• Haaaii Leute xD
    Gisteren zag ik laat nog op tv iets over die man die vroeger een vrouw was en zich heeft laten veranderen in een man maar alleen zijn voortplantingsstelsel heeft laten staan. En het ging erover dat hij zwanger was en ik zag zo zijn leven en ja een zwangere man raar zicht maar ok zijn keuze. De bevalling zag ik ook een stukje tot de verpleegster de camera uit duwde enja dan zag ik zijn kindje samen met zijn vrouw enzo. Maar ik vindt het gewoon zo erg voor hem hè! Hy werd zowizo al raar bekeken maar vanaf Suzan (zijn dochtertje) geboren was werd het nog erger toen lieten ze op tv allemaal krantenkoppen zien met erge titels en foto's van hem zoal bv: Hij is mama geworden (en vader..) , Sinds de geboorte is het bergaf gegaan met zijn relatie (=Leugen!!! zij de man zelf)
    en op het internet was he't nog erger want daar zeiden zelfs mensen dat ze hem dood wouden :S Hijzelf vindt het ook erg natuurlijk!
    nu wil ik is iets zeggen:Y): Ok het is raar dat hy zich liet veranderen in een man maarjah het is zijn lijf toch?! enja ok een zwangere man je ziet het niet veel maar het is zijn leven toch?! Ik vindt gewoon dat de mensen er respect voor moeten hebben tegenwoordig is niets meer goed! Gothics of andere types worden vies bekeken, mensen met veel tattoos ofzo tis allemaal niet goed laat staan voor die man die zwanger was.
    Wat vinden jullie? Ik vindt dat de mensen die man moeten respecteren zoals hij is hij beslist toch hoe hij z'n leven leidt zeker?:8
    Seebke heeft gezegd (A)
    AMEN! :P


    ____________________________________________________
    A condom can protect your heart !<3


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jip we moeten die gast respecteren!

    Amen aan Seeb! :Y):P


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ja, ik vind dat je helemaal gelijk hebt.

    (deze keer *gemeen*)

    Het is raar dat hij wel man wilde worden, en dan toch zwanger wordn, en nu is die al zwanger of zelfs bevallen van het tweede kind.. maarja als hij dat wilt en hij maakt het bekent.. dat mag hij toch weten :O

    en ik vind dat je ook zelf mag weten of je gothic enz. bent :P

    juaaa,daz echt kei erg wa ze op internet over hem schrijven...laat die nu is gewoon zichzelf zijn denk ik dan,en zijn eigen leven leiden...


    xx


    everybody needs a song.

    Je hebt helemaal gelijk (:
    Ik heb er gisteren ook naar gekeken & oké, mss is het wel een raar zicht, ma het is nu eenmaal hun leven en ze doen ermee wa da ze wille e (;
    x

    Ja, dat ken ik onderhand allemaal al wel =='
    Oud nieuws, mensen.


    Bored.

    Heb je die zijn buik gezien? Die zag er dus massasraar uit, he.

    maar die vrouw van hem kon niet zwanger worden vanwege iets daarom dat hij zwanger werd xd


    -

    jaah die man moe je gewoon respecteren!
    mr well raar allemaal


    love is dead and dead is love

    Dit kende ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang. Wieh, hoi?
    Maar goed, er was ook nog eens een keer iets anders, over een andere 'zwangere' man. Maar die had niks te maken met ombouwen of weet'k veel wat. Hij had namelijk bij zijn geboorte al last van zijn buik, en het was een hele dikke, geloof me.:'D Dus toen hij rond de 30 ofzo was, lieten ze hem opereren in een ziekenhuis (Hij woonde in een ontwikkelingsland, waardoor hij pas op zijn 30e werd geopereerd). Toen bleek dat hij zijn broertje in zijn buik had O.o Like: toen hij in de buik van zijn ma zat, was er iets fouts gegaan waardoor zijn tweelingbroertje in zijn buik groeide, creep. --'
    x.


    ok

    Hee!
    Ik vind het juist heel leuk dat een man zwanger is, en laten ze hem nou toch met rust ¬¬ Ik vind het heel laag dat ze zoiets doen ><


    death to the one at the end of the serenade.

    Dit kende ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang. Wieh, hoi?
    Maar goed, er was ook nog eens een keer iets anders, over een andere 'zwangere' man. Maar die had niks te maken met ombouwen of weet'k veel wat. Hij had namelijk bij zijn geboorte al last van zijn buik, en het was een hele dikke, geloof me.:'D Dus toen hij rond de 30 ofzo was, lieten ze hem opereren in een ziekenhuis (Hij woonde in een ontwikkelingsland, waardoor hij pas op zijn 30e werd geopereerd). Toen bleek dat hij zijn broertje in zijn buik had O.o Like: toen hij in de buik van zijn ma zat, was er iets fouts gegaan waardoor zijn tweelingbroertje in zijn buik groeide, creep. --'
    x.

    Dat.. Is... Zo... Cool! xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Jezus. Wat een achterlijke mensen heb je tegenwoordig in de wereld.


    Life is hard and then we die

    Dit kende ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang. Wieh, hoi?
    Maar goed, er was ook nog eens een keer iets anders, over een andere 'zwangere' man. Maar die had niks te maken met ombouwen of weet'k veel wat. Hij had namelijk bij zijn geboorte al last van zijn buik, en het was een hele dikke, geloof me.:'D Dus toen hij rond de 30 ofzo was, lieten ze hem opereren in een ziekenhuis (Hij woonde in een ontwikkelingsland, waardoor hij pas op zijn 30e werd geopereerd). Toen bleek dat hij zijn broertje in zijn buik had O.o Like: toen hij in de buik van zijn ma zat, was er iets fouts gegaan waardoor zijn tweelingbroertje in zijn buik groeide, creep. --'
    x.

    Er was ook eens hetzelfde geval maar die jongen was 15, fso en plots had die keiveel buikpijn en ze hadden hem geopereerd en ze haalden een foetus uit zijn buik. En die foetus had zelfs tanden.