• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Plenilunium | Kim | ElfCitadel | The Art of Longing | 5.874 words |
    - Square | Squares | Untitled | 16.038 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 20.275 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 16.765 words |
    - Eledhel | Oppugno | 20.596 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 18.818 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 25.000 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 8.600 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow | Onder Engelenvleugels | 645 words |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 5.196 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember | 11.883 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 22.788 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 5.608 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 25.000 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 25.279 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 52.124 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 9.391 words |
    - Irvine | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 9.471 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 11.473 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 13.662 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 51.195 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 11.727 words |
    - Thackery | Nathalie | Rowena | A Different Kind of Crazy | 27.500 words |
    - DreamerN | Stad van Dromen | 15.166 words |
    - Scorpia | Emma | Naille | Santos Elbasi | 3.082 words |
    - Yeardley | JoyceElisabeth |
    - Belong | Chanice |
    - Chez | Suzanne | Sarius | 6.579 words |

    Wordwars:
    :00 - :15
    :20 - :50

    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 13th: 21.666 words
    Voorgaande topics; 1, 2, 3, 4

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 19:34 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik had even geen inspiratie meer en toen heb ik besloten om een hele plot twist te maken en nu kan ik wel weer zo'n 2.000 woordjes neerpennen vandaag :)

    Congrats beide! Zo awesome! Good job you guys just did! :]
    Ik ga denk ik ook geen 50K halen en ik heb nu eventjes tijd, maar straks volgensmij niet meer. Heeft er iemand dus zin in een wordwar? (:


    Some people are art and do art at the same time

    FlyingMinds schreef:
    En ik heb eigk tips nodig, want ik loop 3,25K achter en ik ben doodmoe... Er komt nu echt geen woord uit en ik moet vanavond dus oppassen, ik loop dus meer en meer achter :(
    Heeft iemand tips om weer veel en verder te kunnen schrijven? :)


    Ik gebruik meestal Write or Die(www.writeordie.com). Je kan verschillende dingen invoeren (anatal woorden wat je wilt, de tijd kun je ook instellen, evenals de 'consequences' en 'grace mode', met de kamikaze mode zou ik echter wel voorzichtig zijn, want die delete dus woorden als je even niet hebt geschreven).

    Als i kverder daar ook niets van weet, begin aan een nieuw hoofdstuk. Schrijf in ieder geval de dingen op waarvan je wilt dat die gebeuren. Dan kan je later nog de saai stukjes ertussen schrijven om de belangrijke stukken aan elkaar te schrijven.


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Ik altijd :)
    Vanaf 16:00 tot 16:30 uur? Of maar een kwartier, vind ik ook prima.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 15:50 ]

    Thackery schreef:
    (...)

    Ik gebruik meestal Write or Die(www.writeordie.com). Je kan verschillende dingen invoeren (anatal woorden wat je wilt, de tijd kun je ook instellen, evenals de 'consequences' en 'grace mode', met de kamikaze mode zou ik echter wel voorzichtig zijn, want die delete dus woorden als je even niet hebt geschreven).

    Als i kverder daar ook niets van weet, begin aan een nieuw hoofdstuk. Schrijf in ieder geval de dingen op waarvan je wilt dat die gebeuren. Dan kan je later nog de saai stukjes ertussen schrijven om de belangrijke stukken aan elkaar te schrijven.


    Je link werkt niet. Maar verder vind ik het goede tips, waar ik ook gebruik van ga maken. Thanks {:

    @Knetterdisco: Ik weet niet of ik een half uur mij gaat lukken. Twintig minuten ga ik wel overleven, volgens mij.
    16u tot 16u20 vind ik goed. [:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 15:53 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Je link werkt niet.

    @Knetterdisco: Ik weet niet of ik een half uur mij gaat lukken. Twintig minuten ga ik wel overleven, volgens mij.
    16u tot 16u20 vind ik goed. [:

    Ik vind het prima :)

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    Ik vind het prima :)


    A lot of success (:


    Some people are art and do art at the same time

    Owh.. Vergeten. Naja dan nu maar beginnen :p whoopsz xd

    Thackery schreef:
    (...)

    Ik gebruik meestal Write or Die(www.writeordie.com). Je kan verschillende dingen invoeren (anatal woorden wat je wilt, de tijd kun je ook instellen, evenals de 'consequences' en 'grace mode', met de kamikaze mode zou ik echter wel voorzichtig zijn, want die delete dus woorden als je even niet hebt geschreven).

    Als i kverder daar ook niets van weet, begin aan een nieuw hoofdstuk. Schrijf in ieder geval de dingen op waarvan je wilt dat die gebeuren. Dan kan je later nog de saai stukjes ertussen schrijven om de belangrijke stukken aan elkaar te schrijven.


    Okee, dankje :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Scorpia schreef:
    (...)

    A lot of success (:


    Hoe is 't gegaan? Ik ga zo even kijken hoeveel woorden ik geschreven heb. Ik ga eerst even eten. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb 431 woorden geschreven en dat brengt me op een totaal van 10.803 woorden. Ik heb net trouwens ook 500 woorden moeten verwijderen voor een hele plot twist xd

    Knetterdisco schreef:
    Ik heb 431 woorden geschreven en dat brengt me op een totaal van 10.803 woorden. Ik heb net trouwens ook 500 woorden moeten verwijderen voor een hele plot twist xd


    Goed gedaan! :'D
    Ik heb 678 woorden geschreven en daardoor heb ik er nu 3082 woorden (;


    Some people are art and do art at the same time

    Wow. Hoe kan je zoveel schrijven in 20 minuten O.O

    Knetterdisco schreef:
    Wow. Hoe kan je zoveel schrijven in 20 minuten O.O


    Haha :d


    Some people are art and do art at the same time

    Iemand zin in nog een wordwar? Ik moet vandaag nog 1.197 woorden om een beetje op schema te liggen want de rest van de week heb geen tijd :p