzelf een beetje op te dringen terwijl jij dat niet wil. Girl, ik vind hem een beetje een vaag gastje, waarom mag je het aan niemand vertellen?

    Wel, omdat ik niet wou dat iemand weet dat we gekust hebben, en hij wil ook niet dat dat uitlekt, dus daarmee. Maar hij is een soort van broer voor me, dus daar wil ik echt geen seks mee

    (...)Jah, maar ik had zo iets van, ik heb hier nu wel wat aan gehad, omdat ik nu toch al één keer gezoend heb en nu niet zo onzeker ga zijn, maar hij had er niks aan. En omdat ik op hem zat was hij zo opgewonden, maar ik dus totaal niet ö

    Jammer dan dat hij er niks aan had. Dan had hij van tevoren maar duidelijk moeten maken dat hij meer wilde. Het is zijn probleem, daar hoor jij je niet kut over te voelen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Jammer dan dat hij er niks aan had. Dan had hij van tevoren maar duidelijk moeten maken dat hij meer wilde. Het is zijn probleem, daar hoor jij je niet kut over te voelen.

    Nja, het is gewoon zo raar, maar ik voel me nu niet kut ofz, maar ik denk dat hij nu anders over me gaat denken :s

    (...)
    Nja, het is gewoon zo raar, maar ik voel me nu niet kut ofz, maar ik denk dat hij nu anders over me gaat denken :s

    Het is je beste vriend, hij accepteert het maar gewoon. Maargoed ik ga succes dr mee <3


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wat hij doet, is niet eerlijk tegenover jou. Maar wat ik helemaal niet goed begrijp is waarom jij jouw vriend even gaat kussen zonder betekenis? Gewoon om een keertje gekust te hebben? Dat gaat er bij mij niet echt in, sorry. Het was te verwachten dat hij meer zou willen.

    Wat hij doet, is niet eerlijk tegenover jou. Maar wat ik helemaal niet goed begrijp is waarom jij jouw vriend even gaat kussen zonder betekenis? Gewoon om een keertje gekust te hebben? Dat gaat er bij mij niet echt in, sorry. Het was te verwachten dat hij meer zou willen.
    Maar nee, hij zei dat ik beter al eens gekust zou hebben, voor ik men grote liefde zou kussen, omdat ik dan rotslecht zou zijn, en daarom, was ik eigenlijk wel bang dat hij gelijk zou hebben

    > Verplaatsing naar 'Relatie'.


    Tanya is de beste.

    (...)Maar nee, hij zei dat ik beter al eens gekust zou hebben, voor ik men grote liefde zou kussen, omdat ik dan rotslecht zou zijn, en daarom, was ik eigenlijk wel bang dat hij gelijk zou hebben

    Je grote liefde zou het accepteren dat je nog niet zo goed kan zoenen. Die zou je zelfs nog helpen om het te kunnen. Oefening is dus eigenlijk overbodig. En eigenlijk haast niemand is zo slecht dat niemand meer met ze wil zoenen op hun eerste keer. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    LALALALALA schreef:
    Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, je hoeft niets te doen wat je niet wilt en hebt van tevoren alleen gezegd dat je wilde zoenen.


    Klopt helemaal.
    Je moet voor jezelf opkomen!

    JustFamous schreef:
    (...)Maar nee, hij zei dat ik beter al eens gekust zou hebben, voor ik men grote liefde zou kussen, omdat ik dan rotslecht zou zijn, en daarom, was ik eigenlijk wel bang dat hij gelijk zou hebben

    Nou, lekkere vriend dan. Laat die kerel eens hersens krijgen. Als je met iemand hebt die echt om je geeft boeit het diegene geen flikker of je al dan niet goed kan zoenen. And if so: dan is het adios amigo.
    My opinion: hij wil het gewoon zien als doorgang om jou over te halen om seks met hem te hebben. En die manier van manipulatie vind ik ziek.
    Aldus Aurelia. Amen.


    No growth of the heart is ever a waste