• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes en een jongen die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden en de jongen dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Magicales
    -Harry Edward Styles; Hodor
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Bicycle


    Nerds:
    -Serena Zoë Price Gilbertson
    -Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Butera
    -Rainie Maylena Naerville Beelen

    -Marcel Styles; Tenacious


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    -Zaria Maya Malik Bonjourx
    -Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -
    -


    Indeling:
    Liam -> Essie
    Louis -> Marcel
    Harry -> Rainie
    Zayn -> Cherévah
    Niall -> Agnès


    * Aanpassing voor de indeling hoor ik graag


    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Aquari, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    De rechten van dit topic gaan naar Aquari


    De pauze is net voorbij, maar deze is ietwat anders verlopen dan normaal. Het is zeker ook te merken in de sfeer die er hangt, want iedereen heeft te horen gekregen aan wie ze gekoppeld zitten met de weddenschap. De meeste zijn hem daarna naar de les gevlucht om veilig te zijn voor de uitbarstingen, maar andere hebben minder geluk, want deze mogen genieten van het tussenuur. Ondertussen word er door de groepen nog steeds druk overlegd over hoe ze dit gaan aanpakken.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 21:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles
    'Schat, ik ben niet moe en hou het echt nog wel een paar uurtjes vol. Maar die risico's wil je echt niet lopen hoor,' zei hij, om me daarna heel even aan te blijven kijken en waarschijnlijk aan het verzinnen hoe hij dit allemaal ging doen. 'Jij moet gewoon je plan uitvoeren, want anders belanden we straks weer in zo'n kliederboel hoor, want dat was de laatste keer ook. En dan ben je heel erg lief, dus ga ik ook iets heel liefs terug doen daarna,'
    'Hmm, ja dat is waar, en ik heb geen zin om weer te moeten douchen. En dat wil ik nog wel eens zien,' grijnsde ik. 'En ik dacht dat we het simpel konden houden, misschien een film kijken of zo. Niks speciaals dus,' Ik haalde mijn schouders op, zover dat kon met de jongen die nog steeds half op mijn borst lag. Ik streek nog eens over zijn wang om daarna mijn ogen weer te sluiten en mijn hoofd weer achterover op de bank te leggen. Eigenlijk was ik ook nog steeds doodop, maar ik kon het nog wel aan. Ik wou er nu gewoon zijn voor de jongen, want ik was bang dat als hij alleen zou zijn alles zou overdenken en dan zou instorten.


    Because I love him, do I need another reason?

    [1946 -> Atalay.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Ik wist gewoon totaal niet meer wat ik moest doen of hoe ik mezelf in deze situatie neer moest zetten. Ik wilde zo graag dat het me niets deed, maar ik kon het gewoon niet los laten. Met resultaat dat iedereen nu bang voor me was ben ik zelf wilde dat de wereld zou ontploffen. Ik wilde niet dat Gwen dacht dat ik haar zou slaan, maar de paniek in haar ogen had ik opgemerkt. Ik had haar nog nooit geslagen. Net zo min als Louis of Marcel en dat ging ook niet gebeuren. Hoe graag ik die twee op dit moment ook elke hoeken van de kamer liet zien. Het zal wel aan mij liggen. Louis ruilde me niets voor niets in en Marcel zou me ook niets voor niets niet als broer willen. Ik dacht echt dat ik mijn best had gedaan.
    Maar ondertussen kon ik niet meer stoppen met huilen en wenste ik optezogen te worden door de lakens. Ik besefte pas dat Gwen me achterna was gekomen toen ik lichte druk op mijn hoofd voelde en begon alleen nog maar harder te snikken. Ik verdiende dit totaal niet. Ik duwde haar onbewust alleen maar weg en toch bleef ze bij me. 'Het spijt me zo.' Wist ik uiteindelijk uit te brengen, maar ik wist niet zeker of ze het verstaan had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    Ik dronk langzaam mijn thee terwijl ik over de bobbel onder de dekens aaide waar zijn hoofd zat. enkele krullen staken onder de dekens uit, maar die liet ik onberoerd. Ik vond het echt verschrikkelijk om Harry zo te zien. Hij huilde en snikte alleen maar harder. Toch ging ik niet verder. Hij bleef me maar wegduwen, maar op zo'n moment kon ik hem niet alleen laten. Hij had in elk geval nog een iemand nodig die er voor hem was. Ik hoorde hem wat mompelen wat leek op een verontschuldiging. "Het maakt niet uit. Je hebt niets fout gedaan." Hij had niemand echt pijn gedaan, fysiek zeker niet. Om het feit dat hij zich prut voelde hoefde hij zich voor mij echt niet te verontschuldigen. Ik nam nog een slokje thee en tilde toen langzaam de deken van zijn hoofd af dat ik hem in elk geval beter kon verstaan en hij neit zou stikken. Mijn vingers gleden toen weer kalmpjes door zijn donkere krullen. Ze waren inmiddels zo lang dat mijn bleke vingers er helemaal in verdwenen. "Het zit je ook eigenlijk allemaal niet mee." mompelde ik zacht. Moederlijke instincten had ik voor mijn gevoel nooit gehad, maar nu ik hem hier zo klein en breekbaar zag liggen kwamen ze toch wel een beetje naar boven.


