• Ik kijk er zelf verschillende ik ben helemaal weg van little busters 2 en Aikatsu 2 en van de nieuwe series verder vind ik Nagi no asukara erg leuk en mooi.
    Mijn vraag aan jullie wat is jullie favoriete anime van het nieuwe seizoen ??


    Kawaii ^w^

    Kyoukai no Kanata.
    Jammer genoeg volg ik niet veel anime dit seizoen omdat ik het heel druk heb met school, maar van degene die ik volg, vind ik Kyoukai no Kanata echt wel de beste.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 11:33 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Coppelion vind ik heel erg gaaf. En verder is seizoen twee van Little Busters ook erg goed, en ik wil ook even Yozakura Quartet noemen; ik dacht dat het helemaal niks zou worden, maar ik vind hem nu echt heel erg goed. ^^ Maar ik denk dat Coppelion mijn favoriet is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind Tokyo Ravens wel nice :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    ^ Oh, die ook ja. Ik kan eigenlijk echt niet kiezen. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waar gaat Tokyo Ravens over ?? Die heb ik dit seizoen over geslagen vanwege te veel anime op een dag.


    Kawaii ^w^

    Kyoukai no Kanata ziet er echt mooi uit, maar ik ben niet echt weg van de story. Tokyo raven is ook best leuk, net als Diabolik lovers, maar toch blijf ik er bij dat het zomer seizoen van dit jaar leukere anime had. Zoals, Free!, Watashi, Blood lad, Devils and realist, The sunday without a God, enz.
    Maar heeft iemand trouwens een aanraden voor dit winter seizoen waar ik al vast naar uit kan kijken??

    crywithout schreef:
    Kyoukai no Kanata ziet er echt mooi uit, maar ik ben niet echt weg van de story. Tokyo raven is ook best leuk, net als Diabolik lovers, maar toch blijf ik er bij dat het zomer seizoen van dit jaar leukere anime had. Zoals, Free!, Watashi, Blood lad, Devils and realist, The sunday without a God, enz.
    Maar heeft iemand trouwens een aanraden voor dit winter seizoen waar ik al vast naar uit kan kijken??


    Klopt idd wel dat er in de zomer beter anime waren maar ik ben blij dat ik nog tweede seizoen kon kijken deze herfst (:


    Kawaii ^w^

    crywithout schreef:
    Kyoukai no Kanata ziet er echt mooi uit, maar ik ben niet echt weg van de story. Tokyo raven is ook best leuk, net als Diabolik lovers, maar toch blijf ik er bij dat het zomer seizoen van dit jaar leukere anime had. Zoals, Free!, Watashi, Blood lad, Devils and realist, The sunday without a God, enz.
    Maar heeft iemand trouwens een aanraden voor dit winter seizoen waar ik al vast naar uit kan kijken??


    Ik kijk heel erg uit naar Pupa, die zou deze herfst al uitkomen, maar hij is uitgesteld tot januari. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    crywithout schreef:
    Kyoukai no Kanata ziet er echt mooi uit, maar ik ben niet echt weg van de story. Tokyo raven is ook best leuk, net als Diabolik lovers, maar toch blijf ik er bij dat het zomer seizoen van dit jaar leukere anime had. Zoals, Free!, Watashi, Blood lad, Devils and realist, The sunday without a God, enz.
    Maar heeft iemand trouwens een aanraden voor dit winter seizoen waar ik al vast naar uit kan kijken??


    Wah, Blood lad was echt awesome ;3
    Volgens mij is Pupa uitgesteld, weet alleen niet wanneer hij komt.


    | Reality is for people that lack imagination |

    edit: Pupa komt dus in Januari meheehe. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 16:26 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik kijk heel erg uit naar Pupa, die zou deze herfst al uitkomen, maar hij is uitgesteld tot januari. :c


    Oh! Ja ik had idd gehoort over die serie en zat er op te wachten, maar ik wist niet dat hij uitgestelt was. Waar ging het verhaal ook al weer precies over?

    crywithout schreef:
    (...)

    Oh! Ja ik had idd gehoort over die serie en zat er op te wachten, maar ik wist niet dat hij uitgestelt was. Waar ging het verhaal ook al weer precies over?


    Ik knip/plak nu even een tekstje van MAL, want ik wist het zelf ook niet meer zo goed, alleen dat het me heel gaaf leek. XD

    The "life-and-death sibling" story follows Utsutsu and Yume Hasegawa, a boy and his little sister who find themselves all alone. One day, Yume sees a mysterious red butterfly and her body undergoes a strange metamorphosis—into a creature that eats humans. Utsutsu struggles to find a way to restore his sister.

    Het is wel horror en zelfs zo op MAL aangeduid, dus daar moet je wel tegen kunnen ;p. (Nou ja, eerlijk gezegd kan ik ook niet zo goed tegen horror, maar ik heb Another ook overleefd en op zich is dat ook wel behoorlijk horror ;d) Maar het lijkt me gewoon een heel gaaf plot als ik dat zo lees, dus ik was er heel erg benieuwd naar en dat ben ik nog steeds. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben niet zo up-to-date van alle nieuwe anime. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik knip/plak nu even een tekstje van MAL, want ik wist het zelf ook niet meer zo goed, alleen dat het me heel gaaf leek. XD

    The "life-and-death sibling" story follows Utsutsu and Yume Hasegawa, a boy and his little sister who find themselves all alone. One day, Yume sees a mysterious red butterfly and her body undergoes a strange metamorphosis—into a creature that eats humans. Utsutsu struggles to find a way to restore his sister.

    Het is wel horror en zelfs zo op MAL aangeduid, dus daar moet je wel tegen kunnen ;p. (Nou ja, eerlijk gezegd kan ik ook niet zo goed tegen horror, maar ik heb Another ook overleefd en op zich is dat ook wel behoorlijk horror ;d) Maar het lijkt me gewoon een heel gaaf plot als ik dat zo lees, dus ik was er heel erg benieuwd naar en dat ben ik nog steeds. ^^


    Ohh! Klinkt inderdaad heel cool! Jeezz, wat stom dat hij uitgesteld is! Thanks! Ik snap waarom je er naar uitkijkt! Die gaat meteen op mijn watch list.
    Nah ik kijk van alles dus dat komt wel goed XD (hehe, Another! Ik maakte de fout de eerste aflevering rond een uur of 12 s'nachts te kijken met de lichten uit. Ik dacht dat ik dood ging na het intro :b ) Wachten geblazen dan maar :D

    Strike the blood
    Coppelion (Loop alleen achter)
    Diabolik lovers (dat komt alleen door een persoon, voor de rest is het niks aan)
    Nagi no asukara (gewoon geweldig)

    Verder kijk ik af en toe of er wat leuks tussen zit, maar daar houd het ook echt bij.


    Vampire + Servant = Servamp