• Ik log net dus in op Q, zie ik dat ik allemaal rare dingen op het forum heb gezet. Dus ja, waarschijnlijk gehackt. Ik ben blij dat die gast mijn wachtwoord nog niet heeft veranderd anders was ik mijn dierbare account kwijt geweest :[ Ik heb mijn wachtwoord veranderd en wat rond gekeken. Dus een vraagje; Welke dingen heb ik allemaal geschreven? Want dan kan ik ze namelijk weer verwijderen. X Nori


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oh, lol. Ik kom pas net op m'n laptop/Q. So, didn't notice it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh ik heb niets gemerkt.. Maar gelukkig heb je je account weer terug (welkom terug dan maar) en als ik iets raars tegenkom meld ik het je wel =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Muaha.. Ik lees dit stiekem mee, omdat ik geniet van alle reacties en discussies :Y) .

    Mij interesseert het persoonlijk helemaal niks. Of je nu gehackt was of niet.. Boeiend.
    Maar ik vind de reacties geweldig om te lezen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 23:04 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Muaha.. Ik lees dit stiekem mee, omdat ik geniet van alle reacties en discussies :Y) .

    Mij interesseert het persoonlijk helemaal niks. Of je nu gehackt was of niet.. Boeiend.
    Maar ik vind de reacties geweldig om te lezen.

    ik heb ook een paar keer de slappe lach gehad toen ik sommige dingen las


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)
    Interesseerd mij niet of ze het geloven, het was uiteindelijk toch een flauwe grap van een vriendin van me



    Zie je wel? En ik geloof je wel btw


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Felidae schreef:
    (...)
    Interesseerd mij niet of ze het geloven, het was uiteindelijk toch een flauwe grap van een vriendin van me

    True that gurrl!:D. D'r zijn er altijd wel een paar die zeggen: blabla u be lyin' bitch hurdurrr en ik geef je groot gelijk als je d'r maling aan hebt. Als je niet aan het trollen bent, dan wijst dat zich vanzelf uit. Als je goed aan het trollen bent, dan word je niet gepakt. Als je slecht aan het trollen bent, word je wel een keer geband. (is 'word' in dit geval met dt of met d?)
    Zou zelf niet eens de moeite nemen om mensen van iets te overtuigen als ze hun eigen waarheid willen geloven, so kudos to you for actually opening this topic :Y).

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 10:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    rofl


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Hashirama schreef:
    (...)
    True that gurrl!:D. D'r zijn er altijd wel een paar die zeggen: blabla u be lyin' bitch hurdurrr en ik geef je groot gelijk als je d'r maling aan hebt. Als je niet aan het trollen bent, dan wijst dat zich vanzelf uit. Als je goed aan het trollen bent, dan word je niet gepakt. Als je slecht aan het trollen bent, word je wel een keer geband. (is 'word' in dit geval met dt of met d?)
    Zou zelf niet eens de moeite nemen om mensen van iets te overtuigen als ze hun eigen waarheid willen geloven, so kudos to you for actually opening this topic :Y).


    Met een D volgens mij omdat je er achter staat.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Met een D volgens mij omdat je er achter staat.

    Nope, als 'je' erachter staat of het om 'ik' gaat komt er geen t achter, in alle andere gevallen komt-ie er wel.
    Maar om even ontopic te blijven, ik ben het met je eens, Hashirama. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vond het al raar, haha. Dit verklaart de reacties.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.