    Bowties were never Cooler

    [xxxRoses -> Bonjourx]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Moet ik nog ergens op reageren?


    Bowties were never Cooler

    [niet dat ik weet. ik moet nog reageren met Harry, maar ik heb bijna geen tijd gehad, omdat ik super druk met school heb, omdat ik 3 filmprojecten door elkaar heb lopen. en aangezien mijn mobiel gesneufelt is, gaat het nog lastiger. In ieder geval. nog een paar daagjes en dan is het vakantie, dan ga ik weer actief reageren. tot dan probeer ik vanavond nog wat te posten ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sterkte!]


    Bowties were never Cooler

    (Petals went Tenacious)


    Because I love him, do I need another reason?

    [HelloSweety -> KiliOfDurin
    Ik miste toch mijn oude username]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    'Hmm, ja dat is waar, en ik heb geen zin om weer te moeten douchen. En dat wil ik nog wel eens zien,' grijnsde de jongere krullenbol. 'En ik dacht dat we het simpel konden houden, misschien een film kijken of zo. Niks speciaals dus,'
    Ik draaide me zo, dat mijn kin op Marcel zijn borst rustte, om met slaperige oogjes op te kijken. De vermoeidheid kwam bij ons beide ineens opzetten, volgens mij, maar het was niet vreemd als je zag hoe we vannacht geslapen hadden, of beter gezegd niet. Het was dan ook maar goed dat we een dagje vrij hadden genomen, als het ware, omdat er anders echt wel vragen werden gesteld, of een van de twee in slaap was gevallen tijdens de les.
    Zachtjes greep ik naar de jongen zijn hand, om deze vast te pakken, onze vingers te verstrengelen en daarna mijn mond pas te openen voor antwoord. 'Dat wil je niet, want hoogstwaarschijnlijk mag je dan alsnog douchen,' zei ik zachtjes waarna ik mijn tong uitstak, wetende dat het de waarheid nog wel een keer kon zijn. Ik was gewoon iemand die elke situatie om kon toveren naar een kliederboel. 'Maar film kijken kan altijd, zolang jij een titel roept. Ook al zegt mijn vermoeden dat toch iets anders in dat knappe koppie van je rondspookte.' En dan had ik het niet over de afgelopen dag, uren, maar over een andere plan, maar dat kon ik natuurlijk ook fout hebben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marcel Styles
    Hij draaide zich om, zodat zijn kin nu op mijn borst rustte en keek naar me op met vermoeide ogen. Ik vond echt dat hij moest gaan slapen, maar ik wou niet zeuren. Zacht greep hij naar mijn hand en pakte die vast, om zijn vingers door de mijne te haken en antwoord te geven. 'Dat wil je niet, want hoogstwaarschijnlijk mag je dan alsnog douchen,' zei hij zacht en stak zijn tong uit waardoor ik zacht moest lachen. Hij was echt ongelooflijk af en toe, niet dat je me hoorde klagen, absoluut niet. 'Maar film kijken kan altijd, zolang jij een titel roept. Ook al zegt mijn vermoeden dat toch iets anders in dat knappe koppie van je rondspookte.' Ik rolde even met mijn ogen, mocht ik de film nog gaan bedenken ook. Ik keek hem wat vragend aan bij dat laatste. 'Hoe bedoel je?' vroeg ik nieuwsgierig, want ik was wel benieuwd wat hij zich nou weer in het hoofd haalde. Terwijl ik wachtte op zijn antwoord bedacht ik alvast welke film ik zou kiezen, en ik had er een in gedachten die ik l een hele tijd niet meer had gezien omdat Harry daar nooit zin in had, maar het toch een van mijn favorieten. 'The Matrix,' zei ik grijnzend.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan
