• Het gezin Jefferson van zes kinderen, precies drie jongens en drie meiden, woont op het platte land in een mooi, groot huis. De kinderen, die tussen de 14 en 18 jaar zijn, krijgen alles dat hun hartje begeerd. Ze hoeven er maar om te vragen of het staat er al. Maar wanneer hun ouders omkomen in een ongeluk, waar de kinderen niet bij waren, komen de kinderen onder de hoedde van hun tante. De vrouw die ze nooit gemogen hebben. De vrouw wil de kinderen discipline aanleren door middel van straffen die niet door de beugel kunnen. Als de kinderen hulp willen zoeken worden ze daarvoor gestraft. Wanneer ze iets omgooien of te hard praten, worden ze gestraft. De hele dag door zitten ze opgesloten in het huis en kunnen niet naar buiten. De ramen zijn hermetisch afgesloten en er kan maar een klein kiertje open. De deuren zitten vol sloten waar alleen de tante de sleutels van heeft. Het eten is niet eetbaar en de kinderen krijgen het alsmaar moeilijker. Zullen ze het ooit van hun tante winnen, of blijft dit doorgaan tot er iets overkomt met de tante of de kinderen...


    Rollen;
    Tante;

    Kinderen;
    - Aimée Genelle Jefferson ||14||Silhouette ||
    - Anna Jane Jefferson||16||Whisperings||
    - ||Tweeling||17||Paisley||
    - Emill Eduardo Jefferson ||Tweeling||17||Caerleon||
    - Jason Jefferson ||15||Simbaaa||
    - Robin James Jefferson ||18||Bajola||

    Anders; [Max 4]
    - Thomas Johnny Cruther||16||Curls||
    -
    -
    -


    Er is plek voor een á twee tweelingen, eeneiig of twee-eiig dat maakt niet uit. Maar er moet er wel minimaal een zijn. Anders komen de leeftijden niet uit.


    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen de 14 - 18. Tante vanaf 30]
    Geslacht;
    Innerlijk;
    Uiterlijk + foto;
    Extra's;
    Schrijfvorm;[Dit is alleen nodig wanneer je een andere vorm dan de Ik-vorm schrijft]


    Regels;
    - Het minimum aan woorden is 300 per post. Wanneer dit niet nagestreefd wordt volgt er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je uit het RPG
    - Maximaal één personage per persoon
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan
    - Géén perfecte personages
    - Alleen meedoen wanneer je er zeker van bent. Dus niet na een post of topic al stoppen
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Incest is niet de bedoeling in dit RPG
    - Reageer minimaal 2 keer per week, zo blijft het RPG levende
    - Het liefst in de Ik-vorm te schrijven, wanneer je dit echt niet kan, meld dit dan bij je personage, dan mag je een andere vorm aannemen
    - Geef naamsveranderingen aan
    - Geef afwezigheid duidelijk aan
    - Het is mogelijk een niet-familielid te spelen, maar vraag dit eerst even aan CityOwl. Die persoon zit dan ook vast in het huis
    - Alleen CityOwl maakt nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 11:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Komt er nog wat van deze RPG? :c

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 11:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oh hell, excuses~!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh trouwens, Halcyon ---> Silhouette


    That is a perfect copy of reality.

    Zijn de vrouwen al vol? Zo niet, dan wil ik graag een meisje reserveren (kind).


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Zijn de vrouwen al vol? Zo niet, dan wil ik graag een meisje reserveren (kind).


    Sorry, er is alleen nog een rol open voor een jongen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik dan die jongen mogen?


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Zou ik dan die jongen mogen?


    Is helemaal goed, ik zet je erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KiliOfDurin schreef:
    Naam: Oswin Clara Oswald
    (...)


    Doctor Whoooooo. :Y) Dank! Ik ga dan nu aan de slag met mijn rol.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 11:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh nee, sorry! Ik ben zo verward!
    Bajola had de laatste jongen al gepakt :x

    Maar kies maar, jongen of meid? Je kunt ook een vriend doen! (bloos)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 11:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Naam; Stephen (Altijd 'Steph' genoemd) Thom Jefferson
    Leeftijd; Stephen is veertien jaar en daarmee, tezamen met Aimée, de jongste van alle vier de anderen. Hij is jarig op 1 Januari, 2000.
    Geslacht; Mannelijk
    Innerlijk;
    Uiterlijk + foto; Stephen heeft tegelijkertijd een jong, én oud gezicht. Tenminste, als hij weer eens peinst of twijfelt, lijkt hij ineens een stuk ouder te worden. Als hij echter wegdroomt of gewoon kijkt, heeft hij weer het gezicht van een veertienjarige. Hij heeft groene ogen, die best opvallend zijn. Zijn haar is bruinachtig, al wordt het in de zomer blonder. Ook heeft hij sproetjes, ook die verschijnen vooral in de zomer. Hij zit midden in een groeispurt, en is hard op weg om een lange slungel te worden -voor zover hij dat niet al is-.
    Extra's;


    Tijd voor koffie.

    Caerleon schreef:
    Oh nee, sorry! Ik ben zo verward!
    Bajola had de laatste jongen al gepakt :x

    Maar kies maar, jongen of meid? Je kunt ook een vriend doen! (bloos)


    Oh wait, dan moet ik even kijken.


    Tijd voor koffie.