• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit is gewoon niet leuk meer. En hoezo niet persoonlijk?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een Lanturn ;D Maar hij heeft een dikke buik.. Hij is zwanger.. Maar dat kan niet want hij is een dude.. Daar gaat iets niet goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Is het wel betrouwbaar om een mobiel te bestellen op bol.com? Hmm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh. Wat haat ik deze planning zeg. Zo kom ik laat thuis en grote kans dat ik dar werk niet af krijgt.


    -

    Ik heb net met een computer geconverseerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rivaille schreef:
    Sommige mensen zitten echt teveel in het ''Plaats een foto van jezelf en complimenteer degene boven je'' topic. :')

    Echt wel. Stelletje aandachtgeilers.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Was het nou echt nodig om iedere dag dat ik er niet ben hatelijke dingen over mij te zeggen? Hoe the fuck kon ik ooit hopen dat dit allemaal vanzelf wel goed zou komen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vijf abo's erbij gekregen in zo'n korte tijd. *O*


    Some people are art and do art at the same time

    Ugh, dit vind ik zo laf, zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht als je me niet mag.


    'Darling, just hold on'

    Tomurinson schreef:
    Ugh, dit vind ik zo laf, zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht als je me niet mag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fuck het cito. Ze zijn er altijd op uit om zoveel mogelijk mensen te laten zakken :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oké, ik denk dat mijn essayopzet wel een goede basis is, maar waarschijnlijk wordt mijn essay met al deze onderdelen veel te lang... Nou ja, maar kijken wat hij ervan vindt, en anders voorstellen om alleen de hoofdpersonages te analyseren, I think.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ugh, het is gebeurd, ik ben ziek.


    'Darling, just hold on'

    Zo blij dat ons debat goed ging. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ur muhr gurd. Ik wil niet meer hier zijn. Ik word hier veel te melig van. Waarom bespreken we bepaalde seksuele vibraties bij muziektheorie?


    We need a bigger boat.