• I died a little inside...




    Het is Tarzan en hij is nu in de bios, ik zag net een reclame op TV en schrok me helemaal wild.

    Dit is zo onwijs lelijk.. Als het dan er uit zag zoals Tangled en Frozen, maar dit is echt kots 3D!
    Dit was zoveel beter:


    Pfft, vinden jullie ook dat ze van de oude disney films af moeten blijven? Het opnieuw inkleuren en dergelijke vind ik wel oké, maar dit is gewoon.. Een schande D:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die nieuwe lijkt meer op een spelletje dan op een film. Misschien omdat we die van Disney gewend zijn, vinden we de nieuwe lelijk.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    Die nieuwe lijkt meer op een spelletje dan op een film. Misschien omdat we die van Disney gewend zijn, vinden we de nieuwe lelijk.


    Nee, ik vind de apenop zich wel mooi, maar de rest vind ik er toch vrij lelijk uitzien. Die mensen enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het op het randje, ze hadden het beter zo gelaten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Nee, ik vind de apenop zich wel mooi, maar de rest vind ik er toch vrij lelijk uitzien. Die mensen enzo.


    Ja, de apen zijn wel mooi gedaan. En ik vind het ook wel een leuk idee dat ze het opnieuw hebben gedaan, alleen is dat niet helemaal goed gelukt zoals jij al duidelijk maakte.


    Physics is awesome

    Het lijkt me nogal heftig voor kleine kinderen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ver-schrik-ke-lijk.
    de oude film ziet er veeeeel mooier uit!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Momenteel ben ik online op mobiel, dus ik kan de trailer niet bekijken anders loopt ie vast. Maar ik wierp één blik op die eerste trailer en ik dacht: 'Holy crap, dat is echt verpest.' De oude zal ik sowieso leuker vinden, al doen ze nu alles over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ieuw. Dat meen je niet.
    Ik heb de trailer niet uitgekeken. Zo vies was het. Pfff.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Neeeeee!


    ars moriendi

    Gewoon afblijven van klassiekers, klaar. Dit is bs.


    ars moriendi

    No, just no! Ik vind dat ze het echt niet kunnen maken, dat ze aan de films van de jaren negentig komen en het dan zo verpesten. Opnieuw inkleuren en zo: oké dat kan ik nog begrijpen dat dat na een tijdje wel weer opnieuw nodig is, maar dit? Nee, ik vind dat dit echt niet door de beugel kan.
    Daarbij wordt de leeftijd van Tarzan nu ook verpest want in de 'oude' film, was Tarzan een baby en waren zijn ouders opgegeten door een cheeta (don't shoot me if I'm wrong, volgens mij was het een cheeta, maar het kan ook een andere katachtige geweest zijn). En in deze film is hij wat? 6/7 of ouder? Zijn ouders gaan dood door een vliegtuig ongeluk in deze versie? En wat is er gebeurd met Jane's haar? Het lijkt wel een fan gemaakte trailer (met Sims poppetjes)... -No offence, maar dit vind ik echt niets voor een film-.
    Nee, ik zal deze film absoluut niet kijken en ik hoop vurig dat ze de andere Disney klassiekers met rust laten.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 1:46 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het er totaal niet mooit uitzien. Tarzan is een van mijn favoriete disney films toch wel.
    Maar ze hebben het zo lelijk gemaakt. Ik vind het ook heel erg Game kwaliteit, wat al eerder werd gezegd.
    De ogen, hun lichaam. Idk. Maar dat is gewoon lelijk.


    Danmarks Dynamite.

    Nooooo. Dit is niet mooi! Waarom hebben ze dit gedaan?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Scribe schreef:
    Het lijkt me nogal heftig voor kleine kinderen.


    Dat s het begin van Disney's Tarzan eigenlijk ook wel :p Maar dit ziet er inderdaad niet uit als een kinderfilm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En Jane is niet blond...


    Quiet the mind, and the soul will speak.