• Plastieken oorringsslotjes, urgh.

    Nog iemand die die altijd kwijtraakt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik raak ook wel eens slotjes kwijt. Daarom dat ik eens een stuk of 6 slotjes gekocht heb in de Veritas. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die doorzichtige slotjes gebruik ik nooit, maar wel de gewone slotjes.
    En die raak ik ook altijd kwijt :p


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.

    Scandal schreef:
    Ik raak ook wel eens slotjes kwijt. Daarom dat ik eens een stuk of 6 slotjes gekocht heb in de Veritas. :Y)


    Dat is misschien nog eens een idee (:
    En die krengen zijn dan nog doorschijnend ook, ugh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    FreakDance schreef:
    Die doorzichtige slotjes gebruik ik nooit, maar wel de gewone slotjes.
    En die raak ik ook altijd kwijt :p


    Die zijn een stuk handiger. Maar bij de oorringen uit het kruidvat zitten er altijd plastieken en doorschijnende bij, echt stom.
    Nu ja, die metalen vind ik wel nog terug, meestal (ik heb zelfs eens die van mijn zus in een zwembad teruggevonden, maar dat was vooral omdat ik wou bewijzen dat ik 'm kon vinden en zij niet (': )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik draag al jaren geen oorbellen meer. Mede omdat ik die dingen altijd kwijtraakte. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vacilando schreef:
    Ik draag al jaren geen oorbellen meer. Mede omdat ik die dingen altijd kwijtraakte. :')

    Maar vooral omdat het toch geen zin had met telkens mijn lange haar ervoor. En toch zijn ze nog open :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Maar vooral omdat het toch geen zin had met telkens mijn lange haar ervoor. En toch zijn ze nog open :').


    Logisch, als je er lange tijd gedragen heb, blijft dat open. Lijkt me vrij logisch (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Marshall schreef:
    (...)
    Maar vooral omdat het toch geen zin had met telkens mijn lange haar ervoor. En toch zijn ze nog open :').


    Ja, dat dus ook. (: Bij mij zijn ze ook nog open, omdat ik om de maand nog eens heel even een oorbel erdoor prik. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een paar keer een setje oorbellen gekocht, waar extra achterkantjes op zaten, dus die bewaar ik nu voor als ik ze weer een keer kwijt raak.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    O god, ja. Die dingen zijn vreselijk. Ik vermoed dat ze gemaakt worden in de hel en daar gewoon terug naar toe gaan op het moment dat ik ze nodig heb.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Latier schreef:
    (...)

    Logisch, als je er lange tijd gedragen heb, blijft dat open. Lijkt me vrij logisch (:

    Ja, maar ik heb het niet voor een lange tijd gedragen ;]. Ik draag ze amper tot niet.
    En m'n zusje droeg ze een lange tijd en die gingen toen dicht :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ja, maar ik heb het niet voor een lange tijd gedragen ;]. Ik draag ze amper tot niet.
    En m'n zusje droeg ze een lange tijd en die gingen toen dicht :].


    Oh, da's raar (: Maar goed, des te beter als je ze ooit nog eens in wilt steken (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Oh, da's raar (: Maar goed, des te beter als je ze ooit nog eens in wilt steken (:

    Ja, lol. Maar ik heb gewoon een raar lichaam/rare oren? :') Denk dat 't vooral bij iedereen anders is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Capricious schreef:
    O god, ja. Die dingen zijn vreselijk. Ik vermoed dat ze gemaakt worden in de hel en daar gewoon terug naar toe gaan op het moment dat ik ze nodig heb.

    Creatieve uitleg, maar het past inderdaad wel. Ze zijn zowat altijd kwijt, en zelfs als ik het netjes opruim, zijn ze daarna niet meer te vinden. Hoewel dat volgens mij meer ligt aan die grijpgrage handjes hierzo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yep, als je extra slotjes in de veritas kan kopen, moet ik daar eens langsgaan...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...