Annemiek -> Rider: Ik weet dat we elkaar maar barweinig hebben gesproken het afgelopen jaar. Toch ben ik reuze blij dat ik je heb leren kennen, en wens ik je een heel fijn 2014 toe!
Bes -> Frodo: Lieve Bes, ik ken je nog maar kort, maar je vrolijke gedrag altijd maakt mij ook weer vrolijk. Ik ben heel blij dat ik je heb leren kennen. Ik wens je een mooi 2014 toe vol geluk en plezier.
Evelien -> Arendelle: Evelien, je vind jezelf soms helemaal niet zo super, maar dat is nergens voor nodig. Weet je nog dat ik je een keer een gastenboek bericht heb gestuurd? Daarin stond een plaatje,
dit plaatje. En ik meen het nog steeds. Ook jou wens ik een 2014 van jewelste. Moge het een mooi jaar voor je worden!
Gail -> Jingle: Gail! Mijn lieve, op Curacao wonende Gail! Je bent echt onwijs lief en ook van jou ben ik zeer blij dat ik je heb leren kennen! Ik hoop dat je een mooi jaar krijgt in 2014 en dat we je nog veel mogen zien hier op Q en op TC. You're sweet! Fijn 2014, Gail!
Jacco -> Jaymes: Jacco Takko, Jacs, Takko, whatever, je bent gewoon awesome! Het lukt je keer op keer weer om iedereen vrolijk te maken. Je bent gewoon super tof en ik ben dan ook blij dat ik je heb leren kennen. Ik hoop dat je een geweldig 2014 tegemoet gaat, Jacs!
Jaimy -> Noralay: Jaims, Jaims, Jaims, wat moet ik toch zonder jou? Je bent geweldig, uniek, grappig, betrouwbaar, lief, etc etc etc. Ik ben echt onwijs blij dat ik je heb leren kennen, want ik ben erachter gekomen wat voor een geweldig persoon je bent. Ondanks dat je niet altijd even veel vertrouwens in jezelf hebt, maar dat vertrouwen heb ik dan wel in je. Zo vullen we elkaar aan, niet waar? ^^ Ik wens ook jou een heel mooi 2014 met mooie belevenissen en geweldigheid om je heen.
Jolanda -> Sigil: Bijna naamgenootje! Ja, natuurlijk krijg ook jíj een plekje in mijn lijst met mensen die ik een gelukkig nieuw jaar wens! Want doh, je bent mijn bijna naamgenootje! We spreken elkaar dan wel niet zo heel veel, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt, want je bent kei tof! Verder zal ik er voor je zijn wanneer je me nodig hebt, ondanks dat we elkaar nog niet zo goed kennen. Ik wens je een heel mooi 2014 toe!
Kim -> Snowmn: KIM! Ja, als ik aan jou denk dan denk ik aan: Jouw gezang op TC, je gespam van songlyrics en je obsessie voor Snape en Lucius Malfoy. Totaal begrijpbaar hoor! En het is dan ook niet voor niets dat ik je een nieuw jaar wens vol zang, gespam en HPheid. You rock!
Leah -> Latier: Leah, ja, zomaar mij nadoen op TC. Hoe durf je! Hahaha, grapje hoor, ik zag er de lol wel van in. Ook jou ken ik nog niet zo heel lang, maar ik ben wel erg blij dát ik je heb leren kennen. Je bent namelijk een onwijs grappige en lieve meid. Have a nice 2014 girl!
Lotta -> Vuelie: Lot! Ja, Lotta Lot, wat moet ik toch zonder jou? Je bent heel wijs voor je leeftijd, wat mij vaak doet verwarren en waardoor ik dan de indruk heb alsof ik met een leeftijdsgenoot praat. En nee, dit is geen belediging. Je hebt verder ook mijn gezeik aangehoord en je bent er voor me geweest wanneer ik iemand nodig had. Dankjewel hiervoor, vergeet niet dat ik er ook altijd voor jou zal zijn. Ik hoop dat je 2014 wat beter zal zijn qua vrienden en alles.
