• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn hekel aan kunst wordt groter en groter...


    Searching heavens for another earth

    Ik mis de tijd dat ik 17 was en me niet druk hoefde te maken om verzekeringen.


    26 - 02 - '16

    Titan schreef:
    Volwassen zijn is een pain in the ass :'D


    Had ik je ook wel kunnen vertellen xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rivaille schreef:
    Sommige mensen zitten echt teveel in het ''Plaats een foto van jezelf en complimenteer degene boven je'' topic. :')

    HAHAHA, diegene die veel in dat topic zit, zit ook teveel in het ''Geef een compliment aan degene boven jou'' topic. Alsjeblieft zeg :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Titan schreef:
    (...)
    Ik zou willen dat het zo makkelijk was :'D Het zijn dingen waaraan ik aandacht moet besteden. Rekeningen openen, beheren, geld ontvangen. Mensen die bij mij dingen hebben gekocht en waar nu problemen mee zijn, dat soort dingen. Dat kan ik niet zomaar afschuiven / doorschuiven.

    Dat lijkt me inderdaad vermoeiend. :/ Succes anyways.

    OT: Oooh, wat achterbaks zeg.


    You are beautiful, you are love.

    -.- nee alsof jij zo perfect bent, kijk naar jezelf ofzo en doe niet zo obvious


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nu begrijp ik hoe jij je gevoeld moet hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet-skimpy armour mods vinden voor Skyrim is nog moeilijk. Ik wil gewoon een mooi, vrouwelijk armour, maar niet met allemaal bloot --'


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Pff, ik ben echt te verveeld. bijna elk topic is wit bij me omdat ik als laatst gereageerd heb.

    I'm tying too hard...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoofdpijn, ga weg!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    That's the stupidest excuse ever.


    help

    Vandaag tweemaal een bloeding gehad bij m'n hechtingen die vandaag zijn aangebracht. Ik haat dat stomme wang van mij. Waarom is alles zo goed doorbloed bij mij? :CCC *first world problem*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh huiswerk -.-


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Try not to cry...