• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

Ich liebe dich 27.12.23

Can't sleep anymore. Thankyou, family. :').

Quiet the mind, and the soul will speak.

I'm sorry I can't give you everything you want. I'm just me. And I just can't.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Cello music is so beautiful.

ik heb zo'n vaag idee dat mijn (voormalig) beste vriendin mij een saaie suffe brave trut vindt die om alles boos word of zo. Of dat ze me gewoon ziek skipt. En dat ze mijn vriendin niet meer wil zijn :( .
    (Ik voel me echt een indringer nu..... Jullie hebben over de 10000 Posts en dan kom ik ineens met mijn 20 Posts aanzetten.)

I dress to kill, but tastefully

Echt het gevoel alsof ik ziek ga worden, en dat is nog wel het laatste waar ik zin in heb. Gister was ik al verkouden, maar nu deze keelpijn erbij maakt het ook niet heel geweldig...

[ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 9:47 ]

Wauw, ik ben echt de slechtste vriendin ooit.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

mijn tattoo voelt nu stijfjes en pijnlijk aan =') gezien ie zo groot is is bewegen echt lastig!

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Awake.. since 8 o'clock. On a saturday.
    Gjeez. Thank-you family -,-

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sommige mensen mogen van mij echt de tering krijgen. Softer kan ik het niet uitdrukken.

Ich liebe dich 27.12.23

Hongerrr ._. Moet.uit.bed. D:

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ben hier gewoon zo klaar mee :')

Caution first, always.

Waarom zei je ook dan precies dát? Van alle dingen die je kon zeggen, zeg je dit...

Hector schreef:
    Wauw, ik ben echt de slechtste vriendin ooit.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Het moment dat je een dubbelcd met klassieke muziek in de kast vindt..

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ugh, ik ga al sinds mei niet meer naar school omdat ik 1tiende punt tekort kom voor havo en niemand me daar wil hebben. En een geschikte MBo opleiding is er niet voor me, want ik wil professioneel accordeoniste worden en heb daarvoor t conservatorium nodig. Krijg ik een procesverbaal omdat ik niet naar school ga, terwijl ik nota bene wíl leren! Krijg me pa in augustus ook nog es een hartinfarct die hij net overleefd en herstellende van is. Is mijn zus geen deel meer van het gezin omdat ze mijn hele schooltoestand niet snapt een vanalles op social media zit te verspreiden waar nites van klopt en wat me ouders niet goed keurden. Ben ik kilo's aangekomen, is me ma er kapot van dat me zus er niet meer bijhoort. Verder zit ik hier een beetje thuis koos, want met het vroegere vriendengroepje merk ik wel dat het helemaal uit elkaar is. De enige vrienden die ik heb zijn internetvrienden. Verder komt dr bijna niemand in het café wat betekend dat we bijna geen geld hebben en ben ik niet aangenomen op het conservatorium hoewel ze me gelukkig wel graag in mei met de officiele toelatingsexamen willen terugzien.

*sigh* ik wil gewoon een knuffel, en dan het liefst van iemand die naar me toekomt en me een knuffel geeft en zegt dat alles goedkomt en in wiens armen ik kan janken in plaats van me al de hele tijd groot te houden. :c

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •