• HoiHoii (:
    Ik ben dus op zoek naar een nieuwe story.
    Graag wel ééntje die zich hier aan houdt:
    -Geen mishandeling/selfharm verhalen, die komen te dichtbij
    -Geen Justin Bieber crap :P
    -Geen Bromances, sorry dat vind ik echt crap :')
    -Niet meer dan al 5 tot 15 stukjes, in verband met school ga ik dat niet proberen bij te lezen :p
    -Graag ook niet een verhaal waarbij iédere dag een stukje gepost word, daar word ik werkelijk gek van, aangezien ik niet iedere dag op m'n Lappie kan :')
    -Ik hou van Harry Potter, daar doe je me een enórm plezier mee ^-^
    -One Direction mag ook wel, al ben ik daar geen fan (meer) van, een goed 1D story mag van mij best wel (:

    Plaats hier maar wat stories, maar ik moet wel eerlijk zeggen: De stories die hier geplaatst worden en niet aan de eisen zijn gehouden ga ik niet eens bekijken (:
    Hoop dat jullie met wat leuke stories komen (flower)

    ××Roww

    Btw,
    Hier is een verhaal van mij zelf waarvan ik vanplan ben er verder mee te schrijven, en een verhaal waar ik al enig lange tijd mee bezig ben
    Voor degenen die er geïnteresseert in zijn:

    Als je dit verhaal leuk vind, laat dan een reactie achter, ik twijfel echt enorm of ik echt moet stoppen of gewoon weer verder schrijven moet..



    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 20:52 ]


    Little do you know

    Mijn verhaal heeft wel al meer dan 15 hoofdstukken, maar misschien wil je het toch proberen? De stukjes zijn niet overdreven lang ofzo... Sorry dat ik zo eigenwijs doe :X



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent

    Dit is een One Direction story, ik heb nu twee hoofdstukken.
    Geen bromance, maar of 'ie goed is.. tja, dat weet ik niet.

    Trust Me - Louis Tomlinson.


    Danmarks Dynamite.

    Mag het ook een onbekende personen story zijn? :x


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als het een onbekende personen story mag zijn, misschien is de story Magic Bodies van DolgaaiFan en mij wel iets voor jou...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Als het een onbekende personen story mag zijn, misschien is de story Magic Bodies van DolgaaiFan en mij wel iets voor jou...


    OP's vind ik ook wel leuk ja (:
    Het moet dan wel helemaal in mijn Genre zitten, zoals Fantasy, Drama, of Vampire-crap x'D
    Ohja en Horror c:
    Horror is ook áltijd welkom ;D
    Me Loooove's Horror c:
    Maar ik zal eens een kijkje nemen ;D


    Little do you know

    Ik heb er wel een paar, waarbij ik eigenlijk alleen een hoofdstuk erop zet als ik zin heb, sommige hebben al wat hoofdstukken.

    daarbij heb ik er drie die echt leuk zijn.

    1: Legends of Gabora
    Gabora is een land verzonnen door de fantasie van kinderen dat uiteindelijk tot leven is gebracht.
    2: Sci fi story
    Future verhaal met een randje fantasie.
    3:Angels amongs demons
    Wordt een horror verhaal, heeft nu 1 hoofdstuk.


    Vampire + Servant = Servamp

    Je kan een kijkje nemen op mijn profiel als je wilt, maar ik kan momenteel geen linkje zetten omdat ik op mijn mobiel zit. In schrijf trouwens alleen OP.

    Liefs,


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben net aan een nieuwe story begonnen over One Direction.
    Ik kan hier een samenvatting plaatsten, maar dat doe ik niet omdat ik zelf nog niet weet waar ik heen ga. Ik schrijf enkele hoofdstukjes in de week. (maximum 3)
    Ik improviseer op de moment zelf, dat maakt dus dat het verhaal nog geen vast verloop heeft.

    Dit is de link naar mijn story:http://www.quizlet.nl/stories/128393/salute--one-direction/

    Ik hoop dat je het wat vindt!

    Groetjes!


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    http://www.quizlet.nl/stories/125784/our-love-fades-by-sunrise--harry-styles/
    Als cupido merkt dat de mensheid hun hart niet meer volgt, besluit hij het over een andere boeg te gooien: Harry Styles en Esther Dunham ontmoeten elkaar in hun droomwereld. De impact daarvan is zo groot dat het hun alledaagse leven in beslag neemt en ze niet weten of hun “droomprins(es)”echt zal bestaan of slechts in hun dromen. Zullen ze elkaar ook in de echte wereld vinden? Is het reëel om te verwachten dat je sprookjesprins(es) zich hetzelfde gedraagt in de echte wereld?

    Ik heb een HP-verhaal dat wel ietsje langer is - twee hoofdstukjes meer dan je maximum. Maar ik hoop dat je er toch naar wilt kijken haha. Een van de hoofdstukken is het proloog dus dat is heel kort. :p



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Every villain is a hero in his own mind.


    Only an idiot would trust a Kelpie this close to the water.

    ____________________________________


    ____________________________________


    Everyone is a moon, and has a dark side which he never shows to anybody.

    Meara Malloye zit vast, gevangen in een lichaam dat langzaamaan zijn tol begint te eisen. Ze is niet zoals haar zusters die hun lot, hun plaats in de wereld geaccepteerd hebben. Nee, ze wil bewijzen dat er een andere mogelijkheid is. Dat ze, ondanks dat haar leven voor haar is uitgestippeld, toch een andere weg in kan slaan. Want in plaats van mannen te verorberen, zou ze liever eens verliefd worden op één van hen. Als het mogelijk is voor normale mensen, waarom dan niet voor haar?

