• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:37 ]

    Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is. Er is pas wat ernstigs met je aan de hand als je compleet in het gips naar school komt lijkt het wel! Ik denk dat ze zich moeilijk in jouw situatie kunnen verplaatsen. Als zij niet weten dat je 3 schroeven in je hand hebt zitten, kunnen ze het inderdaad vreemd vinden dat je niet meer hoeft te schrijven, toetsen mag overslaan enz. Misschien moet je stoppen met negeren, maar ze gewoon vertellen dat er iets met je hand is. Dan hebben ze vast begrip voor de situatie en stoppen ze met het fluisteren achter je rug om. In ieder geval nog héél veel succes ermee!


    It's time to be happy again.

    Hilfiger schreef:
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is. Er is pas wat ernstigs met je aan de hand als je compleet in het gips naar school komt lijkt het wel! Ik denk dat ze zich moeilijk in jouw situatie kunnen verplaatsen. Als zij niet weten dat je 3 schroeven in je hand hebt zitten, kunnen ze het inderdaad vreemd vinden dat je niet meer hoeft te schrijven, toetsen mag overslaan enz. Misschien moet je stoppen met negeren, maar ze gewoon vertellen dat er iets met je hand is. Dan hebben ze vast begrip voor de situatie en stoppen ze met het fluisteren achter je rug om. In ieder geval nog héél veel succes ermee!

    Ja je hebt wel gelijk. Maar het is zo vervelend om telkens weer hetzelfde te moeten aanhoren. En toch zijn niet eerlijk bezig tegenover mij.
    Er zit namelijk nog een meisje bij me in de klas en die was laatst geopereerd aan een stukje van haar voet. Een tijd lang moest ze dus in een rolstoel en later op krukken.
    En telkens vroegen ze aan haar 'hoe gaat het met je?' en mij negeerden ze gewoon. Het is nou niet dat ik perse aandacht wil hebben maar het gaat om het principe.
    Maar toch heel erg bedankt!

    Ontzettend begrijpelijk, same thing right here, maar dan met een afgescheurde enkelband en een gescheurde enkelband: het gips is er af, maar ik kan echt nog niet meteen meedoen met gym en alles o.O Wedden dat de mensen die denken dat je na zoiets, of iets met je hand, zoals jij, nog nooit iets gebroken of iets in die richting gehad hebben?
    Ik zou de onbekenden gewoon compleet negeren inderdaad, maar de mensen waar je wel eens om moet gaan, wel vertellen waarom je 'nog steeds niet' gewoon schrijft, dan snappen ze het vast wel en nemen ze het voor je op (:
    Good luck and don't let them get to you!


    Better to leave than to be gone.

    Ik heb hetzelfde, maar dan met mijn hoofdpijn. Ik heb echt verschrikkelijke hoofdpijn en pillen en dergelijke werken niet. Daardoor mag ik zelf bepalen welke uren ik wel en niet naar school en ik mag proefwerken laten zitten. De ene helft van de mensen zegt dat ik geluk heb, wat dus niet zo is omdat ik vaak gewoon écht ziek ben van de hoofdpijn. Andere helft vindt dat ik me aanstel.
    En daaruit blijkt dus dat niemand het snapt. Geef hun voor tien minuten wat ik constant voel...
    Geloof me ik snap totaal wat je bedoeld! En telkens maar weer het hele verhaal moeten vertellen zodat ze het een béetje snappen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik vind dat echt zo kut he ): mensen denken altijd gelijk de verkeerde dingen en hebben vooroordelen. was ook een keer met mijn vriendin zo met gym. ze had haar enkel goed verzwikt waar ik bij was en ik kon zien hoeveel pijn ze had. gaan mensen zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen enzo. ik was echt pissed dus zei ik: houd gewoon je bek, jij kan toch niet weten hoeveel pijn het doet? oke dat was mijn zeikverhaal ;$. mischien wist je het al, maar die mensen moet je gewoon negeren. ik hoop dat het toch nog goed komt met je hand (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.