• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the fuck, ik heb vandaag echt veel te veel wafels gegeten. Dit is m'n zevende of zo. Ach ja, kan ik er wat aan doen dat ik diabetes heb? (joehoe)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    God fckin hik donder op!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan het niet meer verbergen of ontkennen, ik mis je echt. Come back :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, ik moet nog inpakken voor morgen. Wat zal me moeder zeggen als ze thuiskomt en ziet dat ik geen miertje heb ingepakt voor vakantie terwijl ik normaal al dagen weken eerder zou hebben ingepakt? Ugh, luiheid, wat doe je me aaaan? (no_chears)


    -

    Ik hoop dat ik eerder aan dit gevoel wen dan dat ik gek word, wat ik nu al aan het worden ben.


    Your make-up is terrible

    M'n ogen vallen de hele tijd bijna dicht, misschien is het slim om te gaan slapen.. D:

    Ik ben gewoon zo moe van school, ruzies, dingenthuis en in de omgeving. Ik word gek van het constante gehuil van mezelf en dat ik steeds niet kan slapen waardoor ik deze week niet veel meer dan 6 uur per nacht geslapen heb. En ik voel me er ook nog eens een aansteller om, omdat er mensen zijn die veel ergere dingen mee maken en ik wil ze helpen, maar dat lukt nooit goed omdat ik niet weet wat ik moet zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I could go to sleep...or watch another episode of Supernatural... Mm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ^ Praat met mij op app.
    Edit: OMH, precies op dat moment praat je tegen mij! Telepathie.

    OT: Noh, nu ik weet dat je ons gesprek een kwartier geleden gezien hebt, wil ik flippen.
    Talk to me!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 0:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    ^ Praat met mij op app.
    Edit: OMH, precies op dat moment praat je tegen mij! Telepathie.

    OT: Noh, nu ik weet dat je ons gesprek een kwartier geleden gezien hebt, wil ik flippen.
    Talk to me!


    You dirty mindreader! Ik heb je zojuist toevalig aangesproken namelijk :W

    Edit: Damn, ik zie nu pas dat je jouw berichtje ook al had aangepast. *_*

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 0:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    wauw, eerst meng je, je constant en nu doe je blijkbaar weer het zelfde als ik =') kan je het niet hebben ofzo... jezus. Ik mag jou niet.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    V&D vind wel dat je leuke spullen heb hoor -.- ook veel verschillende stylen -.- ahum -.- en daar moet ik nu uit gaan kiezen? ...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sjeez. Je kunt je zo erg in mensen vergissen. Eerst doen ze heel enthousiast tegen je en daarna word je van Facebook afgekickt. Krijg je afgelopen week ook nog eens een schijnheilig bericht over dat ze je zo missen. :') Sure thing.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan hier niet veel langer tegen. Ga uit mijn hoofd, neem de misselijkheid en de buikpijn met je mee. Donder alsjeblieft op.Val iemand anders lastig, rot op uit mijn leven. Wees gewoon stil, wees gewoon voor één keer stil. Laat me met rust, laat me gewoon voor één keer met rust. Ga slapen, slaap gewoon eens voor één nacht zodat ook ik kan slapen. Neem de spanning met je mee als je gaat, ik heb er genoeg van. Luister in godsnaam eens een keer en doe niet net alsof ik je nodig heb. Ik heb jou niet nodig om in te storten, dat kan ik heel goed zelf ..

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 4:52 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik moet echt gaan slapen. Ook al is het een uurtje maar.


    -