Manon -> DoctorDonna: Manon! Ja, jou kan ik toch niet vergeten? We weten beiden dat we elkaar bijna niet spreken, want of jij of ik vergeet te antwoorden. Wat een slechte eigenschap van ons toch eigenlijk. We hebben elkaar dit jaar ook voor het eerst ontmoet, en ik vind dat echt onwijs gaaf, hopelijk gaan we elkaar nog vaker zien de komende jaren en blijven we voor altijd vriendinnen! Heb een gelukkig nieuw jaar, Manon!
Merel -> Pluviophile: We hebben een M! We hebben een E! We hebben een R! En we hebben nog een E! En als laatste hebben we een L! Wat staat er dan? Merel! Ja, jij Malfoy obssesde, ook jij hoort thuis in mijn rijtje van mensen die ik een gelukkig nieuw jaar wil wensen. Maar, bij jou hoort er nog iets bij: Ik wens je namelijk ook een hele fijne verjaardag! En ik weet dat dat nog net onder het 'oude' jaar valt, maar je snapt me wel. Ik hoop dat wij nog veel met elkaar zullen gb'en in de toekomst, en ik hoop voor je dat je Tom ooit een keer in het echt ontmoet.
Naomi -> Barker: Seriebuddy in crime! Ja, dat zijn wij, seriebuddies in crime! Want tsja, wat is een serie kijken nou zonder er met iemand over te fangirlen? Dat is toch saai! Maar gelukkig heb ik dan ook jou. We houden veel van dezelfde series en ik geloof dat tot nu toe de enigste meningsverschil tussen ons juist ís over een serie, nietwaar Bemmett? Je snapt me vast wel, haha. Ik wens jou dan ook een heel fijn en serievol 2014 toe!
Nori -> Combattant: NORI! Je bent echt onwijs lief, en ik vind onze gesprekken in TC dan ook heel erg gezellig! Ik wens je echt het allerbeste in 2014 toe, en hoop dat alles goed zal gaan. Je weet het eh: Mocht je toch wat kwijt willen dan ben ik er voor je. Fijn nieuw jaar alvast!
Rick -> Tukkosopher: Rick, Rick, Ricketiktik! Ja, wat moet ik jou nou eigenlijk zeggen dan? Ik vind het erg gezellig dat ik je heb leren kennen, en natuurlijk kan het Kletscafé alleen maar blij zijn dat jij erbij zit! Ik wens je een heel mooi 2014 toe en hoop dat Sick nog lang blijft bestaan, ondanks dat ik niet van jullie geklef hou, hahaha.
Suuz -> Ancore: Suuz! We gaan meeteeeeeennn! Ja, ik kan niet wachten tot 2014 om je te meeten! Natuurlijk ben jij niet de enigste die ik meeten wil, maar je snapt me wel. Ook jou wens ik een heel mooi 2014 toe en ik ben reuze blij dat ik je heb leren kennen, want je bent top! En wat ik ook al tegen Rick zei geldt ook voor jou: Hopelijk bestaat Sick heel lang, want jullie passen goed bij elkaar hoor!
Sylvie -> Syliam: Sylvie Sweetheart! Ja, ik ben ongelooflijk blij dat wij elkaar hebben leren kennen, want je bent een schat van een meid! We hebben dan wel een totaal verschillende smaak over vanalles en nog wat, maar dat maakt niets uit voor onze vriendschap. Ik hoop dat we nog heel lang vriendinnen kunnen zijn! Fijn nieuw jaar, Sweetheart!
Tara -> Capaldi: Tara Taart, Taartaar. Ja, ook jij hoort thuis in de lijst met mensen die ik een gelukkig nieuw jaar wil wensen. Want, ondanks dat ook wij niet heel veel hebben gesproken dit jaar, wens ik je toch een goed nieuw jaar toe. En sowieso heb ik ook heel veel zin in dat nieuwe jaar, want wij gaan elkaar meeten! Happy new year, Taar!