• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Dat attentionwhores :')


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Misschien ben ik soms een beetje te bezorgd als het om jou gaat. Maar dit is toch wel erg vreemd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het klopt dus echt.. Dat ik mensen op afstand wil houden omdat ik ze niet wil kwetsen..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Kunnen jullie niet gewoon bloemen naar elkaars hoofd gooien en elkaar vergeven T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuck my life.


    26 - 02 - '16

    Zed schreef:
    Dat attentionwhores :')

    :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik mis geloof ik een hele hoop *zucht*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik kan wel door de grond zakken. Soms haat ik m'n leven zo erg.


    26 - 02 - '16

    Fuckfuckfuck, ik kom straks echt nog een onvoldoende te staan voor geschiedenis en Frans is in TW2 schrijven, waar ik een ramp ik ben en dus geen 7 meer zal staan en dan sta ik op zakken, verdomme.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    With every step forewards there is a step in revoise, things could be better but they could always be woise, things could be better in this big univoise but remember they could always be woise.

    (Ugh, hoor het ook echt met de stem van die witte vos uit rudolph the red nosed reindeer in mijn hoofd)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 21:51 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zal je missen ..


    Real eyes realize real lies.

    Dit is mijn favoriete moment van LotR. *.* Beeldschoon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klote training.


    'Darling, just hold on'

    Knieën, Als jullie eens wat minder pijn zouden willen doen, dat zou ik erg fijn vinden...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Arwen is such a pretty woman.


    You are beautiful, you are love.