Barnabas schreef:
Ik wil iedereen bedanken dat ze mij hebben vermaakt met hun topics, berichten en gifs. Hopelijk zijn jullie volgend jaar weer net zo hilarisch en hysterisch als dit jaar.
Child; Ik wil jou een heel fijn jaar toewensen en hopelijk gaat het leven bergopwaarts met weinig dalen. (:
De andere mensen wens ik persoonlijk wel een gelukkig nieuwjaar. :v
Aww <3
Nu ga ik even persoonlijker doen.
Barnabas: Ik vind je een geweldig mens, je bent humoristisch, grappig en je kan altijd goede adviezen geven. Je wilde altijd naar me luisteren en me helpen. Ik vind het geweldig dat je er zo vaak voor me was. Jouw steun betekende dit jaar veel voor me. Ik wens je een geweldig 2014 toe en ik hoop dat je een lieve jongen ontmoet waar je gelukkig mee word.
Arendelle: Ik heb altijd gezellig met je kunnen praten via gastenboek berichtjes. Ik vind je een superlief persoon en ik vind dat je het erg goed doet als moderator zijnde. Ook heb je het dit jaar flink moeilijk gehad, voor zover ik heb gezien, en ik hoop dan ook dat je een geweldig jaar gaat hebben volgend jaar.
Marshall: Ik heb respect voor je dat je altijd van die goede rpg posts kan maken, je kan ook goede rpg's maken qua verhaallijn. Ik genoot ervan om met je te mogen rpg'en. Ik wens je een geweldig 2014 toe vol leuke rpg's en dat er een hoop leuke dingen mogen gebeuren.
Avarosa: Het was leuk om League of Legends met je te spelen. Voor zover ik je heb meegemaakt vind ik je super aardig. Je weet ook altijd dingen mooi te verwoorden en dat is een goede eigenschap. Ik wens ook jou een geweldig 2014 toe.
Fullmetal: Ik ken jou via rpg's die ik heb gemaakt, die helaas telkens doodliepen, en via het awesome topic. Ik wil even zeggen dat ik je een awesome persoon vind. Je bent heel erg aardig en ik vind ook dat je heel goed kan rpg'en. Ik wens je een super awesome 2014 toe.
Assassin: Ik heb diep respect voor alle momenten dat je me hebt willen helpen, al was het met reacties op een topic of via een privéberichtje. Ik waardeer alle steun die ik van je heb gehad. Ik heb ook gemerkt dat jij niet zo'n makkelijk jaar hebt gehad en ik hoop dan ook dat je een geweldig nieuw jaar zal hebben en dat er hopelijk wat moeilijkheden zullen verdwijnen.
Sheridan: We hebben samen een story geschreven, die we nooit hebben afgemaakt. Ik vond het een leuke tijd en ik hoop dan ook dat we ooit nog een keer samen een story zullen schrijven. Ook jij hebt mij enorm gesteund toen ik het moeilijk had. Heel erg bedankt daarvoor, ik waardeer alle steun die ik van je heb gekregen. Ik hoop dat je een fantastisch nieuw jaar zal hebben.
Dooddoenervo: Met jou heb ik die weddenschap. Moge de beste winnen! Ik hoop dat je een geweldig nieuw jaar zal hebben met een hoop positieve dingen.
Aragog: Wat kan jij fantastisch schrijven! Diep respect daarvoor. Ik waardeer het enorm erg dat ik ook van jou enorm veel steun heb gehad toen ik het moeilijk had. Dankjewel daarvoor. Ook wens ik je een super fijn nieuw jaar.
Okammy: Ik vind je een hilarisch persoon. Je wist me dit jaar altijd aan het lachen te krijgen met je geniale foto's en reacties. Ik wens je een hilarisch nieuw jaar en ik hoop dat je volgend jaar ook van de partij zal zijn met je geniale reacties en foto's.
Square: Je kan zo mooi schrijven. Ik genoot van je stories die je zo geniaal in elkaar zette. Ik wens je een jaar vol inspiratie toe.
26 - 02 - '16