• Beste users!
    Sinds twee jaar zijn er Role Play Games (RPGs) op het forum gekomen en deze vorm van verhalen schrijven is alsmaar in populariteit toegenomen. De keerzijde daarvan was, dat velen die niet RPG-en, zich ergeren aan deze vele RPG topics in de actieve topics. Als Golden Member (GM) kan je deze subfora's uitschakelen, alleen wil niet iedereen er geld aan uit geven om die RPGs niet meer te hoeven zien. Ook kunnen sommige mensen hier geen geld aan uit geven of mogen ze dit niet van hun ouders. Ons idee is nog steeds, dat als je last hebt van bepaalde subfora's, je van het probleem af bent als je Golden Member wordt. De RPG topics vormden echter zo'n opvallend groot kritiekpunt dat een aantal moderators en users zich hier gezamelijk over gebrainstormd hebben.
    Dit zijn de mods PUKKELxDING, Valli, inmiddels ex-mods Prinsloo en Nefretiti en de users Theodora, Cas, Titan en Hashirama. Wij willen de users die hier aan hebben mee geholpen, bedanken. Bij deze: Bedankt!

    Uiteindelijk heeft Rutger het volgende geprogrammeerd:

    - Een apart RPG forum, terug te vinden onder het kopje 'Forum' in de bovenste balk. Hierin staan nu nog de subfora's die er al waren voor RPG; speeltopics, rollentopics en praattopics. In de loop der tijd zullen deze subfora's wellicht een metamorfose ondergaan, aangezien ze nu een geheel eigen pagina hebben en we kunnen uitbreiden.
    - Een knop in de actieve topics (het gewone forum en het rpg forum delen de actieve topics), waarmee je de RPG topics uit de actieve topics kunt filteren.

    Daarbij kunnen we ook melden dat moderators topics kunnen verplaatsen van het rpg forum naar het gewone forum, en andersom.

    We hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, vragen mogen jullie natuurlijk stellen.
    Mvg, de mods

    Eindelijk!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Langer zelfs :D.
    De eerste RPG ooit, Geen Weg Meer Terug, is in december 2010 geopend *.*


    En is de langslopende RPG ever tot nu toe :p

    Haha en dit idee van een apart forum hing al heel lang in mijn hoofd, maar had nooit verwacht dat er iets mee gedaan zou worden. Echt super handig, want hoewel ik graag RPG, wil ik ook wel eens in de actieve topics lijst kijken zonder alleen RPG's aan te treffen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    En is de langslopende RPG ever tot nu toe :p

    Haha en dit idee van een apart forum hing al heel lang in mijn hoofd, maar had nooit verwacht dat er iets mee gedaan zou worden. Echt super handig, want hoewel ik graag RPG, wil ik ook wel eens in de actieve topics lijst kijken zonder alleen RPG's aan te treffen.


    Ik heb ook een langlopende RPG gehad met 51 of 52 topics...


    Your make-up is terrible

    De langslopende RPG is toch echt wel die van Lizor.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cas schreef:
    (...)

    Ik heb ook een langlopende RPG gehad met 51 of 52 topics...


    Dat is ziek!

    En haha, oh god, de enige die ik ken is die en die liep 1,5 jaar met 26 topics geloof ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geweldig.
    Ben er echt heel blij mee.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geweldig(lol)

    Wat leuk en dan morgen horen dat quizlet verwijdert is(hoera)


    tiptoe through the tulips...

    Gremlin123 schreef:
    Geweldig(lol)

    Wat leuk en dan morgen horen dat quizlet verwijdert is(hoera)

    Hoezo? Vanwege dat rpg gedoe? Het is zo toch goed? Ik snap je humor niet helemaal.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gremlin123 schreef:
    Geweldig(lol)

    Wat leuk en dan morgen horen dat quizlet verwijdert is(hoera)

    verwijderd*
    And I doubt it'll be deleted, like ever :'D If you don't like Q, why come back?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De user houdt ervan dwars te liggen waarschijnlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gremlin123 schreef:
    Geweldig(lol)

    Wat leuk en dan morgen horen dat quizlet verwijdert is(hoera)

    Oh jij :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I'm really happy with this! (:


    Bad decisions make good stories.