• En daarvoor kwam in de plek Pluviophile.




    Om een beetje on-topic te blijven, wat betekend jullie username en waarom hebben jullie die gekozen? :Y)

    Had je deze niet al eens eerder? Het komt me bekend voor.

    Ik vind het wel een erg mooie naam. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind de betekenis heel mooi en ik vind het supermooi klinken :3

    Ik vond Scorpia superleuk. Volgens mij is dat geen woord, maar het is afgeleid van het Latijnse woord Scorpius, wat Schorpioen betekent. En aangezien Scorpius bezet was, besloot ik origineel te zijn om er zelf wat van te maken. En mijn geniale brein had er dus Scorpia van gemaakt, zoals je ziet :'D
    Een beetje met letters spelen, noem ik het.


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    Had je deze niet al eens eerder? Het komt me bekend voor.

    Ik vind het wel een erg mooie naam. ^^

    Nee, ik had voorheen dus Lovina, daarvoor Bieberen. En dáárvoor alleen maar niet-serieuze usernames, hehe. :'D
    En bedankt!

    Supermooie naam wow :'o


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Leuk (:


    16 - 09 - '17

    Mooie naam! :3
    En mijn naam behoeft geen uitleg, denk ik wel. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het echt een mooie naam! (:
    Mijn username spreekt voor zich.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pluviophile schreef:
    (...)
    Nee, ik had voorheen dus Lovina, daarvoor Bieberen. En dáárvoor alleen maar niet-serieuze usernames, hehe. :'D
    En bedankt!


    Oh, dan zal ik het woord wel ergens anders gezien hebben. Misschien op Tumblr, daar zie ik wel eens dit soort dingen voorbij komen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, dat is een leuke naam. En ik vind regen ook wel leuk, zo lang ik er niet door moet fietsen. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Oh, dat is een leuke naam. En ik vind regen ook wel leuk, zo lang ik er niet door moet fietsen. :')


    Pretty is just a pretty word.

    I'm a lover of rain too! ;D
    Ik heb die van mij net ook nog veranderd in Marshall. :Y) Voorheen heette ik Osaki. En ik denk dat iedereen wel weet wat mijn naam betekend.



    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoals mijn singature al zegt middle eastern: narrator, storyteller
    Verhalen verteller dus, en dat vond ik wel bijpasselijk (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Me likies

    De mijne heeft ook geen uitleg nodig.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Aah! Die is echt leuk c;


    26 - 02 - '16

    Oh, deze vind ik heel creatief

    Een paranymf (Nederlands) is een persoon:

    Een paranymf kun je vergelijken met de getuige van een bruiloft, maar dan de getuige van een promovendus (= een persoon die gaat promoveren met een proefschrift op de universiteit). Promoveren werd vroeger namelijk gezien als een trouwerij met de universiteit. Vroeger was de paranymf 'de back-up'; mocht de promovendus ziek zijn of kon deze niet komen opdagen, dan nam één van de paranymfen (vaak heb je er twee) het over, op de verdediging. Nu hebben ze alleen nog een ceremoniële rol, en staan ze naast de promovendus, als hij/zij in het openbaar moet verdedigen.


    Deep inside, I've never felt alive