• Hello (:
    Ik ben op zoek naar leuke stories. De stories die ik NIET lees:

    x: Tokio Hotel
    x: HP
    x: 16+ [tenzij hij écht goed is]

    Verder mag alles (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 20:50 ]


    To infinity and beyond •

    Captured on Earth with the enemy.
    Serofina is een Guardian in de hemel.
    Maar ze doet haar werk als Guardian niet goed omdat ze haar werkgevers niet voldoende kan beschermen.
    het parlement van god heeft daarom besloten om haar terug te sturen naar Aarde om daar meer ervaring te krijgen.
    Guardians en Dark Angels zijn gezworen vijanden.
    maar terwijl Serofina haar tijd op aarde doorbrengt word er ook een Dark Angel terug gestuurd naar Aarde.
    maar wat zal er gebeuren als ze tegenover elkaar komen te staan zonder dat ze weten dat hij een Dark Angel is en zij een Guardian?

    Rejected by the world.
    Damon is een jongen van 17 jaar oud.
    Hij is in een bos gedumpt in het jaar 512 toen hij net 8 was geworden.
    Hij heeft daar moeten vechten voor zijn leven en is daarom nu nogal afstandelijk maar vriendelijk is hij altijd gebleven.
    Hij woont dicht bij een dorp met allemaal boeren.
    Maar de mensen in het dorp stoten hem af omdat hij een wilde is.
    Dan op een dag hoort hij stemmen in het bos waar hij op af gaat.
    Daar ziet hij een meisje staan wat rond zijn leeftijd is en er erg chique uitziet..

    Misschien vind je die van mij leuk(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    klik
    en
    klikklik


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Feel it,Featuring Bieber
    Ik hoor het wel wat je ervan vind :p

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 21:05 ]



    I heard that you're settled down
    That you found a girl and you're married now
    I heard that your dreams came true
    Guess she gave you things, I didn’t give to you


    Someone like you

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 23:36 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb een one direction verhaal, ik weet niet of je one direction leuk vind? Ik heb ook 2 verhalen over voetballers (:


    No guts no glory.

    Ik heb Seth Clearwather story's
    als je ze wilt lezen kan je op mijn profiel kijken :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Let's run far away from here ~ One Direction

    Iedereen kent Romeo en Julia, toch? Het meest romantische verhaal ooit. Want zeg nou zelf, wat is er romantischer dan een verboden liefde? Maar stel je eens voor dat jij in die situatie zat? Iemand verbied je om degene waar je zo veel van houdt te zien. Met hem om te gaan, met hem te praten of zelfs naar hem te kijken. Dan is het opeens een stuk minder leuk.

    Julet Newton is de dochter van de eigenaar van het grootste en bekendste veilinghuis in heel Londen. Ze wordt gezien als de perfecte dochter en ze heeft als enigste kind van meneer Newton haar reputatie hoog te houden. Maar als Julet One Direction ontmoet verandert alles.


    To live doesn't mean you're alive

    Deze misschien? Till the world ends - Twilight




    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven.

    -Oja, ik meld het niet als er een nieuw hoofdstuk is (hoewel je er van kan uitgaan dat er elke dag een nieuwe is), dus neem maar abo! Ik wil het wel melden, maar dan moet je het even vragen!-


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    En deze is er ook nog, al schrijf ik aan die ander meer, deze beschrijving is in 't Engels, maar de story in 't Nederlands, moet echt eens de Nederlandse beschrijving gaan opzoeken:
    River is a normal surfer boy. One day he meets the beautiful Belle, and he falls in love. But how does it come that he loves her so much that he wants to do everything for her? And does she love him too? Or is there just something that she wants from him?

    I want you

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:41 ]


    “Love is a contradiction.”



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Mijn nieuwste story, met Edward Cullen
    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Een zelfgemaakte startpagina met meer dan 200 verschillende verhalen gesorteerd per categorie

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 12:21 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [HIT or SHIT]

    Mijn story waar je liedjes hit of shit kunt stemmen.
    Verder heb ik niets, enjoy. (=


    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."

    Link

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:45 ]