• Het gezin Jefferson van zes kinderen, precies drie jongens en drie meiden, woont op het platte land in een mooi, groot huis. De kinderen, die tussen de 14 en 18 jaar zijn, krijgen alles dat hun hartje begeerd. Ze hoeven er maar om te vragen of het staat er al. Maar wanneer hun ouders omkomen in een ongeluk, waar de kinderen niet bij waren, komen de kinderen onder de hoedde van hun tante. De vrouw die ze nooit gemogen hebben. De vrouw wil de kinderen discipline aanleren door middel van straffen die niet door de beugel kunnen. Als de kinderen hulp willen zoeken worden ze daarvoor gestraft. Wanneer ze iets omgooien of te hard praten, worden ze gestraft. De hele dag door zitten ze opgesloten in het huis en kunnen niet naar buiten. De ramen zijn hermetisch afgesloten en er kan maar een klein kiertje open. De deuren zitten vol sloten waar alleen de tante de sleutels van heeft. Het eten is niet eetbaar en de kinderen krijgen het alsmaar moeilijker. Zullen ze het ooit van hun tante winnen, of blijft dit doorgaan tot er iets overkomt met de tante of de kinderen...


    Rollen;
    Tante;

    Kinderen;
    - Aimée Genelle Jefferson ||14||Silhouette ||
    - Anna Jane Jefferson||16||Whisperings||
    - ||Tweeling||17||Paisley||
    - Emill Eduardo Jefferson ||Tweeling||17||Caerleon||
    - Jason Jefferson ||15||Simbaaa||
    - Robin James Jefferson ||18||Bajola||

    Anders; [Max 4]
    - Thomas Johnny Cruther||16||Curls||
    -
    -
    -


    Er is plek voor een á twee tweelingen, eeneiig of twee-eiig dat maakt niet uit. Maar er moet er wel minimaal een zijn. Anders komen de leeftijden niet uit.


    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen de 14 - 18. Tante vanaf 30]
    Geslacht;
    Innerlijk;
    Uiterlijk + foto;
    Extra's;
    Schrijfvorm;[Dit is alleen nodig wanneer je een andere vorm dan de Ik-vorm schrijft]


    Regels;
    - Het minimum aan woorden is 300 per post. Wanneer dit niet nagestreefd wordt volgt er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je uit het RPG
    - Maximaal één personage per persoon
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan
    - Géén perfecte personages
    - Alleen meedoen wanneer je er zeker van bent. Dus niet na een post of topic al stoppen
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Incest is niet de bedoeling in dit RPG
    - Reageer minimaal 2 keer per week, zo blijft het RPG levende
    - Het liefst in de Ik-vorm te schrijven, wanneer je dit echt niet kan, meld dit dan bij je personage, dan mag je een andere vorm aannemen
    - Geef naamsveranderingen aan
    - Geef afwezigheid duidelijk aan
    - Het is mogelijk een niet-familielid te spelen, maar vraag dit eerst even aan CityOwl. Die persoon zit dan ook vast in het huis
    - Alleen CityOwl maakt nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 11:22 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Als iemand de wederhelft van de mijne wil zijn, roep maar ^^ Eeneiig of twee-eiig, mag allebei.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mag ik een meisje c:?


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    Mag ik een meisje c:?


    Zet je erbij. Welke leeftijd?
    14, 15, 16, en 18 zijn nog open


    Ich liebe dich 27.12.23

    CityOwl schreef:
    (...)

    Zet je erbij. Welke leeftijd?
    14, 15, 16, en 18 zijn nog open

    Veertien c:


    That is a perfect copy of reality.

    Hmmm… Ik twijfel…


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    Hmmm… Ik twijfel…


    En waarom twijfel je als ik vragen mag ? ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    CityOwl schreef:
    (...)

    En waarom twijfel je als ik vragen mag ? ^^


    Simpelweg omdat ik nog nooit met een RPG heb meegedaan waarin je meer dan 200 woorden moet hebben…


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    (...)

    Simpelweg omdat ik nog nooit met een RPG heb meegedaan waarin je meer dan 200 woorden moet hebben…


    Dat is niet heel moeilijk. Het zijn in principe maar 100 extra woorden, en met een beetje omgeving erbij plakken of gedachten en acties erbij heb je die er zo aan ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Okay, dan neem ik een kind van een familie.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 23:26 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jongen of een meisje, en welke leeftijd?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Een meisje, 16 jaar.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mensen opgelet;

    Alle kinderen hebben dezelfde achternaam, deze is Jefferson!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rol;
    Een van de kinderen
    Naam;
    Aimée Genelle Jefferson
    Leeftijd;
    14
    Geslacht;
    Vrouwelijk
    Innerlijk;
    Aimée is iemand die heel goed weet wat ze doet, ze bereidt haar plannen altijd heel goed voor en checkt altijd net voordat ze het gaat uitvoeren. Aimée is een sluw meisje en weet onder veel dingen uit te komen, iets wat redelijk handig is aangezien ze nogal veel problemen veroorzaakt. Aimée is namelijk heel eigenwijs en doet wat ze zelf wilt. Je kan haar beter geen bevelen geven, want vaak komt ze die toch niet na. Hiermee veroorzaakt ze de meeste problemen voor haarzelf. Aimée is verder een heel sociaal meisje en een goede luisteraar. Aan haar kan je vele geheimen kwijt aangezien ze die toch nooit doorverteld. Daarentegen is ze niet erg behulpzaam, ze luistert wel naar je verhalen, maar oplossen ho maar. Dat moet je toch echt zelf doen. Aimée is nogal druk en is heel vaak hyper. Ze kan ook soms best wel veel praten, waardoor het gewoonweg irritant kan gaan worden. Vaak heeft Aimée dat zelf niet door en moet het haar verteld worden. Verder ziet Aimée ook niet snel in of ze met de verkeerde mensen praat, ze ziet vaak alleen maar het goede in.
    Uiterlijk;


    Aimée heeft een redelijk slank postuur. Een geluk voor Aimée is wel dat ze niet heel makkelijk afvalt en ook niet snel aankomt. Daarom ziet het er ook niet uit alsof ze heel mager is. Verder heeft Aimée een lengte van 1M59 en daarmee is ze niet heel groot, maar ook zeker niet klein. Aimée heeft lang donkerbruin haar met natuurlijke slag erin. Sommige zeggen dat het krullen zijn. Aimée besteed normaal gezien niet veel tijd aan haar haar, maar als ze merkt dat het er echt voor geen meter uitziet, zal ze ook echt wel proberen het weer een stukje beter eruit te laten zien. Aimée heeft amandelvormige ogen die een normale grootte hebben en haar oogkleur is blauw/grijs - achtig. Verder heeft Aimée een nogal klein hoofd, die een beetje ovaal - vormig is.
    Extra's;
    \

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:57 ]


    That is a perfect copy of reality.

    CityOwl schreef:
    Als iemand de wederhelft van de mijne wil zijn, roep maar ^^ Eeneiig of twee-eiig, mag allebei.


    Ik zou wel graag de vrouwelijke wederhelft willen spelen!
    Heb wel ervaring met rpg's, alleen nog niet hier. Maar ik denk dat ik het wel snel begrijp (:


    Decisions are the endless uncertainties of life

    Paisley schreef:
    (...)

    Ik zou wel graag de vrouwelijke wederhelft willen spelen!
    Heb wel ervaring met rpg's, alleen nog niet hier. Maar ik denk dat ik het wel snel begrijp (:


    Sorry, ik ben dit topic kwijtgeraakt tussen de andere topics in mijn lijst. Ik zet je erbij! ^^


    Ich liebe dich 27.12.23