Lieve Noek (Hybra),
Ik weet niet eens wat ik hier neer moet zetten, er is zoveel dat wij al samen hebben 'meegemaakt', ondanks dat we nog nooit hebben gemeet. Al gaat daar zaterdag 4 januari verandering in komen.
Oke, laat ik maar bij het begin beginnen dan. Het begon toen ik heel lang geleden een reclameberichtje achterliet in jou gastenboek, toen ik nog niet zolang op Quizlet zat en een nieuw verhaal begon. Jij vroeg mij ook jouw verhaal, Killing Love, te lezen. Dat deed ik. We lazen elkaars verhalen, de nieuwe hoofdstukken die we activeerden en plaatsten leuke/lieve/grappige reacties onder elkaar's hoofdstukken. Van het een kwam het ander, en langzaam ging het van de reacties bij elkaars creaties ook naar pb's en gb's, naar whatsapp, en naar tinychat.
Jouw eerste reactie op een hoofdstuk uit mijn verhaal, was 11 maanden geleden. Zolang kennen we elkaar dus ongeveer, bijna een jaar. Maar het voelt alsof ik je al mijn hele leven ken, lieve Noek. Ik weet bijna alles van jou en jij van mij. Het is af en toe bijna eng hoe jij soms meer van mij weet dan ik zelf. En zo ook andersom.
Twee keer was ik je bijna kwijt, en de redenen ga ik niet hier zetten, want dat is privé. Ik weet alleen wel dat ik mij verschrikkelijk voelde. Want ik kan niet meer zonder je, Boo. Je bent mijn beste vriendin geworden, en ik kan je niet meer uit mijn leven wegdenken. En dan te bedenken dat we elkaar nog nooit in het echt hebben gezien. Maar al was het alleen maar via internet, jou lieve berichtjes maakten mijn dag altijd weer goed. Je bent een belangrijk deel in mijn leven geworden, Noek, en ik hoop dat 2014 een geweldig jaar gaat worden. Voor jou, voor mij, en vooral voor onze vriendschap.
Wij zijn niet meer te breken, lieverd. Door niets of niemand niet.
I love you <3
x Esmee.
[ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 17:03 ]
"Family don’t end in blood”