Aan de geweldige twins Marlijn en Aniek q]Starckey[/q] & q]Beelen/" title="Bekijk het profiel van Karev[/q, omdat het gewoon twee hele lieve meiden zijn, die net jarig zijn geweest. c:
Aan Lieke, Berna, Noek, Marie en Crystal q]Beelen" rel="/includes/card.php?login=Karev[/q, omdat het gewoon twee hele lieve meiden zijn, die net jarig zijn geweest. c:
Aan Lieke, Berna, Noek, Marie en Crystal q]Beelen" rel="nofollow" class="profile_link">Karev[/q, omdat het gewoon twee hele lieve meiden zijn, die net jarig zijn geweest. c:
Aan Lieke, Berna, Noek, Marie en Crystal q]Beelen, Hybris, Hybra, Daddario & q]Vacilando[/q en Lieke -ja, ik noem je nog een keer-, omdat jullie geweldige Larry shippers zijn en heel lief. c:
Aan Anouk, Gabs en Aline q]Weisberger/" title="Bekijk het profiel van Begin[/q, for always making me smile. (: Liekie & Noekie, my crazy pervs.
Aan Melissa q]Vacilando[/q en Lieke -ja, ik noem je nog een keer-, omdat jullie geweldige Larry shippers zijn en heel lief. c:
Aan Anouk, Gabs en Aline q]Weisberger" rel="/includes/card.php?login=Begin[/q, for always making me smile. (: Liekie & Noekie, my crazy pervs.
Aan Melissa q]Vacilando[/q en Lieke -ja, ik noem je nog een keer-, omdat jullie geweldige Larry shippers zijn en heel lief. c:
Aan Anouk, Gabs en Aline q]Weisberger" rel="nofollow" class="profile_link">Begin[/q, for always making me smile. (: Liekie & Noekie, my crazy pervs.
Aan Anouk, Gabs en Aline q]Weisberger, Boilesen & q]Tomliinson/" title="Bekijk het profiel van Cage[/q, omdat jullie altijd voor mij klaar staan. En ook Gab noem ik nog een keer, because you're a lovely, and strong person.
En aan Rani en Sylvie q]Tomliinson" rel="/includes/card.php?login=Cage[/q, omdat jullie altijd voor mij klaar staan. En ook Gab noem ik nog een keer, because you're a lovely, and strong person.
En aan Rani en Sylvie q]Tomliinson" rel="nofollow" class="profile_link">Cage[/q, omdat jullie altijd voor mij klaar staan. En ook Gab noem ik nog een keer, because you're a lovely, and strong person.
En aan Rani en Sylvie q]Tomliinson & [q]Syliam[/q, omdat jullie gewoon hele leuke, geweldige mensen zijn. c:
En ook aan Ness q]NiaIlHoran[/q, omdat je awesome bent. c:
En natuurlijk alle Quizlet-users. c:
[ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:51 ]
The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.