• Het gezin Jefferson van zes kinderen, precies drie jongens en drie meiden, woont op het platte land in een mooi, groot huis. De kinderen, die tussen de 14 en 18 jaar zijn, krijgen alles dat hun hartje begeerd. Ze hoeven er maar om te vragen of het staat er al. Maar wanneer hun ouders omkomen in een ongeluk, waar de kinderen niet bij waren, komen de kinderen onder de hoedde van hun tante. De vrouw die ze nooit gemogen hebben. De vrouw wil de kinderen discipline aanleren door middel van straffen die niet door de beugel kunnen. Als de kinderen hulp willen zoeken worden ze daarvoor gestraft. Wanneer ze iets omgooien of te hard praten, worden ze gestraft. De hele dag door zitten ze opgesloten in het huis en kunnen niet naar buiten. De ramen zijn hermetisch afgesloten en er kan maar een klein kiertje open. De deuren zitten vol sloten waar alleen de tante de sleutels van heeft. Het eten is niet eetbaar en de kinderen krijgen het alsmaar moeilijker. Zullen ze het ooit van hun tante winnen, of blijft dit doorgaan tot er iets overkomt met de tante of de kinderen...


    Rollen;
    Tante;

    Kinderen;
    - Aimée Genelle Jefferson ||14||Silhouette||
    - Anna Jane Jefferson||16||Whisperings||
    - ||Tweeling||17||Paisley||
    - Emill Eduardo Jefferson ||Tweeling||17||Caerleon||
    - Jason Jefferson ||15||Simbaaa||
    - Robin James Jefferson ||18||Bajola||

    Anders; [Max 4]
    - Thomas Johnny Cruther||16||Curls||
    -
    -
    -


    Er is plek voor een á twee tweelingen, eeneiig of twee-eiig dat maakt niet uit. Maar er moet er wel minimaal een zijn. Anders komen de leeftijden niet uit.


    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen de 14 - 18. Tante vanaf 30]
    Geslacht;
    Innerlijk;
    Uiterlijk + foto;
    Extra's;
    Schrijfvorm;[Dit is alleen nodig wanneer je een andere vorm dan de Ik-vorm schrijft]


    Regels;
    - Het minimum aan woorden is 300 per post. Wanneer dit niet nagestreefd wordt volgt er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je uit het RPG
    - Maximaal één personage per persoon
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan
    - Géén perfecte personages
    - Alleen meedoen wanneer je er zeker van bent. Dus niet na een post of topic al stoppen
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Incest is niet de bedoeling in dit RPG
    - Reageer minimaal 2 keer per week, zo blijft het RPG levende
    - Het liefst in de Ik-vorm te schrijven, wanneer je dit echt niet kan, meld dit dan bij je personage, dan mag je een andere vorm aannemen
    - Geef naamsveranderingen aan
    - Geef afwezigheid duidelijk aan
    - Het is mogelijk een niet-familielid te spelen, maar vraag dit eerst even aan CityOwl. Die persoon zit dan ook vast in het huis
    - Alleen CityOwl maakt nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 11:22 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bootin schreef:
    Ik wil anders wel een vriend, moet hij persé een vriend van de hele familie zijn of een specifiek iemand?

    Het mag ook een neef of nicht zijn, of een persoon die vaak over de vloer komt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Naam: Thomas Johnny Cruther.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Thomas is een rustige jongen en heeft soms zijn drukke momenten. Hij leeft naar de toekomst toe en kan soms erg hard uit de hoek komen. Hij zegt wat hij denkt en denkt niet na over zijn acties. Wat vaak zijn nadelen heeft. Hij kan ook moeilijk grenzen stellen en gaat vaak net iets té ver - daarbij is hij ook een echte angsthaas en heeft hij een iets egoïstische kant die vaak tevoorschijn komt in situaties waar je moet samenwerken. Thomas heeft geen moeite om in de spotlights te staan en eist vaak veel aandacht - op een positieve of negatieve manier. Je kunt hem ook veel vertellen want hij zal niks door vertellen, hij is erg betrouwbaar en zal voor je klaar staan als je een goede vriend van hem bent. Hij kan je vast wel weer opvrolijken maar te veel van jou problemen kan hem ook weer zwaar gaan irriteren. Thomas heeft het niet zo op vrouwen en relaties - liefde is niks voor hem. Zijn leven bestaat dan ook uit niets meer dan zichzelf vermaken met drank, feesten en pleziertjes. Ook al verveelde dat snel voor hem. Thomas is snel op zijn teentjes getrapt en wil liever ook het beste van het beste - van alles. Hij is nogal verwend maar laat dat niet zo snel merken, maar als je hem iets langer kent dan wordt het duidelijker.
    Uiterlijk:



    Thomas heeft donkere, grote ogen en een middelmatig postuur. Hij is niet erg groot in vergelijking met andere maar zijn lengte kan er mee door. Ook is hij niet erg breed - wat hij probeert te worden. Hij traint erg vaak en heeft dan ook een mooi lichaam, toch lukt het hem niet om zijn ideaal beeld te voltooien. Zijn haar zit daarbij erg wild maar erg verkeerd kan het niet zitten want daar is het te kort voor. Hij kan zich erg netjes kleden en ook erg casual. Het ligt er echt aan hoe hij zich voelt die dag en wat hij lekker vindt zitten. Thomas heeft aardig wat tattoos en vooral op zijn arm en op zijn bovenlijf - het liefst zit hij helemaal onder aangezien hij tattoos kunst vindt.
    Extra: Hij rookt en hij is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:45 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oh dit is hem tot nu, als er iets is wat mist [ behalve uiterlijk - die komt zo ] moet je het even zeggen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    Oh dit is hem tot nu, als er iets is wat mist [ behalve uiterlijk - die komt zo ] moet je het even zeggen.


    Het uiterlijk (A)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Naam: Robin James Jefferson


    Leeftijd: 18
    Geslacht: Jongen
    Innerlijk: Robin is een aardige jongen, die makkelijk contact maakt met anderen. Hij is populair op school, vooral bij de meiden. Hij geniet wel van de aandacht van ze, maar gaat er ook niet veel verder op in. Als hij echt verliefd is en een meisje echt zijn hart heeft gesloten, probeert hij er alles aan te doen om haar dan ook te krijgen en dan verandert hij in een kwetsbare en verliefde jongen. Hij gaat niet zo ver met het krijgen van het meisje dat het psychopathisch wordt, maar hij heeft er dan wel veel voor over. Robin stelt bijna altijd zijn schoolwerk uit tot op het laatste nippertje. Af en toe laat hij voor een kleine som geld zijn huiswerk door iemand anders maken. Hij is zelfstandig en zal pas hulp vragen als het echt nodig is. Robin is wel wat ongeduldig, als iets niet snel genoeg gaat of verkeerd gaat, stopt hij er mee of loopt er van weg. Als iemand iets verkeerd durft te doen naar zijn familie of vrienden, zal hij de eerste zijn om hen te beschermen. Hij kan dan rake klappen uitdelen en de badboy in hem komt dan naar boven.
    Uiterlijk:


    Robin heeft een lengte van 1.85. Hij is gespierd, maar ook niet dat het hard opvalt. Hij heeft een lichte six-pack. Zijn ogen dragen een hazelnootbruine kleur. Zijn haar is donkerbruin, waar hij soms wat gel insmeert.


    Extra: In zijn vrije tijd hangt hij vaak rond met vrienden of oefent hij op zijn gitaar. Hij kan ook goed zingen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 23:12 ]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Ik denk dat ik voor het grootste deel klaar ben. :X


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Ik vind het innerlijk een beetje kort en iets te perfect vind ik. Kun je nog wat minpuntjes toevoegen?


    Ich liebe dich 27.12.23

    H00K schreef:
    Ik vind het innerlijk een beetje kort en iets te perfect vind ik. Kun je nog wat minpuntjes toevoegen?

    Is goed. Even nadenken dan. :3


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    H00K schreef:
    Ik vind het innerlijk een beetje kort en iets te perfect vind ik. Kun je nog wat minpuntjes toevoegen?


    Leuke naam! & ik zal mijn uiterlijk er op zetten wanneer ik weer normaal internet heb - zit nu op 3G en al het internet ligt er hier uit..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik de gemene tante?


    Bowties were never Cooler

    Is goed! ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Sorry! Ik was weg! Wat heb ik gemist?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    [Sorry! Ik was weg! Wat heb ik gemist?]


    Het Speeltopic is nog niet eens geopend, je moet je rol alleen nog invullen.


    That is a perfect copy of reality.

