• Ik zoek iemand die samen met mij wilt schrijven aan een avatar verhaal, de verhaallijn hou ik liever zo veel mogelijk voor mezelf maar deze is dan ook nog niet helemaal af. Ik zoek dan ook iemand die creatief is en kan en wil meewerken aan het verder ontwikkelen van een verhaallijn. Ook zoek ik iemand die niet zomaar bij de pakken neer gaat zitten en waarbij ik niet steeds de gene ben die vraagt of het hoofdstuk al af is, communicatie van beide kanten is voor mij belangrijk! Als je een tot twee hoofdstukken in de week van rond de 1000 worden kan schrijven ben ik allang blij, al geef ik toe dat als ik zelf veel tijd heb ik nogal ongeduldig kan worden dus een beetje geduld is ook wel gewenst zodat je niet meteen ontploft als ik meerdere keren naar een nieuw hoofdstuk vraag in een week.='D

    Voel je je aangesproken?
    Laat dan een berichtje achter met de volgende informatie:

    Naam:
    Leeftijd:
    Beschikbaarheid:
    Schrijfstijl:
    Nog iets anders wat je denkt dat ik moet weten?:


    You were born original, don't die as a copy.

    Festus schreef:
    Ik heb trouwens nog niet alles van LOK gezien, ik weet niet of dit heel erg is? Ik heb het eerste seizoen gekeken maar ik heb nog geen tijd gehad voor de rest.


    Dat is voor wat ik tot nu toe heb bedacht niet van belang want het staat los van de originele verhaallijnen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Festus schreef:
    Ik heb trouwens nog niet alles van LOK gezien, ik weet niet of dit heel erg is? Ik heb het eerste seizoen gekeken maar ik heb nog geen tijd gehad voor de rest.


    Heb je trouwens geen voorbeeld in het Nederlands?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb je trouwens geen voorbeeld in het Nederlands?

    Het enige Nederlandse stuk dat ik heb is al van lang geleden.

    Trots keken de twee mensen naar het kleine jongetje dat in de armen van zijn moeder lag. Zijn donkerblonde haar stond alle kanten op, en zijn groene ogen keken ondeugend naar de ketting om zijn moeders hals.
    'Hij heeft jou lach, weet je. Ik hield zoveel van die lach.' Trots legde de man zijn hand op de schouder van zijn vrouw en kuste haar kruin. 'Zie je hoe ondeugend die oogjes kijken? Ik weet zeker dat ik iemand heb gezien die ook altijd zo keek voor hij van plan was iets te gaan doen.' Hun glimlachen leken maar niet verloren te kunnen gaan. Na vijf dagen in St. Mungo's werden moeder en zoon ontslagen en mochten ze eindelijk terug naar huis. Een klein huisje in Liverpool. Ongeveer de helft van de ruimte werd in beslag genomen door de spullen van het jongetje. 'Ik heb gehoord dat Lily ook is bevallen. Hij heet Harry.' 'Ik hoop echt voor haar dat hij niet teveel op James zal gaan lijken. Ze zal het nog moeilijk krijgen met die twee.' 'Niet minder moeilijk als dat jij het zal krijgen. De mensen komen over een halfuur, misschien moet je je maar eens gaan aankleden.' Ze bekeek haar kleding, het was de kleding die ze aan had gehad toen ze St. Mungo's binnen was gekomen. Een Muggle-broek en een shirt dat inmiddels onder de vlekken zat. 'Ja misschien wel he? Let jij op?' Ze stond op en legde heel voorzichtig het baby'tje in zijn armen. 'Ik ben zo terug, als er iets is dan moet je maar roepen. En denk eraan dat je zijn hoofdje ondersteund.' Ze verdween hun kamer in.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Het enige Nederlandse stuk dat ik heb is al van lang geleden.

    Trots keken de twee mensen naar het kleine jongetje dat in de armen van zijn moeder lag. Zijn donkerblonde haar stond alle kanten op, en zijn groene ogen keken ondeugend naar de ketting om zijn moeders hals.
    'Hij heeft jou lach, weet je. Ik hield zoveel van die lach.' Trots legde de man zijn hand op de schouder van zijn vrouw en kuste haar kruin. 'Zie je hoe ondeugend die oogjes kijken? Ik weet zeker dat ik iemand heb gezien die ook altijd zo keek voor hij van plan was iets te gaan doen.' Hun glimlachen leken maar niet verloren te kunnen gaan. Na vijf dagen in St. Mungo's werden moeder en zoon ontslagen en mochten ze eindelijk terug naar huis. Een klein huisje in Liverpool. Ongeveer de helft van de ruimte werd in beslag genomen door de spullen van het jongetje. 'Ik heb gehoord dat Lily ook is bevallen. Hij heet Harry.' 'Ik hoop echt voor haar dat hij niet teveel op James zal gaan lijken. Ze zal het nog moeilijk krijgen met die twee.' 'Niet minder moeilijk als dat jij het zal krijgen. De mensen komen over een halfuur, misschien moet je je maar eens gaan aankleden.' Ze bekeek haar kleding, het was de kleding die ze aan had gehad toen ze St. Mungo's binnen was gekomen. Een Muggle-broek en een shirt dat inmiddels onder de vlekken zat. 'Ja misschien wel he? Let jij op?' Ze stond op en legde heel voorzichtig het baby'tje in zijn armen. 'Ik ben zo terug, als er iets is dan moet je maar roepen. En denk eraan dat je zijn hoofdje ondersteund.' Ze verdween hun kamer in.


    HARRY POTTER.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Waar staat ATLA voor?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Waar staat ATLA voor?


    Avatar the legend of aang.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Avatar the legend of aang.=3


    Juist. Excuse me, it wasn't me. It was my stupidity.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 12:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Juist. Excuse me, it wasn't me. It was my stupidity.


    Hahahaha geeft niet.xD


    You were born original, don't die as a copy.