• De verhaallijn:

    Met een groep jongeren zit je in Dark Side. Geen van allen ben je blij dat je hier zit. De leiding is gewelddadig en wil met alle macht de touwtjes in handen houden. De verhaallijn is soepel en dus kun je het volledig naar wens buigen. Willen ze ontsnappen? Komen ze in opstand? Blijven ze in het weeshuis en zetten ze de boel op stelten? Who knows...

    het verpleeghuis:
    van buitenaf:


    eetzaal:


    slaapzaal:



    De jongens en meiden hebben aparte slaapzalen en aparte badkamers.

    intro

    Welkom bij Dark Side pleeghuis voor jongeren. Wij vangen jongeren op in de leeftijd van 14 tot 21 die om welke reden dan ook niet meer thuis kunnen wonen. Ontsnappen ia niet mogelijk vanwege onze locatie in een kilometers groot bos en onze nieuwste technieken.

    Vanwege de moeilijke leeftijden hebben we wel enkele regels:

    1. Om tien uur savonds gaat het licht uit en mag er niet meer op de gangen worden rondgedwaald of worden gesproken.
    2. Jongens en meisjes slapen op aparte afdelingen.
    3. Een seksuele of romantische relatie tussen jongeren in het weeshuis is streng verboden.
    4. Tussen zeven en acht uur word het ontbijt aangeboden. Ben je te laat dan heb je geen ontbijt.
    5. Roken en drinken zijn ten strengste verboden.
    6. Om 5 uur wordt het diner aangeboden. Hiervoor Geld hetzelfde als bij het ontbijt. Te laat is geen eten.
    7. Opstandig gedrag wordt niet getolereerd.
    8. Schooluniformen moeten ten alle tijden tijdens schooltijden worden gedragen!
    9. Van 9 tot 3 is er school, met pauze's van 10:00 tot 10:15 en van 12:00 tot 12:45.
    10. Klusjes worden gedaan in je vrije tijd, na het avondeten.
    11. electronica mogen één keer in de week worden gebruikt, op zaterdag in het weekend van 11 tot 12.
    12. Er wordt geen contact gezocht met mensen buiten het pleeghuis.
    13. Van 7 tot 8 is het stiltetijd, er word dan niet gesproken.
    14. Op zondag is er van 12 tot 3 een groepsactiviteit waaraan alle jongeren verplicht deelnemen.

    Wanneer iemand zich niet aan de regels houd, zullen er consequenties volgen. De leiding mag zelf deze consequenties opstellen, naargelang van de overtreding


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Waarom hier:
    Foto/uiterlijk:
    Nieuw/ hoelang hier:
    extra

    regels:

    1. Schrijven in de eerste persoon
    2. Stukken schrijven van minimaal 5 regels. Af en toe een kort antwoord kan, maar probeer lange stukken met gevoelens etc. te schrijven zodat anderen er goed op kunnen reageren
    3. ervaring hoeft niet, maar is wel handig ;)
    4. Drama is prima, net als 16+,maar houdt het beperkt!
    5. Geen eendagsRPG!
    6. En probeer je personage zo gedetailleerd mogelijk te maken, geen perfecte personages please!
    7. Have fun :P



    Girls: VOOR NU VOL
    Ayalynn Denola - Rawiyah
    Nova McCarter - DevIce
    Nicole Brendalynn "Brandy" Martin. - Kayal
    Jolene Heather Cain - Meraki
    Maison Grase McLoid - weak
    Jane Bennet -LittleNinja
    Jules Charlotte Hastings- dumbledore
    Giselle Cémentine des Barres

    Boys:
    Ryder Finn Valentiné Montgomery - dumbledore
    ]Thomas Daniel Smiths. - bootin
    Raven Henderson - Lovelost
    Chase Aiden Walker -Meraki
    Christyan Raeder - DevIce

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:58 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Naam:
    Maison Grase McLoid
    Leeftijd:
    18
    Innerlijk:
    Maison is een opstandig typje, als ze de leiding op wat voor een manier ook kan dwarszitten doet ze het. Ze is niet bang te vechten als het daarop aankomt. Maison kan in haar woede uitbarstingen verschrikkelijke dingen doen, en is er dan ook veel man nodig om haar tegen te houden. Dat komt vooral door haar gevangenis straf, ze is zonder haar medicatie een beetje 'gek' geworden. Maison krijgt haar medicatie zondag nacht toegediend, onder veel slaap- en kalmeringspillen. Het moet dan 1 week werken, tegen woede- en paniekaanvallen en ontsnappings pogingen. Naast haar agressie en woede kan Maison opzich een aardig meisje zijn. Ze is erg netjes, wat je toch niet bij haar persoonlijkheid zou verwachten. Maison maakt niet snel vrienden, maar als je er één bent vertrouwd ze je blind en heeft ze geen geheimen voor je.
    Waarom hier:
    Maison heeft haar stiefvader vermoord. Hij misbruikte en mishandelde haar wat de reden was om hem neer te schieten. Haar moeder trouwde het de man omdat ze geld nodig hadden ( Haar vader stierf op haar 13e). Toen bleek dat hij het geld verdiende door drugs en vrouwen handel, probeerde Maison en haar moeder te vluchten. Wat mislukte en erg veel blauwe plekken en pijnlijke nachten veroorzaakte. Ze heeft ervoor al 1 jaar in de bak gezeten, maar omdat ze zo jong was mocht ze toch naar huis. Haar moeder wilde, ookal zat ze vaak midden in die momenten, niks meer met haar te maken hebben. Daarom is ze naar het pleeghuis gestuurd. Een stem in haar hoofd heeft haar tot deze waanzin gebracht.
    Foto/uiterlijk:




