• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, je bent echt een bitch, je houd niet eens rekening met je familie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik verveel me de laatste tijd zo. D:


    Your make-up is terrible

    Zucht..


    :)

    FUUUUCK IT.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Je bent een van mijn beste vrienden. Ik wil er best altijd voor je zijn en dat doe ik ook. Maar kan je misschien één keer niet zeuren over jouw leven? Ik heb ook zo mijn problemen, hoor! Maar als ik daarover praat, begin je altijd weer over jezelf.. :[


    :)

    Nu zie ik pas écht hoeveel je eigenlijk bent veranderd. Echt zonde. You used to be the most amazing, beautiful, lovely person I knew.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:07 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik haat Facebook-"bumpers", ugh. Geven ze reacties op foto's en statussen van maanden geleden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mn haar ook weer netjes licht-bruin geverfd =D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oke ik vraag me eigenlijk af waarom ik een woordenboek zit te lezen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Je weet echt weer dat het winter is als je hond jankend bij het raam gaat staan omdat je broertje buiten vuurwerk aan het afsteken is...


    26 - 02 - '16

    Ik heb zo'n zin in woensdag!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Vuelie schreef:
    Ik haat Facebook-"bumpers", ugh. Geven ze reacties op foto's en statussen van maanden geleden.


    Dat is juist leuk. Of toch als het al van een jaar geleden is. c:

    OT: Geen zin in morgen. Ik haat het als ik wedstrijden heb waar niemand anders aan meedoet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom negeer je me opeens, nadat ik zei dat ik het er niet meer over wilde hebben? :cc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik haat deze keuze. :c Waarom kunnen die twijfels niet *poef* verdwijnen..?


    :)

    Kan het nog duidelijker? :'D


    Your make-up is terrible