• Hier is het ideetje:

    In een futuristisch land Rialphos heeft de overheid een zeer raar regime, ze ontvoeren namelijk regelmatig kinderen/ jongeren tussen de 12 en de 18 jaar. Iedereen weet dat de ontvoeringen door de overheid gedaan worden, maar niemand weet waarom of waar ze naartoe gebracht worden en of de jongeren uberhaupt nog leven. Er zijn 4 groepen jongeren, waarvan 2 belangrijke groepen. Groep 1 is de groep die tegen de overheid is en zicht wilt verzetten door naar het naburige land Eveda te ontsnappen en daar een plan te bedenken. De andere groep is voor de overheid en helpen hen om de jongeren te ontvoeren (maar zijn eigenlijk gebrainwashed door de overheid) . De twee subgroepen zijn eigenlijk een onderdeel van de andere twee groepen want deze hebben ook halfengelen (met dus zeer zeldzame krachten).

    Zou iemand dus willen meedoen? Als je misschien nog ergens plaats ziet voor verbetering , zeg het dan maar , ik sta altijd open voor leuke tips.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 15:13 ]


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    ik vind het alleszins al zeer leuk :)

    bedankt, ik ben nog niet zo zeer goed in RPG's schrijven...


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    hoe noemt het dan eigenlijk? Of heb je nog geen titel?

    ehm, escaping to Eveda :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Ik wil ook wel, hoeveel personages denk je nodig te hebben?

    Ehm, misschien 4 voor de groep tegen de overheid en 4 voor de groep voor de overheid, bij iedere groep 2 meisjes en 2 jongens en 2 halfengelen.


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Ehm, zou ik dan een halfengeltje mogen hebben?

    haha, halfengeltje :) zeg maar halfengel... Ja van mij mag dat... Ik zal het in een story of zo zetten zodat ik het allemaal niet vergeet. ;)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    bedankt, maakt het uit of het een jongen of een meisje is?

    nee, tuurlijk niet... Maar wacht even tot we zien of er nog iemand anders wil mee doen, want anders kan het misschien een beetje in het honderd lopen :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Wil je voor me een halfengel meisje reserveren voor de goodguys?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:33 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja is goed ;) en Amanda , jij dan halfengel jongen of een van die voor de overheid ?


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Maar ik weet niet, zouden we wachten tot er nog 4 mensen willen meedoen of zullen we gewoon elk 2 personages nemen? Ik weet niet wat het beste is...


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Reservaties van personages

    AmandaZ jongen slecht
    Rawhiya meisjeshalfengel goed
    Komikoli meisje goed
    TheHostfan meisjeshalfengel slecht

    Dat is wat ik tot nu toe heb :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Ehm voor mij goed, ja sorry , ik wist niet of ik het moest doorsturen via mail of zo maar bedankt :)