    Hoelang hier:
    Ongeveer 1 jaar
    Extra:
    Ze heeft al 3 keer proberen te ontsnappen.
    Maison probeert elke maand sigaretten, alcohol en drugs naar binnen te smokkelen, wat je voor een goed prijsje bij haar kan kopen.
    Ze heeft een oogje op Ryder Finn Valentiné Montgomery (Dumbledore?)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 11:56 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    ik maak straks nog ff een jongen :)


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Zodra ik inde regels las van stilte moment moest heel even terug denken aan mijn tijd in het internaat... Dat vond ik altijd vervelend


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Zodra ik inde regels las van stilte moment moest heel even terug denken aan mijn tijd in het internaat... Dat vond ik altijd vervelend


    Wel, ik zit er nog altijd , God bless me :P
    Ik plaats mijn personage wel later, okkish?
    Nu ga ik mijn schoonheidsslaapje doen :)
    #LaatsteNachtVan2013 :p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    personage #2. Damn dit wordt een uitdaging, maar god wat heb ik er zin in om met Chris het huis op stelten te zetten :)

    Naam: Christyan Raeder
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Christyan lijkt op het eerste gezicht op een lieve jongen met normale hobby’s. Maar laat je niet verleiden door zijn lieve koppie en mooie, brede smile. Chris heeft twee persoonlijkheden. De ene kant is die lieve, normale jongen die van voetballen en gitaarspelen houd. Een jongen die makkelijk vrienden maakt, en achter de meiden aanzit. Op zulke momenten is hij een prima kerel om mee te praten en te lachen. Chris houdt van fotograferen, hij legt de mooie dingen in het leven graag vast. Verder is hij vaak in de sportschool te vinden.
    Zonder waarschuwing kan dit echter omslaan. Christyan is op zulke momenten opvliegend en kwaad op alles en iedereen. Hij is niet alleen chagrijnig, nee op zulke momenten kun je misschien beter uit zijn buurt blijven. Chris wordt onvoorspelbaar en kan om de meest kleine dingen uit zijn vel springen. Daniël, zoals hij deze persoonlijkheid noemt, neemt hem dan over; hij veranderd in een ander, sterk persoon die met zijn emoties kan dealen, die geen fuck geeft om anderen en die er alles aan doet om zichzelf te beschermen, zowel mentaal als fysiek. Je zou het een overlevingsmechanisme kunnen noemen. Deze jongen vind het geen probleem om mensen te kwetsen of pijn te doen en is nogal rebels. Hij houd ervan om mensen op stang te jagen en alles te doen wat God verboden heeft. Daniël is destructief en heeft de neiging om Chris of de mensen om wie hij geeft pijn te doen
    Doordat Christyan dit niet onder controle heeft houd hij mensen het liefst een beetje op een afstand, zo is de kans kleiner dat Daniël de boel overneemt. Chris vind het moeilijk om echt diepe gesprekken te voeren, en mensen dichtbij te laten komen. Hij zal ook niet snel toegeven dat hij iemand echt aardig vind.
    Uiterlijk: ChrisTyan is een grote jongen. Niet alleen is hij lang, maar hij is ook vrij breed en door zijn voorliefde voor krachttraining ook gespierd. Chris heeft blond haar en knalblauwe ogen. Vaak heeft hij een speelse grijns om zijn mond.







    Waarom hier: Christyan heeft een zwaar verleden, zijn vader overleed toen hij heel klein was. Na een tijdje kreeg zijn moeder een nieuwe vriend die er een handje van had om niet alleen zijn moeder, maar ook Chris te gebruiken voor zijn pleziertjes. Chris ontwikkelde een tweede sterke persoonlijkheid die zich kon afsluiten en om kon gaan met de pijnlijke herinneringen en emoties; Daniël dus. Na een ruzie met zijn moeder is Chris weggelopen, waarna hij werd teruggebracht door de politie. Diezelfde avond heeft Chris zijn stiefvader vermoord. Nadat hij zijn tijd in een jeugdgevangenis heeft uitgezeten heeft jeugdzorg
    Christyan is nieuw

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 2:46 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Hebben we berijk out there?


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Kunnen we misschien enkele voorbeelden van consequenties krijgen? Dan weet ik hoe streng we de begeleiders in kunnen schatten, haha.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Kunnen we misschien enkele voorbeelden van consequenties krijgen? Dan weet ik hoe streng we de begeleiders in kunnen schatten, haha.


    denk aan dwangbuizen, isolatie, lijfstraffen, gewoon lekker luguber :)


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    (...)

    denk aan dwangbuizen, isolatie, lijfstraffen, gewoon lekker luguber :)


    O, de extreme shit dus. (krul)


    everything, in time

    Ik wil btw vast een speeltopic aanmaken, maar ik weet niet of iedereen het daarmee eens is?


