• I died a little inside...




    Het is Tarzan en hij is nu in de bios, ik zag net een reclame op TV en schrok me helemaal wild.

    Dit is zo onwijs lelijk.. Als het dan er uit zag zoals Tangled en Frozen, maar dit is echt kots 3D!
    Dit was zoveel beter:


    Pfft, vinden jullie ook dat ze van de oude disney films af moeten blijven? Het opnieuw inkleuren en dergelijke vind ik wel oké, maar dit is gewoon.. Een schande D:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    don't fix what ain't broken


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik had het al gezien. Ik vind er echt niets aan zo. :\


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ew. Ze lijken op sims.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    JohnSmith schreef:
    Ew. Ze lijken op sims.


    Geloof me, dit is niet Sims. Die stijl is mooier dan dit -als je ze natuurlijk goed maakt- :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    de originele disney film is zoveel beter... waarom moeten ze er nu weer een 'moderne' versie van maken?
    Maak dan een nieuwe film met hetzelfde soort verhaal, maar blijf van die mooie klassiekers af !


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Nooo ;o
    Hij wordt niet eens als baby gevonden. Waar gaat dit nou weer over....
    Als hij slecht wordt bekeken blijven ze hoop ik voortaan van klassiekers af. Maar vraag het me af


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Hate it. (cat)


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik vind het heel grappig dat bijna iedereen het over Disney heeft, terwijl er Constantin Films staat, maar dat zal vast aan mij liggen.
    Verder ben ik het wel ermee eens, maar ja, mensen willen graag alles anders en beter doen (volgens hen dan). Ik ga in ieder geval niet kijken, ik ben niet geïnteresseerd ;P

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 11:17 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Uhm, jullie weten toch dat Tarzan niet bedacht is door Disney? Ze proberen dus helemaal geen remake te maken op de Disney film. Daarnaast zijn er verschrikkelijk veel remakes geweest van Tarzan, dus ik snap niet waarom nu opeens iedereen gaat klagen dat ze van Tarzan af moeten blijven.
    Maar goed, op zich valt het nog mee... Niet dat ik van plan ben om het te gaan kijken, maar er zijn slechtere animaties.


    Take me to wonderland

    O no. They raped it ):


    Miep

    Ik moet zeggen dat ik de trailer van die nieuwe film ook vrij... saai vind.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ruined.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?