• Ja het is weer voor zover.. Ik snap mannen niet.
    Ze gaan met je na een leuk avondje stappen en geven je het gevoel je echt leuk te vinden. Je houdt contact met ze via sms en msn, ze zeggen lieve/leuke dingen tegen je, waardoor jij weer eens een lichtpuntje ziet. Maar op een gegeven moment durven ze je te zeggen dat ze denken dat je andere gevoelens hebt dan zij.
    Terwijl je deze keer iets op de zijlijn hebt gestaan.
    Doen wij vrouwen iets mis?

    Arch.. ik word hier zo moe van..


    La credenza è una medicina contro il timore

    nee wij doen niks verkeerd mannen zijn gewoon raar


    (Be)lieve in (you)rself

    Jaa dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, maar begin toch wel aan mezelf te twijfelen. :S


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nee, bij mannen zitten de draadjes in hun hersens vaak los. Omdat die scheuren als ze elkaar het hoofd in rammen.

    Het zijn gewoon klootzakken.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Negen op tien bindingsangst.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zal dat het zijn?? Vind het namelijk een beetje raar dat ze voor ze met je gaan zeggen dat je een leuke meid bent en je al een tijdje door hun hoof heen spinselt. Geef je ze de rest van de week aandacht vragen ze aan je of jullie wel op dezelfde lijn zitten.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Vrouwen zullen mannen nooit begrijpen en zo ook andersom. 8D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 21:32 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Mannen denken gewoon met hun lul.
    Denk ik..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MetalMania schreef:
    Nee, bij mannen zitten de draadjes in hun hersens vaak los. Omdat die scheuren als ze elkaar het hoofd in rammen.

    Het zijn gewoon klootzakken.

    Ik ben het met je eens.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik snap mannen ook niet dus zijn we samen, het zijn gewoon klootzakken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voiceless schreef:
    Mannen denken gewoon met hun lul.
    Denk ik..

    Mijn man niet (krul) En zowel, dan doet ie het verkeerd x'D


    -

    Wij vrouwen doen helemaal niets verkeerd. Mannen zijn gewoon vreemd en geven rare signalen. Het ene moment vinden ze je leuk en het andere moment zijn ze gewoon compleet anders. Dus ik ben het met je eens. _O_

    Ecstasy schreef:
    Wij vrouwen doen helemaal niets verkeerd. Mannen zijn gewoon vreemd en geven rare signalen. Het ene moment vinden ze je leuk en het andere moment zijn ze gewoon compleet anders. Dus ik ben het met je eens. _O_

    Zo jij kan mijn gedachten en gevoels echt goed verwoorden!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MetalMania schreef:
    Nee, bij mannen zitten de draadjes in hun hersens vaak los. Omdat die scheuren als ze elkaar het hoofd in rammen.

    Het zijn gewoon klootzakken.


    Uhm, daar ben ik het dus niet echt mee eens. Echt niet alle jongens zijn klootzakken! En het is ook allemaal bullshit dat jongens alleen maar aan seks enz. denken. Tsja, we zitten gewoon wat anders in elkaar. Dat kan. Daarom snappen jongens en meisjes elkaar niet zo goed - wat jij al zei - qua signalen. Seriously, je wil niet weten hoelang het duurde voordat mijn vriendje doorhad dat ik 'm leuk vond. -.- maargoed, wat jij misschien lief en flirterig vind, is misschien voor hem wel heel gewoon. Ik ben het eens dat we elkaar niet altijd snappen, maar jongens zijn geen klootzakken. Alsjeblieft.


    It's time to be happy again.

    CAC schreef:
    nee wij doen niks verkeerd mannen zijn gewoon raar


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    NYC schreef:
    (...)
    Zo jij kan mijn gedachten en gevoels echt goed verwoorden!


    Dan denken wij dus hetzelfde. (nerd)