• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Plenilunium | Kim | ElfCitadel | The Art of Longing | 5.874 words |
    - Square | Squares | Untitled | 16.038 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 20.275 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 16.765 words |
    - Eledhel | Oppugno | 20.596 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 18.818 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 25.000 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 8.600 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow | Onder Engelenvleugels | 645 words |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 5.196 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember | 11.883 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 22.788 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 5.608 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 25.000 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 25.279 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 52.124 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 9.391 words |
    - Irvine | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 9.471 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 11.473 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 13.662 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 51.195 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 11.727 words |
    - Thackery | Nathalie | Rowena | A Different Kind of Crazy | 27.500 words |
    - DreamerN | Stad van Dromen | 15.166 words |
    - Scorpia | Emma | Naille | Santos Elbasi | 3.082 words |
    - Yeardley | JoyceElisabeth |
    - Belong | Chanice |
    - Chez | Suzanne | Sarius | 6.579 words |

    Wordwars:
    :00 - :15
    :20 - :50

    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 13th: 21.666 words
    Voorgaande topics; 1, 2, 3, 4

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 19:34 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Haha ik bijna net zo veel: 455. Nu op een totaal van 12.465 woorden en ik ga door tot de 12.500 :)

    Knetterdisco schreef:
    Haha ik bijna net zo veel: 455. Nu op een totaal van 12.465 woorden en ik ga door tot de 12.500 :)


    Dat is inderdaad bijna evenveel. Wat grappig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk dat er ook gewoon steeds meer mensen afvallen en het enthousiasme na de eerste week een beetje afneemt. Eigenlijk ben ik ook wel blij dat deze topics niet voortdurend worden volgespamd. (krul)


    Ja, dat is ook wel weer waar. Nu hoef je niet eerst 3 pagina's terug te scrollen om het antwoord op je langvergeten vraag te vinden! Haha. Maar toch, het is stiller.. Ik heb er dit weekend ook niet veel opgezet, maar ik was jarig. Dus dat is een goed excuus, vanaf nu zal ik weer lastiger worden! :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook wel weer waar. Nu hoef je niet eerst 3 pagina's terug te scrollen om het antwoord op je langvergeten vraag te vinden! Haha. Maar toch, het is stiller.. Ik heb er dit weekend ook niet veel opgezet, maar ik was jarig. Dus dat is een goed excuus, vanaf nu zal ik weer lastiger worden! :Y).


    Extra lastig, want je bent nu een jaar ouder. :'D Nog gefeliciteerd, trouwens, want ik geloof niet dat ik dat al gezegd had.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Extra lastig, want je bent nu een jaar ouder. :'D Nog gefeliciteerd, trouwens, want ik geloof niet dat ik dat al gezegd had.


    Oh. Ik dacht juist dat als je ouder werd, je minder lastig werd.. x] God, heb nu al medelijden met iedereen om me heen! Ze gaan echt gek worden ;D. Haha, heb ook geen idee. Maar bedankt! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Kent iemand een Nederlands boek met Griffioenen? Het verhaal hoeft niet perse over Griffioenen te gaan, maar dat ze erin voor komen weet je wel :]
    Ik kan op internet alleen engelsen vinden, zoals "Lord of the Changing winds", lijkt me heel interessant.. Maar mijn engels is echt heel erg slecht.. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Een boek over Griffioenen? Nee... Hoogstens Harry Potter... Maar of het er echt in zit...

    Plenilunium went Newt


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Stapper schreef:
    Kent iemand een Nederlands boek met Griffioenen? Het verhaal hoeft niet perse over Griffioenen te gaan, maar dat ze erin voor komen weet je wel :]
    Ik kan op internet alleen engelsen vinden, zoals "Lord of the Changing winds", lijkt me heel interessant.. Maar mijn engels is echt heel erg slecht.. x]


    Moet het per de een leesboek zijn of mag het ook iets anders? Want ik heb namelijk een soort kleine enceclopedie van de fantasie of zo waar griffioenen onder andere een kleine paragraaf hebben. Of is dat niet wat je zoekt?


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Merrow schreef:
    Ik heb besloten m'n verhaal Onder engelenvleugels te gaan herschrijven, en ik heb dus nu 645 woorden op m'n account staan :3
    Nu ga ik never nooit de 50.000 woorden halen, maar who cares. Ik vind het allang tof dat ik mee doe XD


    Het is ook tof dat je meedoet en dat verhaal is van wat ik gelezen heb echt geweldig :] maar jij schrijft sowieso heel erg fijn ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Empyrean schreef:
    (...)

    Moet het per de een leesboek zijn of mag het ook iets anders? Want ik heb namelijk een soort kleine enceclopedie van de fantasie of zo waar griffioenen onder andere een kleine paragraaf hebben. Of is dat niet wat je zoekt?


    Wil eigenlijk echt een leesboek.. Wil sowieso nog een keer een encyclopedie (heb hem gegooled!) halen over fantasie of mytische wezens ofzo.. x]

    Ik zag btw een gif van een griffioen uit "Merlin" ofzo, heeft die geen eigen boek? Ik kan hem niet vinden ;x.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 10:23 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Wil eigenlijk echt een leesboek.. Wil sowieso nog een keer een encyclopedie (heb hem gegooled!) halen over fantasie of mytische wezens ofzo.. x]

    Ik zag btw een gif van een griffioen uit "Merlin" ofzo, heeft die geen eigen boek? Ik kan hem niet vinden ;x.


    Merlin zoals BBC Merlin? :9~
    Het is een geweldige serie, maar in je zoektocht naar boeken over griffioenen zul je er niet veel aan hebben, vrees ik. Het is alleen de serie, geen boek. In seizoen 1 aflevering 5, "Lancelot", komt inderdaad wel een griffioen voor, maar die speelt geen grote rol.
    Misschien kun je hier beter een apart topic over openen? Dit gaat een beetje off. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Komt er nog een wordwar? Rond 18:00u bijvoorbeeld? En dan 20min ofzo.
    En ik keek geen boeken met griffioenen, sorry

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 17:36 ]

    Ik loop echt al vrij ver achter, en ik heb 0.0 zo'n om te gaan schrijven.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Knetterdisco schreef:
    Komt er nog een wordwar? Rond 18:00u bijvoorbeeld? En dan 20min ofzo.
    En ik keek geen boeken met griffioenen, sorry


    Als je nog zin hebt wil ik zo (of nu) wel. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    19.091 woorden. Nog even pennen totdat ik ga eten, dan leren en weer schrijven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen