• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Je bent de slechtste vriendin ooit geweest en nog dom ook.
    Gelukkig is Top Gear grappig.

    Technicolor car. :v

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 22:04 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Technicolor car. :v


    Hehe ik lach me rot.


    Your make-up is terrible

    Ik dacht dat we dit jaar eens een "normaal" gezin konden zijn, of het in ieder geval spelen. Gaat best wel moeilijk als bij voorhand iemand al gaat lopen donderen over d'r cadeau. Nou, ik had ook niets kunnen kopen. Thanks dear sister.


    Searching heavens for another earth

    Net The Smurfs 2 gekeken, vet hilarisch. Maakt me wel ietwat vrolijker op zo'n dag dat echt alles mis gaat.
    Nu een nieuwe film zoeken om te kijken, maar ik weet niet wat. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh ik word echt gek van mensen >:c ik ga weer terug me verstop kast in met me supernatural laptops en weer als een rups in een deken liggen. Helemaal alleen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh, nog steeds zo ziek en moe.
    Maar toch was het wel gezellig om met de debatclub de hele nacht op school te blijven. Mijn Nederlands lerares werd echt grappig, ze was ook heel moe en begon toen heel veel grammaticale fouten te maken. Zij lachte nog het meeste van iedereen. Geweldig :')

    Ik wou echt dat ik gewoon gevoelloos was. Life would be much easier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dafuq. Dus als mensen van hetzelfde geslacht van elkaar houden en dat willen bezegelen, worden ze levenslang in de gevangenis gestopt, maar als je verkracht wordt, maakt dat echt geen reet uit voor de overheid. Uganda, wat is er mis met jullie hersens? Hebben jullie allemaal een permanente zonnesteek?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bash schreef:
    Ik wou echt dat ik gewoon gevoelloos was. Life would be much easier.


    Same.


    26 - 02 - '16

    Bash schreef:
    Ik wou echt dat ik gewoon gevoelloos was. Life would be much easier.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bash schreef:
    Ik wou echt dat ik gewoon gevoelloos was. Life would be much easier.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    THE DESOLATION OF SMAUG WAS AWESOME. Maar eerlijk, de fanservice had wel wat minder gemogen


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb zo'n zin in zaterdag en maandag!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 22:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb zo'n zin in zaterdag en maandag!


    Tsk niet eens zondag? Bitch!:8


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Half 11. Laat genoeg om een fucked up scene te gaan schrijven. Ten minste, het is de bedoeling dat het dat wordt. Alleen wat minder praktisch dat ik gewoon in de woonkamer zit.


    Stenenlikker