• I died a little inside...




    Het is Tarzan en hij is nu in de bios, ik zag net een reclame op TV en schrok me helemaal wild.

    Dit is zo onwijs lelijk.. Als het dan er uit zag zoals Tangled en Frozen, maar dit is echt kots 3D!
    Dit was zoveel beter:


    Pfft, vinden jullie ook dat ze van de oude disney films af moeten blijven? Het opnieuw inkleuren en dergelijke vind ik wel oké, maar dit is gewoon.. Een schande D:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Op zich zagen de dieren er wel awesome uit ;o
    Maar dat meisje in begin moest Jane voorstellen toch.. Waarom is zij blond O_O
    en waarom heeft Tarzan normaal haar O_O Dan ding moet toch iets van dread hebben of zo?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ThanksKimmie schreef:
    Ben ik de enige die vind dat dit kan?
    Of alleszins niet zo'n drama er rond wil maken?

    Het is niet echt leuk nee, maar ik snap wel dat ze met "de tijd mee moeten gaan".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Het is niet echt leuk nee, maar ik snap wel dat ze met "de tijd mee moeten gaan".


    Ja, maar de mensen zijn wel super lelijk :') Dat is bij Up, Tangled, Frozen enzo toch ook niet. Al zit er wel gave muziek in de trailer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rowling schreef:
    Wauw ik vind de ouder er ook veel echter uitzien dan de nieuwe.

    Amem 2 that!


    -

    Shion schreef:
    Op zich zagen de dieren er wel awesome uit ;o
    Maar dat meisje in begin moest Jane voorstellen toch.. Waarom is zij blond O_O
    en waarom heeft Tarzan normaal haar O_O Dan ding moet toch iets van dread hebben of zo?

    Dat dacht ik dus ookal! Echt wtf. Jane moet bruin haar hebben :').

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 22:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja, maar de mensen zijn wel super lelijk :') Dat is bij Up, Tangled, Frozen enzo toch ook niet. Al zit er wel gave muziek in de trailer.


    Dat komt omdat ze niet door hetzelfde filmding gemaakt zijn. Up, Tangled en Frozen zijn alle drie door dezelfde gemaakt. Tarzan is door een heel andere gemaakt, dus het is niet zo raar dat de mensen er anders uit zien, want ze gebruiken andere technieken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Dat komt omdat ze niet door hetzelfde filmding gemaakt zijn. Up, Tangled en Frozen zijn alle drie door dezelfde gemaakt. Tarzan is door een heel andere gemaakt, dus het is niet zo raar dat de mensen er anders uit zien, want ze gebruiken andere technieken.


    Haha weet ik, dat bedoel ik dus, het zijn wel prutsers. Ik denk niet dat veel mensen die mensen mooi eruit vinden zien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rowling schreef:
    Wauw ik vind de ouder er ook veel echter uitzien dan de nieuwe.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hahaha wow, op een of andere manier zien die beelden er vet awkward uit.
    En ik mis de 2D films, waarom moet alles 3D zijn tegenwoordig. :c


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    *What the fuck-face*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "De familiefilm van kerst." Haha yeah sure.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I almost cried during the old trailer :'D Ik vind het stom dat ze er een nieuwere versie van gaan maken, nergens voor nodig. Het oude is toch gewoon prima? D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Verpest wel een beetje het beeld van de echte tarzan film..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jaimes schreef:
    I almost cried during the old trailer :'D Ik vind het stom dat ze er een nieuwere versie van gaan maken, nergens voor nodig. Het oude is toch gewoon prima? D:


    Haha, me too! Ik ben zo'n jankbal :'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.