• Hellowww,

voor ons eindwerk esthetica moeten we een kunstenaar bespreken. Nu had ik heel veel zin om Keith Haring te doen, maar die is al gekozen --' Weet iemand dus een andere bekende, en vooral interessante kunstenaar?
    Want ik ken daar helemaal niks van !

Escher :Y)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Frida Kahlo heeft heel interessante ideeën en betekenissen achter haar schilderijen en haar leven was ook niet bepaald saai (:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Dali

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Andy warhol

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

Leela schreef:
    Escher :Y)

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Mark Rothko

I am an idiot, I move.

Konayuki schreef:
    Andy warhol

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Eristic schreef:
    Frida Kahlo heeft heel interessante ideeën en betekenissen achter haar schilderijen en haar leven was ook niet bepaald saai (:

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Konayuki schreef:
    Andy warhol

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Jeroen Bosch
    In zijn werken zit heel veel symboliek en er zitten ook veel spreekwoorden in.

I won't let you come close enough to hurt me.

Konayuki schreef:
    Andy warhol

Of een andere pop-art kunstenaar. Wij moesten dingen opzoeken over Roy Lichenstein.

Food.

Ik!
    HR Geiger.

No growth of the heart is ever a waste

Aveiro schreef:
    Dali

Big girls cry when their hearts are breaking

Michelangelo

26 - 02 - '16