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Ik ben er klaar voor hoor! Veel mensen zullen alleen vanavond misschien niet reageren ivm de jaarwisseling, maar op zich zou je hem wel gewoon vast kunnen openen!


    everything, in time

    nee, ik ben vanavond ook niet online denk ik, maar dan zal ik t zo ff openen:D


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Naam:
    Jane Bennet

    Leeftijd:
    17

    Innerlijk:
    Jane is van nature heel speels en enthousiast. Ze heeft wel energie voor tien personen.Slim is ze ook, ze heeft heel rap de dingen door, maar dat toont ze niet te vaak. Het donkere kantje van Jane is dat als er iemand verdrietig is of zich niet zo goed voelt, ze er niet tegen kan, ze probeert dan zo vlug mogelijk weg te komen en in het geval dat dat niet gaat houd ze zich stil, wat niet haar normale doen is. Jane is dol op vlinders, ze verzameld ze (Levend!) al van toen ze heel klein was, het doet haar denken aan de Engelen (zie: waarom hier). Jane kan ook niet tegen onweer, dat maakt haar bang en ze zegt dan dat de Engelen in ruzie zijn, waarna ze zich ergens verstopt en je haar bijna niet kunt vinden, alleen als je haar goed kent weet je waar ze zich zal verstoppen.Ze is allergisch aan melk en haat de kleur geel. Jane is heel sociaal maar als het erop aankomt is ze ook heel verlegen met de jongens, wat je niet van haar zou verwachten..

    Waarom hier:
    Het begon wanneer ze 8 jaar werd, ze hoorde stemmen en nadat ze gevraagd had aan haar ouders of ze die ook konden horen en die 'nee' hadden gezegd, wist ze dat ze de enige was. In het begin kon ze niet verstaan wat die stemmen zeiden, het was een soort zacht en melodieus geruis in haar hoofd maar naarmate ze ouder werd kon ze de stemmen beter en beter verstaan want wanneer ze veertien werd, kon ze ze volledig horen en dan had Jane door dat het engelen waren. Ze hoorde de gesprekken en de beslissingen van engelen in haar hoofd maar na een tijdje was Jane het beu, ze wou dat de stemmen zwegen maar dat deden ze niet en Jane werd een jaarlang depressief en wou het er met niemand over hebben ,na dat jaar hebben haar ouders besloten haar naar een pleeghuis te sturen. Maar wat ze niet weten is dat Jane echt Engelen kan horen, daardoor weet ze soms dingen die anderen niet weten.

    Foto/uiterlijk:




    Nieuw/ hoelang hier: Nieuw

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 15:30 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Naam: Jane Bennet
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Jane is van nature heel speels en enthousiast. Ze heeft wel energie voor tien personen.Slim is ze ook, ze heeft heel rap de dingen door, maar dat toont ze niet te vaak. Het donkere kantje van Jane is dat als er iemand verdrietig is of zich niet zo goed voelt, ze er niet tegen kan, ze probeert dan zo vlug mogelijk weg te komen en in het geval dat dat niet gaat houd ze zich stil, wat niet haar normale doen is. Jane is dol op vlinders, ze verzameld ze (Levend!) al van toen ze heel klein was, het doet haar denken aan de Engelen (zie: waarom hier). Jane kan ook niet tegen onweer, dat maakt haar bang en ze zegt dan dat de Engelen in ruzie zijn, waarna ze zich ergens verstopt en je haar bijna niet kunt vinden, alleen als je haar goed kent weet je waar ze zich zal verstoppen.Ze is allergisch aan melk en haat de kleur geel. Jane is heel sociaal maar als het erop aankomt is ze ook heel verlegen met de jongens, wat je niet van haar zou verwachten..
    Waarom hier: Het begon wanneer ze 8 jaar werd, ze hoorde stemmen en nadat ze gevraagd had aan haar ouders of ze die ook konden horen en die 'nee' hadden gezegd, wist ze dat ze de enige was. In het begin kon ze niet verstaan wat die stemmen zeiden, het was een soort zacht en melodieus geruis in haar hoofd maar naarmate ze ouder werd kon ze de stemmen beter en beter verstaan want wanneer ze veertien werd, kon ze ze volledig horen en dan had Jane door dat het engelen waren. Ze hoorde de gesprekken en de beslissingen van engelen in haar hoofd maar na een tijdje was Jane het beu, ze wou dat de stemmen zwegen maar dat deden ze niet en Jane werd een jaarlang depressief en wou het er met niemand over hebben ,na dat jaar hebben haar ouders besloten haar naar een pleeghuis te sturen. Maar wat ze niet weten is dat Jane echt Engelen kan horen, daardoor weet ze soms dingen die anderen niet weten.
    Foto/uiterlijk:




    Nieuw/ hoelang hier: Nieuw


    Wauw! dat is een goed verhaal!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    speeltopic is open!


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.