• Het gezin Jefferson van zes kinderen, precies drie jongens en drie meiden, woont op het platte land in een mooi, groot huis. De kinderen, die tussen de 14 en 18 jaar zijn, krijgen alles dat hun hartje begeerd. Ze hoeven er maar om te vragen of het staat er al. Maar wanneer hun ouders omkomen in een ongeluk, waar de kinderen niet bij waren, komen de kinderen onder de hoedde van hun tante. De vrouw die ze nooit gemogen hebben. De vrouw wil de kinderen discipline aanleren door middel van straffen die niet door de beugel kunnen. Als de kinderen hulp willen zoeken worden ze daarvoor gestraft. Wanneer ze iets omgooien of te hard praten, worden ze gestraft. De hele dag door zitten ze opgesloten in het huis en kunnen niet naar buiten. De ramen zijn hermetisch afgesloten en er kan maar een klein kiertje open. De deuren zitten vol sloten waar alleen de tante de sleutels van heeft. Het eten is niet eetbaar en de kinderen krijgen het alsmaar moeilijker. Zullen ze het ooit van hun tante winnen, of blijft dit doorgaan tot er iets overkomt met de tante of de kinderen...


    Rollen;
    Tante;

    Kinderen;
    - Aimée Genelle Jefferson ||14||Silhouette ||
    - Anna Jane Jefferson||16||Whisperings||
    - ||Tweeling||17||Paisley||
    - Emill Eduardo Jefferson ||Tweeling||17||Caerleon||
    - Jason Jefferson ||15||Simbaaa||
    - Robin James Jefferson ||18||Bajola||

    Anders; [Max 4]
    - Thomas Johnny Cruther||16||Curls||
    -
    -
    -


    Er is plek voor een á twee tweelingen, eeneiig of twee-eiig dat maakt niet uit. Maar er moet er wel minimaal een zijn. Anders komen de leeftijden niet uit.


    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen de 14 - 18. Tante vanaf 30]
    Geslacht;
    Innerlijk;
    Uiterlijk + foto;
    Extra's;
    Schrijfvorm;[Dit is alleen nodig wanneer je een andere vorm dan de Ik-vorm schrijft]


    Regels;
    - Het minimum aan woorden is 300 per post. Wanneer dit niet nagestreefd wordt volgt er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je uit het RPG
    - Maximaal één personage per persoon
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan
    - Géén perfecte personages
    - Alleen meedoen wanneer je er zeker van bent. Dus niet na een post of topic al stoppen
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Incest is niet de bedoeling in dit RPG
    - Reageer minimaal 2 keer per week, zo blijft het RPG levende
    - Het liefst in de Ik-vorm te schrijven, wanneer je dit echt niet kan, meld dit dan bij je personage, dan mag je een andere vorm aannemen
    - Geef naamsveranderingen aan
    - Geef afwezigheid duidelijk aan
    - Het is mogelijk een niet-familielid te spelen, maar vraag dit eerst even aan CityOwl. Die persoon zit dan ook vast in het huis
    - Alleen CityOwl maakt nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 11:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog niet helemaal, hihi.
    Kun je het uiterlijk ook even beschrijven? Er staat namelijk uiterlijk + foto ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Nog niet helemaal, hihi.
    Kun je het uiterlijk ook even beschrijven? Er staat namelijk uiterlijk + foto ^^


    Meep. Is goed. c:


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik het laatste kind spelen als die nog vrij is?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:04 ]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Uiterlijk erbij gezet.


    That is a perfect copy of reality.

    Kan ik nog een kind?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin, Bojola was eerder dan jij. Of jullie overleggen wie hem krijgt en dan een van jullie een vriend of vriendin is ^^



    Edit; zie net dat Bootin eerder was en dat Bojolas bericht gewijzigd is. Alsnog mogen jullie overleggen

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naja, ik wil niet dat hij boos op mij is ofzo omdat ik zijn plaats dan in pak. ;3
    Is het een jongen of een meisje het laatste kind en hoe oud moet die zijn? (mij maakt het niet veel uit) ^^


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Ach Bojolas was eerder, dat is wel iets eerlijker. Had dit topic helemaal gemist :C - ik kijk nog wel of ik een vriend aanmaak! Wat heeft die voor rol in het verhaal? :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bajola: Het moet een jongen van 18 jaar oud zijn. Hij is de oudste.

    Bootin; De vriend/vriendin zit ook vast in het huis omdat de tante bang is dat zij de politie erbij gaan halen omdat ze weten dat de kinderen vast zitten.
    De vrienden/vriendinnen moeten ook uit het huis zien te komen, net als de kinderen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Bajola: Het moet een jongen van 18 jaar oud zijn. Hij is de oudste.

    Bootin; De vriend/vriendin zit ook vast in het huis omdat de tante bang is dat zij de politie erbij gaan halen omdat ze weten dat de kinderen vast zitten.
    De vrienden/vriendinnen moeten ook uit het huis zien te komen, net als de kinderen.

    Oke, super, ik maak zo meteen mijn personage aan.
    Wie wordt eigenlijk de tante, ben benieuwd hoe dat innerlijk is :'D


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Je zou misschien ook iemand uit het huis kunnen spelen @Bootin.

    Nevermind (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:43 ]


    Decisions are the endless uncertainties of life

    Al niemand de tante neemt is deze door iederern te bespelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, ofwel laat ik de 18-jarige jongen een 'bad-ass' (roken, drugs, alcohol, geweld enzo) ofwel zo'n zorgzame... *denkt*
    En ondertussen even notificaties aanzetten. :')


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Ik wil anders wel een vriend, moet hij persé een vriend van de hele familie zijn of een specifiek iemand?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    Ik wil anders wel een vriend, moet hij persé een vriend van de hele familie zijn of een specifiek iemand?

    Ik denk dat dat niet uitmaakt, nou ja, dat maak ik uit uit wat de TS zegt.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."