• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liedjes moeten niet awesome klinken als de tekst nogal niet awesome is...
    Fckd up tekst hoort bij een fcked up melodie.. Niet een Fcked up tekst bij een vrolijke melodie..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben zó moe!


    26 - 02 - '16

    Ik geloof dat ik ziek aan het worden ben.


    'Darling, just hold on'

    Shion schreef:
    Liedjes moeten niet awesome klinken als de tekst nogal niet awesome is...
    Fckd up tekst hoort bij een fcked up melodie.. Niet een Fcked up tekst bij een vrolijke melodie..


    Well said.

    OT: aight. Dus mensen willen dat ik een samenvatting ga schrijven van iets wat ik nog niet geschreven heb. Als dat geen vage opdracht is, weet ik het ook niet meer. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Well said.

    OT: aight. Dus mensen willen dat ik een samenvatting ga schrijven van iets wat ik nog niet geschreven heb. Als dat geen vage opdracht is, weet ik het ook niet meer. -.-


    Dat is best logisch.. Wij moeten dat ook vaak zat doen xd.. een samenvatting voor iets wat we nog moeten maken. Synopsis ;D Kan je gebruiken als richtlijn voor wat je gaat maken ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Dat is best logisch.. Wij moeten dat ook vaak zat doen xd.. een samenvatting voor iets wat we nog moeten maken. Synopsis ;D Kan je gebruiken als richtlijn voor wat je gaat maken ;d.


    Meh. Ik vind het een rotopdracht. Want ik weet nog helemaal niet wat ik ga schrijven en nu moet ik al een samenvatting hebben. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kan het niet alvast mijn verjaardag zijn?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sommige mensen zitten echt teveel in het ''Plaats een foto van jezelf en complimenteer degene boven je'' topic. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Meh. Ik vind het een rotopdracht. Want ik weet nog helemaal niet wat ik ga schrijven en nu moet ik al een samenvatting hebben. ><


    Oh jah dat is dan wel kut xd.

    ot; Ik wil Japans verstaan.. -.- damnit -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    oh i love the collectors idition van van helsing =D ik fangirl niet gauw maar nu wel


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Troll schreef:
    Ik ben zó moe!

    + goddamn cold.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké, af en toe kan ik ook overdrijven zeg, het viel uiteindelijk best wel mee, was binnen amper een half uur klaar. (':
    Stiekem vraag ik me af of ik mijn opdrachten niet té vaak koppel aan Japan... ;x Ach ja, zolang leraar mensen er niks over zeggen ga ik er lekker mee verder. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    auw auw auw auw auw >.< pijnstillers doe eens werken!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zoveel te doen voor Frans. Ga dood, Frans!


    Take me to wonderland

    Die powernap had ik echt hard nodig.


    "Well, well. Look who we've got here!"