    Naam: Oswin Clara Oswald
    Leeftijd: 32
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Oswin is van nature vrij kalm en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is ze vaak nog erg terughoudend. Ook is ze zowel tegen vreemden als bekenden vaak vrij stil, bijna tot in de extremen. Ze bezit natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van haar waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Oswin is loyaal aan haar vrienden en familie en is ondanks dat ze erg kalm en relaxed is een lief en zorgzaam type voor degenen om wie ze geeft. Ze is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om haar duistere zijde te onderdrukken rond mensen wie ze mag, die naar voren komt als haar hele korte lontje doorbrand. Ze wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van de mensen om wie ze geeft, al laat ze zich vaak wel gaan als je haar minder goed zint. Oswin kan door haar charmes makkelijk omgaan met mensen in het algemeen en speelt ze graag met de emoties van degenen die haar niet zinnen. Ze heeft ook absoluut niets tegen one-night stands. Als ze dan toch in een langdurige relatie terecht komt is ze wel extreem loyaal, maar dit is eigenlijk nog nooit gebeurt. Ze houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of andere bekenden. Toch is ze ook graag alleen. Ze vind het namelijk heel moeilijk haar emoties te uiten. Dit doet ze alleen door te schrijven, martelen en tekenen. Ze heeft daarom ook altijd een schrijfblok en een schetsblok bij zich. Je ziet haar dan ook wel op feestjes of verjaardagen eerst gezellig meedoen, maar als het haar te veel wordt gaat hij toch weer weg. Door haar jeugd is Oswin eigenlijk een gebroken persoon, al laat ze dit niemand zien. Dit speelt zowel haar kwaadaardigheid, als haar timide gedrag in de hand. Ook vertrouwd ze mensen een stuk minder snel en is de enige die ze compleet vertrouwd haar hond Cuddles.
    Dit is Oswin voor haar vrienden en andere mensen om wie ze geeft. Voor de rest van de wereld is het een heel ander verhaal. Dan is ze koud, wreed, medogenloos en sadistisch. Ze mag dan ongeveerlijk lijken, met haar hondje en haar schetsblok stil in een hoekje, het absolute tegendeel is waar. Zodra je je in haar ogen ook maar verkeerd gedraagd of verkeert naar haar kijkt is het mis. Ze is in staat je voor schut te zetten, je kort en klein te slaan of je zo slecht te laten voelen dat je niet meer wil leven. Het ligt heel erg aan haar zijn stemming wat ze besluit te doen, maar prettig is het nooit. Zeker niet als ze de pik op je heeft en dit eigenlijk dagelijkse kost is.
    Uiterlijk + foto:
    komt
    Extra's: Ze heeft een grote rotweiler Cuddles die bijtgraag is naar iedereen behalve zij.


    Bowties were never Cooler


    Naam: Anna Jane "AJ" Jefferson
    Leeftijd: Zestien jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Anna is een vrolijk meisje, totaal niet verlegen en erg direct. Wanneer ze iets wilt bereiken zal ze er alles aan doen tot ze het heeft bereikt, erg ambitieus dus. Iedereen kent Anna, zo niet, dan zal ze er wel voor zorgen. Het meisje bemoeit zich graag met dingen, dat irriteert sommige mensen wel. Dan is ze overenthousiast en gedraagt ze zich volwassener dan dat ze eigenlijk is. Qua verliefdheid is Anna echt niet degene die je zoekt. Ze is nog nooit verliefd geweest, ze weet ook niet hoe dat voelt. Ze zal het altijd proberen te negeren, maar als het écht toeslaat, is het menens.
    Onder dat lieve, komische meisje zit eigenlijk een zacht meisje. Anna is erg gevoelig, en de zakdoeken mogen worden gepakt wanneer er een tranentrekker op tv komt.
    Uiterlijk + Foto:


    Anna heeft een vrolijke, dikke bos haren, waar ze het liefst niks mee doet. Alhoewel ze altijd wel in is voor een klein vlechtje of knotje. Het is erg klitterig, maar wanneer je het goed uitkamt is Anna's haar prachtig. De ogen van het meisje zijn groen, met een tintje bruin. Ze zijn omhuld met lange, zwarte wimpers. Anna is niet de dunste, gewoon wat stevig gebouwd, maar dik is ze zeer zeker niet. Met haar 1:57 komt Anna niet echt boven de rest uit, maar ze draagt geen hakken om het te verbergen, ze is trots op haar lengte. Het meisje gaat erg met de trend mee, ze draagt dan ook altijd leuke kleding. Van make-up is Anna geen fan, toch kan een klein beetje oog-make-up geen kwaad. Dit zijn trouwens Anna's vingers. Ze bijt nagels. Extreem.
    Extra: Sommigen noemen Anna "AJ", maar meestal wordt ze gewoon "Anna" genoemd.
    Schrijfvorm: Ikvorm

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:37 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa