• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn buik is nogal van streek... beter valt het mee op school.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En alweer inspiratie voor een nieuw verhaal, voor de tweede keer binnen 24 uur. Wat is dit ineens zeg? :/
    En ik vind het helemaal niet handig, want zo rond ik nooit een verhaal af als ik de hele tijd aan nieuwe begin. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn wang is helemaal uitgezakt door de verdoving. Shit. Voelt niet fijn, meh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    geen zorgen... het doet het echt geen pijn... zeiden ze.
    nou, dat deed het wel en ik weet zeker dat de dokter vandaag nieuwe woorden heeft geleerd.
    ik wist niet eens dat ik er zoveel kende =')
    lol, ik schaam me diep


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zo. Fucking. Tired. My eyes D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hooooooooooo Metallica bevestigd als eerste headliner Pinkpop 2014. ;o
    Su-per-vet!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En ben je nou weer niet wakker of doe je dit gewoon expres?
    Ja, dit keer gaat het wel over jou ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    “The world is so huge that people are always getting lost in it. There are too many ideas and things and people too many directions to go. I was starting to believe that the reason it matters to care passionately about something is that it whittles the world down to a more manageable size. It makes the world seem not huge and empty but full of possibility.”


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh wauw. Val telkens half in slaap in de lessen o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Keelpijn, neeee..


    'Darling, just hold on'

    Parachutes schreef:
    Hooooooooooo Metallica bevestigd als eerste headliner Pinkpop 2014. ;o
    Su-per-vet!


    Awesome! (oh, én Rockwerchter ook zie ik net c: )

    OT: Damnn, I'm so sad about TWD. En nu maar weer wachten tot februari.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 12:56 ]


    You are beautiful, you are love.

    Je komt niet zomaar van me af, hoor!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Symmetry schreef:
    (...)

    Awesome!

    OT: Damnn, I'm so sad about TWD. En nu maar weer wachten tot februari.


    Ik wil het niet zieeeen. T_T

    OT: Jezus, waarom moet ik elk half uur pissen?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 12:48 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben moe en hoofdpijn... geen zin meer,wil naar huis


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dus na februari heb je waarschijnlijk geen tijd meer voor me? Is dat wat je zegt? Fijn dat je dat nu al aangeeft, misschien is het beter dat we dan nu stoppen met praten, aangezien ik dus toch maar iets ben wat je na twee maanden aan de kant kan zetten.


    Valar Morghulis.