Dit laat je je wel even zwaar eenzaam voelen :W
Ik wil alle lieve en begripvolle users heel erg bedanken. Jullie zijn allemaal super, stuk voor stuk. Ik vind het zo lief van iedereen die me de afgelopen tijd aan heeft geboden een luisterend oor te willen bieden, zelfs al kennen ze me nauwelijks. Iedereen die lieve reacties heeft gegeven op mijn creaties, iedereen die Quizlet een leuke plek maken.
Dan wil ik ook nog enkele users in het algemeen bedanken:
Alwin (Okammy) voor het zijn van de beste vriend die ik me zou kunnen wensen. Je steunt me echt door dik en dun en ik ben echt heel blij dat ik jou in mijn leven heb. Alle steun en leuke momenten betekenen echt ontzettend veel voor me. Vooral het afgelopen jaar heb je me op de been gehouden en daar ben ik je immens dankbaar voor. Dus wil ik je bedanken voor alle keren dat je achter me aan holde met alle stukjes die ik achter heb gelaten in je armen. Om ze er met een goede hoeveelheid ducttape weer op te plakken, al dan niet op verkeerde plekken. Ondanks dat we af en toe (lees; meestal) kibbelen als een oud getrouwd stel en we elkaar behoorlijk kunnen irriteren, zou ik het op geen enkele andere manier willen hebben. En zeg zelf, onze vriendschap zou niet zijn wat hij is zonder al dat gekibbel en gevecht ![(cat) (cat)](/images/smilies/cat05.gif)
Lizz (Escritura) omdat ze een geweldige vriendin is. Zelfs al woont ze helemaal aan de andere kant van de zee, ze is nog steeds een bron van steun en inspiratie voor me. Zelfs als ze zich zelf slecht voelt, is ze er nog om mij er bovenop te helpen. Zelfs al praten we soms weken niet, het maakt voor onze vriendschap niet uit. Die blijft altijd even sterk. Ik zal er altijd voor je zijn <3
En dan een hele speciale benoeming van Junns. Zelfs al kent ze me eigenlijk helemaal niet, toch heeft ze het op zich genomen om in een moeilijke tijd elke dag de tijd te nemen om me iets te sturen om me op te vrolijken. Zonder dat ik er om vroeg, zonder ook maar een echte reden ervoor te hebben, heeft ze dit gedaan en daar ben ik haar echt heel dankbaar voor. Mensen zoals zij moeten we meer hebben op de wereld. Dan zou deze er een stuk beter uit zien.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.