    De zorgen die ik gisteren had gehad, waren nu helemaal verdwenen en genoot van de momenten die ik nu met Liam had, maar zeker ook nog zou hebben. Ik prikte de jongen in zijn wang toen hij grinnikte op mijn reactie, om heel onschuldig op te kijken. Het was heel typisch dat mijn onschuldige gezichten en gedrag alleen bij hem naar boven kwam op een positieve manier en niet door mijn duivelse kant, net als bij de jongen met zijn bruine puppy oogjes. Het was voor mij gewoon bambi, of een puppy. 'Je bent een schat, maar wat als je je -je niet ziek kan melden?' vroeg ik, omdat ik een idee had, dat het op zou vallen als we er allebei niet waren en hij mij ziek meldde. Toch zouden we dan, naar mijn weten, ook op elkaar ingespeeld zijn, om te zorgen dat hij wel naar huis toe zou komen. Een zachte grinnik rolde over mijn lippen toen ik zijn lippen tegen mijn voorhoofd voelde en ging op mijn tenen staan, om er zelf eentje op zijn lippen te drukken. 'Dat wist ik nog niet, schat, maar heb is altijd leuk om te horen. Zeker omdat het bij jou uit je mond komt,' Het was de waarheid, want meestal werden we gezien als de duiveltjes zelf, maar ik wilde sowieso niet dat hij mij zo zijn zien, omdat hij voor mij ook het belangrijkste was. 'Jij bent dat ook voor mij,' rolde er dan nog snel achteraan als toevoeging. Het leek nu allemaal zo vanzelfsprekend, zonder moeite, over mijn lippen te rollen terwijl er toch een tijd was geweest dat ik er niet in had geloofd en dat het me moeite had gekost. Dit gebeurde niet vaak en daarom was hij ook mijn beste vriend. 'Hmm, dat krijg ik niet, want dan staan we hier over tien jaar nog,' rolde over mijn lippen met een brede grijns, die er rond speelde. Het nam niet weg dat ik wel mijn armen om hem heen sloeg, als teken dat ik de knuffel graag in ontvangst nam. Ik bleef zo staan tot het moment dat ik besloot om hem verder in te zepen en net op tijd, want de woorden dat hij zo moest vertrekken, verlieten al snel zijn mond. 'Als je geen belangrijk proefwerk had, had ik je echt dicht bij me gehouden, maar laten we nu het tempo er dan maar inzetten en dan zorg ik dat het ontbijt er staat als je terug bent,' Ik keek heel eventjes bedenkelijk, maar knikte toen toch als antwoord op mijn eigen woorden. Toch nog niet het tempo erin makende, omdat ik de jongen nogmaals in een knuffel trok. 'Ja, dat gaat me wel lukken zonder alles op te eten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik piekte de jongen tegen zijn hoofd aan toen hij even met zijn ogen rolde, om binnen een paar seconde toch omhoog te klimmen en op die plek mijn lippen ook te zetten. Daarna liet ik mijn hoofd weer tegen zijn borstkas aan te laten zakken, maar wel weer op de manier dat ik met mijn ogen opzoek kon naar de zijne. Mijn ene arm wikkelend om zijn lichaam, ondanks ik wist dat ik zo toch op kon staan, om de film in de dvd-speler te stoppen.
