• Ik log net dus in op Q, zie ik dat ik allemaal rare dingen op het forum heb gezet. Dus ja, waarschijnlijk gehackt. Ik ben blij dat die gast mijn wachtwoord nog niet heeft veranderd anders was ik mijn dierbare account kwijt geweest :[ Ik heb mijn wachtwoord veranderd en wat rond gekeken. Dus een vraagje; Welke dingen heb ik allemaal geschreven? Want dan kan ik ze namelijk weer verwijderen. X Nori


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Father schreef:
    Voor alle mensen hier: How Secure is my Password. Dan kom je er meteen achter hoe lang het zou duren om jou wachtwoord te bruteforcen (dat is iets anders dan gewoon raden).

    Die van mij duurt 412 jaar (en het is niet eens mijn veiligste). :'D

    False. Ik weet je wachtwoord :'D


    -

    Father schreef:
    Voor alle mensen hier: How Secure is my Password. Dan kom je er meteen achter hoe lang het zou duren om jou wachtwoord te bruteforcen (dat is iets anders dan gewoon raden).

    Die van mij duurt 412 jaar (en het is niet eens mijn veiligste). :'D


    Mijn gmail wachtwoord een miljoen jaar (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Father schreef:
    Voor alle mensen hier: How Secure is my Password. Dan kom je er meteen achter hoe lang het zou duren om jou wachtwoord te bruteforcen (dat is iets anders dan gewoon raden).

    Die van mij duurt 412 jaar (en het is niet eens mijn veiligste). :'D

    Mijne een jaar. Lol.

    Father schreef:
    Voor alle mensen hier: How Secure is my Password. Dan kom je er meteen achter hoe lang het zou duren om jou wachtwoord te bruteforcen (dat is iets anders dan gewoon raden).

    Die van mij duurt 412 jaar (en het is niet eens mijn veiligste). :'D


    161 thousand years voor mijn stomste wachtwoord, haha :P


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Father schreef:
    Voor alle mensen hier: How Secure is my Password. Dan kom je er meteen achter hoe lang het zou duren om jou wachtwoord te bruteforcen (dat is iets anders dan gewoon raden).

    Die van mij duurt 412 jaar (en het is niet eens mijn veiligste). :'D


    25 thousand years, fuck yeah. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Genius schreef:
    (...)
    False. Ik weet je wachtwoord :'D

    Stuur maar een PB'tje vanaf mijn account naar mezelf toe om het te bewijzen :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    157 billion years
    :Y)

    Probeer mij maar eens te hacken

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Voor mijn langste ww; A trillion years

    Maar volgens mij berekenen ze dat ook per aantal tekens :') Iig wel een grappige site ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mijn moelijkste is 12 trillion years. Have fun.

    1913 schreef:
    Voor mijn langste ww; A trillion years

    Maar volgens mij berekenen ze dat ook per aantal tekens :') Iig wel een grappige site ^^

    Tekens, Symbolen of het in een woordenboek staat, etc.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Voor alle mensen hier: How Secure is my Password. Dan kom je er meteen achter hoe lang het zou duren om jou wachtwoord te bruteforcen (dat is iets anders dan gewoon raden).

    Die van mij duurt 412 jaar (en het is niet eens mijn veiligste). :'D


    19 billion years :"D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb eigenlijk niet eens makkelijke en moeilijke wachtwoorden, ik doe gewoon wat ik kan onthouden, lol, works for me.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nu 377 biljoen jaar. Good luck!


    Queer zijn is gewoon alles

    Father schreef:
    (...)
    Stuur maar een PB'tje vanaf mijn account naar mezelf toe om het te bewijzen :Y)

    Done. Alleen heb ik hem zelf weer geopend omdat ik dacht dat ik een PB had. I'm blond. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Done. Alleen heb ik hem zelf weer geopend omdat ik dacht dat ik een PB had. I'm blond. (cat)

    Je wist hem inderdaad :'D Maar goed dat ik dat wachtwoord alleen voor hier gebruikte

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Je wist hem inderdaad :'D Maar goed dat ik dat wachtwoord alleen voor hier gebruikte

    Mhuauaua. Onderschat me niet. (cat)


    -