• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, nee. Nee, nee, nee, nee, nee. Ik wil niet horen wat jullie over mij verteld hebben, want het zal zeker niets goeds zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Titan schreef:
    (...)
    Okay, nu wil ik het weten ook. Je hebt het maar over GIP, wat is het?

    Geïntegreerde proef. Is een jaaropdracht dat je in je laatste jaar moet maken dat met je richting te maken heeft. Op het einde van het jaar moet je dit werk voor een jury gaan voorstellen. :') Het laat zien dat je de leerstof ook in praktijk kunt brengen.


    Take me to wonderland

    Getting this 102 Dalmatians-shizz on.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oortjes waarom kraakte je O_o waarom kraak je o-o je ben verdomme nog geen dag oud o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De eerste keer dat ik een anime die ik al gezien heb rewatch en het is het beste idee ooit. :Y) I feel so nostaaaalgic.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    YAY. Treinkaartjes zijn geboekt, dus die vakantie is ook alweer definitief en weer vijf uurtjes erbij gesprokkeld voor mijn PWS! Dit gaat de goede kant op :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    gillen voor je geslagen word


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Seriously?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Aha! Precies genoeg :P
    En nu nog wachten tot die binnen komt, wel een ongelofelijke uitgave zeg.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik wordt echt helemaal gek van mijn moeder
    Heb ik mijn kamer opgeruimd en gestofzuigd, gaat ze alles overdoen en haalt ze letterlijk alles uit elk hoekje van mijn kamer, zodat het nu weer een pokkebende is
    En heb ik geregeld dat er een vriendin komt met oud en nieuw, mag het niet van mijn moeder
    Dat is echt oneerlijk, mijn broertje is weg, mijn vader ook, moet ik dan oud en nieuw vieren met mijn moeder, saaie broer en tante? Lekker hoor, maar ja hopen dat mijn vader het er door krijgt
    anders wordt ik echt gek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op sommige momenten heb ik echt enorm veel zin om mijn Facebookaccount te verwijderen. - -"


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha... neee o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat ik het mezelf noot zal vergeven. Domste keus ever.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Why aren't you answering me? D:


    help

    Noooo, morgen maandag D;


    Because I love him, do I need another reason?