• Beste users!
    Sinds twee jaar zijn er Role Play Games (RPGs) op het forum gekomen en deze vorm van verhalen schrijven is alsmaar in populariteit toegenomen. De keerzijde daarvan was, dat velen die niet RPG-en, zich ergeren aan deze vele RPG topics in de actieve topics. Als Golden Member (GM) kan je deze subfora's uitschakelen, alleen wil niet iedereen er geld aan uit geven om die RPGs niet meer te hoeven zien. Ook kunnen sommige mensen hier geen geld aan uit geven of mogen ze dit niet van hun ouders. Ons idee is nog steeds, dat als je last hebt van bepaalde subfora's, je van het probleem af bent als je Golden Member wordt. De RPG topics vormden echter zo'n opvallend groot kritiekpunt dat een aantal moderators en users zich hier gezamelijk over gebrainstormd hebben.
    Dit zijn de mods PUKKELxDING, Valli, inmiddels ex-mods Prinsloo en Nefretiti en de users Theodora, Cas, Titan en Hashirama. Wij willen de users die hier aan hebben mee geholpen, bedanken. Bij deze: Bedankt!

    Uiteindelijk heeft Rutger het volgende geprogrammeerd:

    - Een apart RPG forum, terug te vinden onder het kopje 'Forum' in de bovenste balk. Hierin staan nu nog de subfora's die er al waren voor RPG; speeltopics, rollentopics en praattopics. In de loop der tijd zullen deze subfora's wellicht een metamorfose ondergaan, aangezien ze nu een geheel eigen pagina hebben en we kunnen uitbreiden.
    - Een knop in de actieve topics (het gewone forum en het rpg forum delen de actieve topics), waarmee je de RPG topics uit de actieve topics kunt filteren.

    Daarbij kunnen we ook melden dat moderators topics kunnen verplaatsen van het rpg forum naar het gewone forum, en andersom.

    We hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, vragen mogen jullie natuurlijk stellen.
    Mvg, de mods

    Thanks You all^^. Denk dat jullie een hele hoop heb blij gemaakt.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 21:41 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dít vind ik nou fijn! Echt geweldig dat dit gelukt is :'D

    Bestaan de RPG's nu al 2 jaar? Wauw!
    Maar wel tof dat dit gekomen is! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Woehoeeeeee *O*


    Life is hard and then we die

    Gelukkig is al jullie input toch nog gewaardeerd en is er iets mee gedaan. Ik denk in ieder geval dat heel veel mensen er blij mee zullen zijn.


    Your make-up is terrible

    Fijn. Hopelijk stopt iedereen nu met klagen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gibbs schreef:
    Bestaan de RPG's nu al 2 jaar? Wauw!
    Maar wel tof dat dit gekomen is! *O*

    Langer zelfs :D.
    De eerste RPG ooit, Geen Weg Meer Terug, is in december 2010 geopend *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Langer zelfs :D.
    De eerste RPG ooit, Geen Weg Meer Terug, is in december 2010 geopend *.*



    Wauw, das lang! Voor mijn gevoel bestaat het pas een jaartje. :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thankyouu!
    Ik ben hier erg blij mee (:

    Nu alleen nog wennen dat 'actieve topics' niet meer onder het tweede knopje staat. :p

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Nu alleen nog wennen dat 'actieve topics' niet meer onder het twee knopje staat. :p


    This ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind het echt een geweldige aanpassing. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geweldig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pluviophile schreef:
    Dít vind ik nou fijn! Echt geweldig dat dit gelukt is :'D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Avarosa schreef:
    Nu alleen nog wennen dat 'actieve topics' niet meer onder het tweede knopje staat. :p

    Bij mij staat het nog wel gewoon als tweede knopje? :')


    Take me to wonderland