    Niall Horan zit ook vast, gevangen in een vicieuze cirkel die hij ook wel zijn dagelijkse sleur noemt. Na een nieuw album en een nieuwe wereldtour heeft hij er even genoeg van. De dingen voelen niet meer aan zoals in het prille begin en ergens onderweg is hij een belangrijk deel van zichzelf verloren. Een terugkeer naar zijn roots lijkt het perfecte idee. Een terugkeer naar Ierland om te genieten van de vreedzame impact van de natuur lijkt de perfecte remedie. Want in plaats van de constante druk en gebrek aan privacy, zou hij liever . Als het mogelijk is voor normale mensen, waarom dan niet voor hem?

    Er is slecht één probleem; dit is geen sprookje, maar de realiteit. Of is de scheidingslijn toch dunner dan we zouden vermoeden?

    CAST

    Aoife Malloye
    Etain Malloye
    Meara Malloye
    Niall Horan


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    http://www.quizlet.nl/stories/127500/even-demons-have-feelings/



    Rose Ramos hoort samen met nog vier andere tot de grootste pesters van de school, echter verandert dit allemaal als de Engelse Nathaniel Morris bij haar op school komt, Nathaniel is alles behalve een pester, Rose noemt hem wel eens de pure ziel een engel, terwijl zij in vergeleken met hem de verdorvene ziel is en dat is ook nog eens echt zo, maar wat als dat van Nathaniel ook waar is? dat hij inderdaad de pure ziel is?
    Dankzij hem gaat Rose ook de goede in zichzelf zien en de wereld, en ze beseft dat wat haar vader heeft verteld niet waar is en wat hij haar heeft geleerd niet kan, maar wat als ze uit eindelijk van elkaar te weten te komen wat ze werkelijk zijn? en dat het eigenlijk ten strengst verboden is dat ze met elkaar omgaan? komt er vijandigheid tussen die twee? of groeien ze juist dichter bij elkaar?
    En dan zijn er ook nog series mysterieuze moorden.

    Wel OP.





    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.


    Some people are art and do art at the same time

    Dank jullie voor de stories ^-^
    Zal zo snel mogelijk eens een kijkje nemen (:


    Little do you know


    ''there is a lot more weird things about me. a lot more than i expected..''

    Devil inside an Angel || a Hogwarts story || Riddle story


    ‘waar zijn je ouders?’ vroeg de jongen tegen over me.
    Ik kreeg bij die vraag kramp in mijn onderbuik.
    Zijn ogen twinkelde eigenaardig naar mijn richting terwijl hij geduldig op mijn antwoord wachtte.
    ‘die zijn er niet’ antwoordde ik kil.
    ‘waar zijn ze?’ vroeg hij door.
    Ik perste mijn lippen op elkaar en schudde benauwt mijn hoofd.
    ‘gaat je niets aan’ zij ik simpel. Ik hield het niet meer vol.
    Met een ruk draaide ik me om en zette haastig mijn eerste stappen om weg te gaan.
    Maar de jongen greep me bij mijn pols vast waardoor ik wel moest gaan stoppen.
    ‘wie ben jij?’ vroeg hij duister.
    Ik haalde diep adem. Ik overwoog om me om te gaan draaien en in zijn ogen te gaan kijken. Dus bleef ik zo staan,
    met mijn rug naar hem toe gekeerd.
    ‘we spelen hier geen 20 vragen, laat me gewoon met rust..’ mompelde ik vel.
    Ik kreeg al gauw kippenvel toen hij een stapje naar achteren deed. Ik heb een eigenaardige gevoel over dat de jongen weet wat
    er met me is gebeurd, en wie ik eigenlijk echt ben.
    ‘ik wil je alleen helpen,’ fluisterde hij.
    Zachtjes sloot ik mijn ogen en wachtte af.
    ‘ik ben James Potter, zoon van Harry Potter..’ vertelde hij wat zachtaardiger.
    ‘’hij moest dit niet doen,’’ dacht ik gespannen.
    ‘’waar ben ik beland..’’ fluisterde ik keer op keer in mezelf.
    ‘en je naam?’ vroeg James aan me.
    Ik draaide me met een ruk om waardoor mijn bloedrode ogen zichtbaar werden.
    ‘Julia,’
    Eventjes bleef ik stil. ik kon niet meer helder denken. Dit was verkeerd.
    ‘Julia Riddle’ fluisterde ik zachtjes.






    why are they so mean to me?

    Julia Riddle
    Ethan Taylor
    Romy Marron
    Albus Potter
    James Potter
    Rose Weasley

    de Harry Potter karakters
    zijn natuurlijk eigendom van
    J.K Rowling


    -nederlands geschreven, engelse termen
    -ik ga proberen elke dag een hoofdstuk te gaan schrijven. als ik een hoofdstuk niet heb kunnen schrijven op een dag, betekend het dat ik te veel huiswerk heb...
    -12+
    -fantasie, fanfiction
    -gedeeltelijk onbekende personen


    KLIK



    is dit genoeg informatie (A)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 21:48 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Lucy Martel woont in het dorp Lake Grove. Een nieuwe inwoner of nieuwe inwoners van een groot landhuis zetten het dorp op stelten. Er veranderd niet alleen veel voor Lucy maar ook voor Lake Grove en alle inwoners.

    - Begonnen op 25 november 2013
    - Geschreven en bedacht door Numberseven
    - The Wanted bestaat
    - Komen veel andere beroemdheden in voor
    - Kan 16+ bevatten
    - Neem abo, ik waarschuw niet

    Studio 5.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.