• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    Ii-Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -Laconiek
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Hwin
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Laconiek zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    Topic 2!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 9:36 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dit is mijn mening van de film:

    Het was zo f**king awesome! Vanaf nu ship ik Kili met Tauriel.
    Maar wat een stom einde zeg..

    Lees dit NIET als je TDOS nog niet hebt gekeken:
    Ik ben blij dat Kili uiteindelijk niet dood ging.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 18:09 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gister naar de bioscoop geweest.
    Dat einde tho ._.

    Smaug was wel echt geweldig gemaakt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm, nu ik I see Fire van Ed Sheeran nog een paar keer heb geluisterd is het toch wel een mooi nummer.
    Ik neem mijn woorden terug. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind de versie van Ed Sheeran nog steeds niet leuk.. Maar misschien komt dat omdat ik die van Peter Hollens eerst heb gehoord en daarna die van Ed Sheeran niet meer mooi klinkt.. Maar goed, mijn mening.

    Enn.. Mijn favoriete scene's uit de eerste film zijn:
    1. Vanaf de eerste minuut tot de ... honderdste minuut.
    2. Vanaf de honderdste minuut tot de.. honderdtweeentachtigste minuut.

    Hah, just kidding. Eerrrrmm.. Even diep nadenken.. Heb meerdere leuke stukken;
    - Te beginnen bij: "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good this morning; or that it is a morning to be good on?"
    - We vervolgen met: de Dwergen die bij Bilbo komen. "At your Service"
    - Geweldig moment als ze gaan zingen, absoluut..
    - Dan krijgen we Bilbo die op een avontuur gaat! Leuk, tot aan dat hij moet niezen..
    - Het raadselspel met Gollum..
    - Als Bilbo weg wilt gaan en Bofur hem opmerkt.
    - Als Thorin Bilbo bedankt. Oh, goshh.. Ik houd van dat stuk <3.

    Zo.. Best wel wat stukjes dus. Hahaha.

    En van de tweede film vind ik:

    - Kili zielig. Omg.. Ik was echt verdrietig in de bios! Wilde het uitschreeuwen..
    - Bilbo en Smaug. Al was het na een poosje wel te lang - niet erg, meer film, beter.. <3
    - LEGOLAS! <3 <3 <3 <3
    Ik vind het niet leuk dat Kili en Tauriel zo samen zijn.. Ik vind Tauriel niet leuk. - Of ik ben jaloers.. Haha. Nee, zij mag Kili hebben, dan wil ik Fili <3.
    En de Barrel scene vond ik ook wel leuk, al vond ik dat met Bombur een beetje té overdreven, eerlijk gezegd..

    En verder weet ik er ff geen te bedenken.. Was zo onder de indruk van de film.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    vond het einde verschrikkelijk, waarschijnlijk omdat het een cliffhanger was, en dat haat ik :D, maar ik kijk al uit naar volgend jaar :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik vond het einde ook echt vreselijk ik was like YES HET GAAT GEBEUREN
    shit... :C


    It's very important for you to believe that you are the one

    Eindes zijn altijd verschrikkelijk.. Omdat het dan stopt. Hahaha.

    Whoaaahh. Heb mn "ik-heb-een-hekel-aan-fantasie-films-en-alles-wat-niet-echt-is-films-en-zou-ze-nooit-kijken" vriendin over gehaald om morgen Lord of the Rings met me te gaan kijken.. Ik heb haar zo overgehaald:
    'Ik beloof je plechtig..' Leg rechterhand op de plek van mijn hard. 'Dat als wij Lord of the Rings gaan kijken. Dat jij van gedachten veranderd. Niet alle fantasiefilms zijn zo onrealistisch. Dit is een heel andere wereld, bedacht door een persoon. Het is origineel, creatief en ik iemand zoals jij zou dat geweldig moeten vinden. Ik beloof je, dat als je ze na het kijken nog steeds niks aan vind, wat absoluut onmogelijk is, dat ik er nooit meer een woord over zou spreken. Dus.. Beloof jij, om morgen Lord of the Rings met mij te gaan kijken?'
    En toen antwoordde ze met: 'Goed dan. Om jou een plezier te doen..'

    Het voelde alsof ik getrouwd was.. Op het feit dat het mijn vriendin was na.. En dat het antwoord niet zo enthousiast was.. Maar alsnog! Ik kon wel een vreugdedansje doen! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    haha, ik hou een lotr marathorn van 1 tt 3 hihi en ik sla niks over, sloeg altijd frodo over, vond dat zo saai, maar nu kijk ik er met liefde naar toe :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    haha ik sla sam en frodo ook vaak over xD

    nog over de tweede film;

    Ik was met vrienden naar de film en een vriendin van me schreeuwde echt keihard door de zaal NEEE toen de sleutel van Erebor bijna naar beneden viel. Hilarisch. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    o god nee toch? o god haha, ik vond zijn gezicht wel geniaal :D
    maar werd wel bang dat ze te laat waren ( maar dan niiet dat)

    maar te laat om het gat te zoeken, al vind ik Bilbo's actie wel geniaal om het te zoeken


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Nou.. Dan moet je blij zijn dat je niet bij ons in de bios zat.. - Schaam me nog. Gelukkig was het donker..

    Mijn vriendin heeft een tik, dat als ze schrikt ze iets weggooit.. Helaas was de film in 3D en toen ze schrok.. Gooide ze haar bril weg! Gelukkig hadden we een TheHobbit-bril extra gepakt, dus hadden we er drie.
    Maar niet zo erg als wat mij overkwam;
    Ik ben altijd gewend dat mijn vriendin rechts van me zit. Is altijd zo met film kijken/bios. Dit keer zat ze links. Ik zat zo in de film en wou mijn bak popcorn aan haar geven.. Dus zette ik het bij de persoon rechts van me op schoot.. - Oeps! Sorry jongen! Gelukkig kon hij erom lachen..
    Als ik enthousiast ben, tik ik haar altijd heel hard aan.. (eigenlijk sla ik dus gewoon..) De eerste keer, toen Legolas in beeld kwam, sloeg ik netjes naar links.. Maar toen de stem van de geweldige Benedict Cumberbatch klonk, vergat ik door mijn enthousiasme dat ze niet rechts van me zat.. En sloeg ik die jongen keihard voor zijn borstkast.. Oh ik schaamde me kapot! zeg ik.. Gelukkig was het donker, volgens mij was ik knalrood..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    o god, wat zou die jongen geschrokken zijn geweestt :D haha, had ik geen last van, zat tusse me pa en broer hihi :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik had dat einde al helemaal verwacht haha.

    Alleen was ik bang dat toen de draak in goud was veranderd, hij zou sterven. En dat ze het stuk met Meerstad gewoon weg zouden laten. Maar dat deden ze gelukkig niet.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    hij was wel mooi :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Donaghy --> Somniar


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen