• Beste users!
    Sinds twee jaar zijn er Role Play Games (RPGs) op het forum gekomen en deze vorm van verhalen schrijven is alsmaar in populariteit toegenomen. De keerzijde daarvan was, dat velen die niet RPG-en, zich ergeren aan deze vele RPG topics in de actieve topics. Als Golden Member (GM) kan je deze subfora's uitschakelen, alleen wil niet iedereen er geld aan uit geven om die RPGs niet meer te hoeven zien. Ook kunnen sommige mensen hier geen geld aan uit geven of mogen ze dit niet van hun ouders. Ons idee is nog steeds, dat als je last hebt van bepaalde subfora's, je van het probleem af bent als je Golden Member wordt. De RPG topics vormden echter zo'n opvallend groot kritiekpunt dat een aantal moderators en users zich hier gezamelijk over gebrainstormd hebben.
    Dit zijn de mods PUKKELxDING, Valli, inmiddels ex-mods Prinsloo en Nefretiti en de users Theodora, Cas, Titan en Hashirama. Wij willen de users die hier aan hebben mee geholpen, bedanken. Bij deze: Bedankt!

    Uiteindelijk heeft Rutger het volgende geprogrammeerd:

    - Een apart RPG forum, terug te vinden onder het kopje 'Forum' in de bovenste balk. Hierin staan nu nog de subfora's die er al waren voor RPG; speeltopics, rollentopics en praattopics. In de loop der tijd zullen deze subfora's wellicht een metamorfose ondergaan, aangezien ze nu een geheel eigen pagina hebben en we kunnen uitbreiden.
    - Een knop in de actieve topics (het gewone forum en het rpg forum delen de actieve topics), waarmee je de RPG topics uit de actieve topics kunt filteren.

    Daarbij kunnen we ook melden dat moderators topics kunnen verplaatsen van het rpg forum naar het gewone forum, en andersom.

    We hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, vragen mogen jullie natuurlijk stellen.
    Mvg, de mods

    Nice, het is wel even wennen, maar dat gaat vast snel weer over haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goed werk. ^^ Ik had er sowieso al geen last van, maar voor users zonder GM kan ik me voorstellen dat dit heel prettig is. Die extra knoppen in de menu's worden alleen wel even wennen. Maar ik heb nog geen enkele keer op de verkeerde geklikt, dus dat komt ook wel goed. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fantastisch dit ;D Ik ben zelf een fanatiek klager geweest, en nog altijd erger ik me aan de RPG's. Heel blij met dit dus ^^
    Wel een vraagje: is het mogelijk dat je per user in kan stellen of je op 'alle topics' of 'verberg RPG topics' terecht komt als je op de actieve topics-knop drukt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nikolaevna schreef:
    Nice, het is wel even wennen, maar dat gaat vast snel weer over haha.


    † Love? I want to sleep.

    Wowowow. Awesome :3.
    Maar waarom staat Theodora op inactief?


    i put the fun in funeral

    Ik ben al blij dat er wat met onze input is gedaan, hahaha. Anyway, handige shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gaaf!
    Is het dan de bedoeling dat RPG een apart platform wordt? Zoals de Stories en zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fantastisch c;


    26 - 02 - '16

    Sigil schreef:
    Thanks You all^^. Denk dat jullie een hele hoop heb blij gemaakt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Awsome


    ©1998

    Finally! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Woeoeoeoe, duuurde even, maar eindelijk issie er!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    GYSDFUWERSERSER. ~ Ik

    lielalo schreef:
    -onnodige reactie met smilies-

    Lees alsjeblieft de regels
    - Het is niet toegestaan dat de post alleen smilies bevat, tenzij dit een forumspelletje is.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 14:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    :8


    GYSDFUWERSERSER. ~ Ik