    'Zoals ik het zeg,' antwoordde ik onschuldig bij zijn volgende vraag. 'Misschien omdat ik gewoon een kusje wilde,' voegde ik er aan toe, na een aantal seconde, ook al was dat niet echt het gene wat ik in gedachten had, om er nog aan toe te voegen en kwam dit als het ware uit de lucht vallen. Niet dat ik het niet meende, want dat deed ik wel, maar dat was weer een heel ander verhaal. Terwijl ik zijn antwoord van de film afwachten, liet ik me toch alweer van de bank, en dus ook de jongen, afrollen, om omhoog te krabbelen. 'Prima, dan gaan we die kijken,' zei ik, om eerst in de keuken te verdwijnen. Daar zocht ik alle spullen bij elkaar, waar je een weeshuis mee kon voeden, om terug naar de woonkamer te lopen en alles op tafel uit te stallen. 'Sorry, ik wist niet wat je wilde,' zei ik schouderophalend als excuus, om daarna opzoek te gaan naar The Matrix in de kast naast de televisie. 'Verder eigenlijk nog iets?' vroeg ik, om heel even over mijn schouder heen te kijken. Ik wist het zelf allemaal niet meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn twijfel. ''Dan zeg ik gewoon dat je me hebt aangestoken." Ik drukte zacht op zijn neus. Niet veel later drukte ik een kus op zijn voorhoofd, waardoor ik er van hem een op mijn lippen kreeg. Werd dit dan toch meer dan friends with benefits? Ik wist niet of ik dat wel zou willen, gewoon omdat ik bang was dat ik hem dan kwijt zou raken. Ik glimlachte wel door zijn antwoord op mijn woorden en trok hem nog wat dichter tegen me aan. het betekende echt heel veel voor me dat hij dit zei, ookal zei ik dat niet. Niet alleen omdat hij tegen anderen meestal duivels was, maar ook omdat dit een aantal jaar geleden niet zijn lippen zo makkelijk zou hebben gepasseerd. Ik vertelde hem dat hij zo veel knuffels kon hebben als hij wilde, maar volgens hem was dat geen slim plan, en nu ik er zo over dacht volgens mij ook niet. Toch sloeg ik mijn armen nog iets strakker om de blonde jongen heen en voelde ik al snel zijn armen ook om mij heen. We bleven even zo staan tot hij weer verder ging met mijn lichaam inzepen. Ik glimlachte bij zijn woorden. 'Als ik geen proefwerk had gehad, hadden we nu nog in bed gelegen." zei ik gevolgt door een zacht gegrinnik. Echt tempo zat er nog neit in, vooral niet omdat Niall me weer knuffelde. Niet dat ik dat erg vond. Ik moest wel erg lachen van zijn woorden en draaide toen de douche toch maar uit. "Kruip jij anders nog even terug in mijn bed, dan ben ik weg. Anders ben ik te laat. ik pakte een handdoek voor hem en een voor mij. Snel droogde ik me af en met een lichte mankheid in mijn passen liep ik mijn kamer weer in om snel schoon ondergoed, een joggingsbroek en een trui aan te trekken. Volgens mij waren de helft van deze kleren in elk geval van Niall, maar zeker na vanacht maakte dat me niets meer uit. Ik viel bijna de trap af, omdat ik niet goed uitkeek. In de keuken dronk ik snel een glas water en griste een banaan uit de fruitschaal. Mijn schoenen schoof ik snel aan voor ik met een pen in mijn hand naar buiten liep. "Tot zo!" riep ik nog door het huis voor ik de deur sloot en mijn auto in sprong om naar school te gaan voor het verduvelde proefwerk.


    Bowties were never Cooler