• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat je het waagt om dát te zeggen, terwijl je weet hoeveel moeite ik er mee heb. Weet ik gelijk weer hoeveel ik voor je beteken, niks dus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je bent echt hypocriet en egoïstisch.


    Your make-up is terrible

    Ik word er zo moe van, dat ik alles 100x moet herhalen...en het nog niet gedaan word. *zucht*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hoe kan het dat iemand frequent iets foutschrijft terwijl iedereen om hem heen het goed schrijft? Djeez.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wist dat ik mee had moeten gaan

    Tijd, ga toch eens langzamer! Ik wil niet dat het zeven uur wordt, want dan komt Diederik en dan gaan we bijna beginnen met die dansavond. Blegh, mijn hoofd staat daar helemaal niet naar, ik baal nog veelste veel over dat ik niet ben aangenomen op het conservatorium! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vakantie at last! En die presentatie vanmorgen ging echt super! Vlammeeeen. En nu: SUSHI <3


    Life is hard and then we die

    Daaaamnn Gurl you just broke gurlcode nr 1.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Fijn. Ik denk dat ik maar gewoon een drama-komedieserie moet kijken of zo, om mezelf op te fleuren. Cuz' I can't do it en ik wil m'n gedachten kwijt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naruto! Y U Hurt my Kakashi and My Feels! T_T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bwaah. M'n dag begon zo goed en eindigde bagger. Waarom moet m'n klunzigheid ALTIJD weer tevoorschijn komen? Ga toch alsjeblieft weg en laat mij super soepel en handig zijn. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mam had beloofd dat we vanavond kerstinkopen zouden doen, omdat ik de hele vakantie moet werken en dat dus niet kan doen. Is ze met haar collega's op stap gegaan. Thanks, mom. Nu hoeft niemand meer een cadeau onder de kerstboom te verwachten.


    Searching heavens for another earth

    I love stufi <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Angel of small death whoooh.


    You are beautiful, you are love.

    Ugh. Ik ben echt vriendloos.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it