• I died a little inside...




    Het is Tarzan en hij is nu in de bios, ik zag net een reclame op TV en schrok me helemaal wild.

    Dit is zo onwijs lelijk.. Als het dan er uit zag zoals Tangled en Frozen, maar dit is echt kots 3D!
    Dit was zoveel beter:


    Pfft, vinden jullie ook dat ze van de oude disney films af moeten blijven? Het opnieuw inkleuren en dergelijke vind ik wel oké, maar dit is gewoon.. Een schande D:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben ik de enige die vind dat dit kan?
    Of alleszins niet zo'n drama er rond wil maken?


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Bij de originele film zat ik de helft van de tijd bijna te janken, maar dit

    Applaus voor Disney en een medaille voor het best zijn in het verpesten van al bestaande films waar geen reden voor is om ze op nieuw uit te brengen.

    Applaus en een medaille voor slechte film vermaking voor wie/wat deze film ook vermaakt heeft en daarmee een prachtige Disney film heeft verpest.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:00 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    'T is niet eens van Disney.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ThanksKimmie schreef:
    Ben ik de enige die vind dat dit kan?
    Of alleszins niet zo'n drama er rond wil maken?


    Ik vind het gewoon ontzettend naar als ze zulke goede films gaan verpesten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik vind het gewoon ontzettend naar als ze zulke goede films gaan verpesten.

    Goh ja, naar mijn weten bestond Tarzan al bijna 90 jaar voordat Disney zijn tekenfilm er rond maakten. Niet dat Disney de rechten er over heeft. Er zijn ervoor ook al tientallen films erover gemaakt
    Dus mag iedereen het zo hard verpesten als ze maar kunnen.
    Of ze zich er populair mee maken, is een ander verhaal. Jullie gaan sws niet kijken (ik ook niet), dus...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:01 ]


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Dat Disney niet de eerste was, maakt het niet een slechtere film
    Her verpest voor mij het idee :/


    It's very important for you to believe that you are the one

    Vre-se-lijk!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee, nee, nee. Gewoon nee.
    Dit is vreselijk.


    Valar Morghulis.

    ThanksKimmie schreef:
    (...)
    Goh ja, naar mijn weten bestond Tarzan al bijna 90 jaar voordat Disney zijn tekenfilm er rond maakten. Niet dat Disney de rechten er over heeft. Er zijn ervoor ook al tientallen films erover gemaakt
    Dus mag iedereen het zo hard verpesten als ze maar kunnen.
    Of ze zich er populair mee maken, is een ander verhaal. Jullie gaan sws niet kijken (ik ook niet), dus...


    I kn maar Disney is wel de enige film (voor zover ik weet) waarbij je het hele verhaal ziet. In andere films is hij altijd al volwassen en deze film lijkt wel erg sterk op die van Disney en zo werd hij in de reclame ook een beetje verkocht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tarzan was van origine een stripserie/verhaal, als ik het goed heb, uit de vroege twintigste eeuw. Disney heeft er alleen een animatiefilm van gemaakt.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Tarzan was van origine een stripserie/verhaal, als ik het goed heb, uit de vroege twintigste eeuw. Disney heeft er alleen een animatiefilm van gemaakt.


    Maat Disney heeft wel dé tarzan film (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar guys, het is niet eens van Disney, dus dit is niet eens een remake, maar een nieuwe versie, zoals bij zoveel Disney animaties is gedaan.

    Het blijft verlept.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doe mij maar die oude.


    Tijd voor koffie.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Maat Disney heeft wel dé tarzan film (:


    Haha, you're right. Wilde alleen maar duidelijk maken dat Tarzan oorspronkelijk niet van Disney is. Ik vind Disneys Tarzan ook veel beter. Er gaat niets boven Phil Collins.


    Searching heavens for another earth

    Oh wauw. Lijkt net op een slecht videospelletje :"D Lol. Ik vind het echt slecht.
    Ipv dat ze aan een nieuwe film gaan werken ofzo, maar ze moeten de origineel verkloten natuurlijk :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.