• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tomurinson schreef:
    Ugh, dit vind ik zo laf, zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht als je me niet mag.


    I agree with this.


    26 - 02 - '16

    En dan noem je míj kapsones? Sorry bitch, but the mirror's always right.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik krijg straks echt een mental breakdown.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    Fuck het cito. Ze zijn er altijd op uit om zoveel mogelijk mensen te laten zakken :S

    To hell with it. Ik had 528 en doe HBO.


    No growth of the heart is ever a waste

    O.O Hij is perfect voor die rol.


    :)

    Of niemand praat met me en ik verveel me kapot of 1000 mensen willen van alles van me, waardoor ik moeite moet doen om geen mental breakdown te krijgen. Hoe moet ik daar in godsnaam mee omgaan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Schiet alsjeblieft op met het eten, ik moet over tien minuten weg!


    Stenenlikker

    Titan schreef:
    Of niemand praat met me en ik verveel me kapot of 1000 mensen willen van alles van me, waardoor ik moeite moet doen om geen mental breakdown te krijgen. Hoe moet ik daar in godsnaam mee omgaan?

    Shut some people up. Nee, maar ik zou de persoon/personen uitleggen dat het niet goed uitkomt en een tijdstip/dag noemen waarop ik wel beschikbaar ben.

    OT: Ik blijf maar die vreselijke droom voor ogen zien... allemaal beestjes in 't eten, tis gewoon de grootste horror ooit. D:


    You are beautiful, you are love.

    Ik herinner me weer wat ik droomde en nu weet ik ook waarom ik zo moe wakker werd, behalve dan dat ik niet goed kon slapen. Ik haat dromen waarin ik zoveel moet.


    Your make-up is terrible

    Symmetry schreef:
    (...)
    Shut some people up. Nee, maar ik zou de persoon/personen uitleggen dat het niet goed uitkomt en een tijdstip/dag noemen waarop ik wel beschikbaar ben.

    Ik zou willen dat het zo makkelijk was :'D Het zijn dingen waaraan ik aandacht moet besteden. Rekeningen openen, beheren, geld ontvangen. Mensen die bij mij dingen hebben gekocht en waar nu problemen mee zijn, dat soort dingen. Dat kan ik niet zomaar afschuiven / doorschuiven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laat die drie weken maar snel voorbij gaan.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Aahw <3 je bent vanavond lief en begripvol ...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wíl best geïnteresseerd overkomen, maar ik ben het gewoon niet.


    Valar Morghulis.

    God dammit, ik haat Frans. Het is zo saai en irritant.


    Take me to wonderland

    Volwassen zijn is een pain in the ass :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.