"What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
Suzanne Collins, Mockingjay.
Children and grandchildren of famous Capitol people.
Each with their own look at the Games.
Each with their own story.
But all with the same future.
Besides the winner.
And may the odds be ever in your favor.
Rolverdeling:
Bondgenootschappen:
Spullen bij de Hoorn Des Overvloeds:
De arena:
De outfits:
Regels / afspraken / opmerkingen:
~ Alleen ik open nieuwe topics.
~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders minstens 1 post in de 3 dagen.
~ Post stukjes van minstens 120 woorden.
~ Probeer bij te blijven met de verhaallijn en lees ook de posts van anderen (in ieder geval vluchtig) even door.
~ Naamsveranderingen en afwezigheid doorgeven.
~ Wees realistisch.
~ Bestuur andermans personage niet.
~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
~ Offtopic tussen haakjes. Als er dingen besproken moeten worden, gebeurt dat in het praattopic.
~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
We beginnen in de startkamer: Hier hebben de tributen nog een laatste gesprek met hun stylist.
Het eerste lootje is getrokken, de dode is Yuuta.
Vermeld boven je post de naam van je tribuut en de plaats waar hij/zij zich op dat moment bevindt. (Naam || Plaats)
Ik geef aan wanneer het dag/nacht wordt. Probeer qua tijden een beetje bij te blijven met de rest.
Ongeveer één keer per week trek ik ewn lootje voor de volgende dode. Diegene stuur ik een PB. De tribuut heeft vanaf die dag 2 dagen om te sterven.
Rollentopic.
Praattopic 1.
[ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 13:21 ]
:)