• Ik ben 13 jaar, 1 meter 68. Dat is te licht en over het algemeen ben ik gewoon te dun. Hebben jullie tips hoe ik kan aankomen?
    Groetjess

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2016 - 21:04 ]


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Naar een diëtiste gaan ??
    meer avond eten opscheppen ??
    meer tussendoortjes eten ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Aangezien je pas 13 bent zal je lichaam de komende jaren sowieso nog veel gaan veranderen. Dus als je er geen last van ondervindt zou ik op dit moment het even laten voor wat het is, tenzij een arts je dit aanraadt natuurlijk.

    Indien je toch graag informatie wilt kun in dit topic kijken. Hier werd een zelfde soort vraag gesteld en hebben wat andere users tips gegeven. Maar houdt alsjeblieft in gedachten dat je lichaam nu nog niet volgroeid is en dat sommige pas op latere leeftijd automatisch wat meer aan beginnen te komen.

    Onderstaande reactie geeft inderdaad al aan dat het niet de bedoeling is dat je je gewicht hier vermeld.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 18:38 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Huisregel:
    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.


    Your make-up is terrible

    Je mag je gewicht niet noemen, staat in de huisregels.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je kan naar de huisarts gaan en die kan je doorverwijzen naar een diëtist, als dat nodig is. Naar mijn mening ben je ook nog wat jong. Je bent in de groei. Geef het wat tijd


    26 - 02 - '16

    Ik zou me geen zorgen maken. Ik was ook altijd te licht, maar dat is niet per se een drama. Zolang je maar genoeg en gezond eet, is er niets aan de hand. Bovendien ben je nog erg jong. Wanneer je groeit, is de kans dat je te licht zult zijn erg groot.

    Maak je geen zorgen, zodra je ouder wordt, verandert je lichaam en zul je wat meer aankomen. Eet gewoon wat je lust, sport zoveel je wil en ga niet over tot extremen. Komt vanzelf!

    LittleOwlet schreef:
    Je mag je gewicht niet noemen, staat in de huisregels.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wil je misschien de gewicht weghalen en iets anders in de plaats zetten (misschien iets in de trant van 'dat je te licht weegt')? Net zoals wat anderen eerder in dit topic hebben gezegd, is je gewicht vermelden tegen de regels. Verder is je lichaam niet helemaal volgroeid, dus met de jaren zal het wel anders gaan, maar probeer toch wat op vaste tijden regelmatig en goed te eten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer gaat een mod hier iets aan doen(gewicht weghalen misschien?), heb al lang een melding gemaakt en hij is ontvangen, maar goed.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Wanneer gaat een mod hier iets aan doen(gewicht weghalen misschien?), heb al lang een melding gemaakt en hij is ontvangen, maar goed.

    We zijn er mee bezig, maar omdat niet alle mods online zijn kunnen we niet zomaar een beslissing nemen. Bovendien moet je wel in je achterhoofd houden dat ze nog maar twee maanden op Q zit en dus nog niet echt in aanraking is gekomen met onze huisregels.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ^ Het is alleen het weghalen van haar gewicht? Waarom moet daar een beslissing over gemaakt worden, als het heel duidelijk in de regels staat? Niet aanvallend bedoeld tho.

    LittleOwlet schreef:
    Wanneer gaat een mod hier iets aan doen(gewicht weghalen misschien?), heb al lang een melding gemaakt en hij is ontvangen, maar goed.

    Precies. Ik vroeg me ookal af waarom het niet direct is weggehaald. Zoveel werk is het niet eens.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    ^ Het is alleen het weghalen van haar gewicht? Waarom moet daar een beslissing over gemaakt worden, als het heel duidelijk in de regels staat? Niet aanvallend bedoeld tho.

    (...)
    Precies. Ik vroeg me ookal af waarom het niet direct is weggehaald. Zoveel werk is het niet eens.

    Wij als nieuwe mods mogen niet zomaar dingen zelf doen. Hiervoor moeten wij toestemming hebben van een van de oudere mods.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jongens, jongens... Beetje onnodig om de mods zo te pushen denk ik.. Ze zijn er mee bezig toch? Keep the peace! (headbang)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 20:39 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    _Electricity_ schreef:
    Naar een diëtiste gaan ??
    meer avond eten opscheppen ??
    meer tussendoortjes eten ??

    Sempre schreef:
    Aangezien je pas 13 bent zal je lichaam de komende jaren sowieso nog veel gaan veranderen. Dus als je er geen last van ondervindt zou ik op dit moment het even laten voor wat het is, tenzij een arts je dit aanraadt natuurlijk.

    Indien je toch graag informatie wilt kun in dit topic kijken. Hier werd een zelfde soort vraag gesteld en hebben wat andere users tips gegeven. Maar houdt alsjeblieft in gedachten dat je lichaam nu nog niet volgroeid is en dat sommige pas op latere leeftijd automatisch wat meer aan beginnen te komen.

    Onderstaande reactie geeft inderdaad al aan dat het niet de bedoeling is dat je je gewicht hier vermeld.

    Deze dingen inderdaad.
    En je kan ook gaan sporten (als je dat nog niet doet). Spieren zijn zwaarder dan vet, dus dat is een goede manier om aan te komen.
    Proteïne helpt bij spieropbouw en zit in de volgende producten:
    Plantaardige bronnen zijn:
    brood
    granen, zoals rijst en pasta
    peulvruchten, zoals bonen en linzen
    noten
    paddenstoelen en producten die hiervan zijn gemaakt

    Dierlijke bronnen zijn:
    vlees
    vis
    gevogelte, zoals kip
    melk(producten)
    kaas
    eieren